Spring naar bijdragen

account probleem


Petra

Aanbevolen berichten

Hallo, ik probeer om een account voor iemand te maken maar helaas dat lukt niet. Op de com site heb ik diegene keurig geregistreerd en nou is de bedoeling om met dezelfde nickname ook op het forum te komen, maar dat lukt dus niet. Hier geprobeerd om ook te registreren, maar na het verzenden van de gegevens zegt hij dat de nickname niet klopt met het email adres. Geprobeerd om dan zo in te loggen, maar dat lukt dus niet. Wat doen we fout????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

bij de geocachepagina van .com is het inloggen gebeurt. het lukt ook keurig om een cache te loggen. op deze pagina lukt het niet hij zegt dan dat er op dat email adres al een account is. dus het inloggen lukt niet en heb ook geen mail gekregen met de loggegevens. dus wat nu?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bij de geocachepagina van .com is het inloggen gebeurt. het lukt ook keurig om een cache te loggen. op deze pagina lukt het niet hij zegt dan dat er op dat email adres al een account is. dus het inloggen lukt niet en heb ook geen mail gekregen met de loggegevens. dus wat nu?

Je krijgt ook geen mail met loggegevens. Je meld je aan, geeft een naam op en een emailadres en een password.

Daarna wordt je inlignaam vergeleken met de al bestaande. Als er gelijke zijn of bijna gelijke dan moet je het opnieuw proberen met een andere naam.

Niet te snel, omdat je anders 2 of meer accounts hebt en dat is niet de bedoeling.

Als je een inlognaam neemt dat teveel op een andere lijkt dat kan het valideen nog wel even duren.

 

Om welke naam gaat het dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat Petra het naar het email adres sturen wat ze zelf al gebruikt voor de nickname Petra (ip-check) ??

 

(zou wel raar zijn, dan zou ik dus ook niet meerdere nickname's kunnen hebben)

 

(edit) Ik gebruik meerdere email adressen)

bewerkt door MegaHeks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee ik doe het niet op mijn emailadres en het vermeld ook niet dat de naam niet goed is of al bekend maar dat het emailadres al bekend is. Maar dat kan niet lijkt mij want daar is naar dit forum toe nooit gebruik van gemaakt. Ik doe het keurig op de computer van mijn ouders met hun naam en hun email. We wilde wel dezelfde nickname en wachtwoord gebruiken als bij .com. De bedoeling is dat ze GiWi gaan heten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komen beide accounts vanaf hetzelfde IP-adres?

Dat maakt voor het niet kunnen inloggen niets uit. Ook al zitten er 100 op een IPadres.

 

Hier in huis was voor de brand in 2 PC's het mogelijk om verschillend in te loggen via 7 PC's, laptops en PPC's, nu 5. Allemaal onder dezelfde IPadres. Ze kunnen ook allemaal tegelijk ingelogd zijn, als het moet zelfsallemaal met dezelfde naam en password.

We hebben hier 2 accounts in gebruik en die kunnen ook via dezelfde IPadres tegelijk op het forum.

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee ik doe het niet op mijn emailadres en het vermeld ook niet dat de naam niet goed is of al bekend maar dat het emailadres al bekend is. Maar dat kan niet lijkt mij want daar is naar dit forum toe nooit gebruik van gemaakt. Ik doe het keurig op de computer van mijn ouders met hun naam en hun email. We wilde wel dezelfde nickname en wachtwoord gebruiken als bij .com. De bedoeling is dat ze GiWi gaan heten.

Zeker weten dat je dan het goede emailadres hebt ingevoerd? Je krijgt niet voor niets de melding dat het emaiadres al bestaat. Men kan hier namelijk geen account aanmaken als het emailadres al eens gebruikt is geweest.

 

Wat de naam GiWi betreft, dan zou het een probleem kunnen zijn dat er al een Gimli en een Gi*Gi is. Soms worden nicknames niet goedgekeurd als ze lijk op een ander, om parodieën te voorkomen :thumbdown:

 

Ik denk dus dat je een verkeerde emailadres gebruikt of een emailadres dat hier al eerder gebruikt is.

Zou gewoon eens een ander emailadres proberen.

 

Zeker weten dat het bij een eerdere poging niet gelukt is? Je zal niet de eerste zijn die een letter verkeerd heeft ingetikt en nu een account heeft dat niet de bedoeling was. Meestal neemt men dan nog een account en na overleg met de "nieuwe" vraag ik een van de admins de foute account te deleten.

 

Dat je niet zit te wachten op een email met inloggegevens, die krijg je namelijk niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is al een account met die e-mail adres, Kies een ander

Je moet zeker weten dat je alles hebt in gevult, zeker het wachtwoord.

Er is een e-mail verzonden met de validatie instructies, lees deze aandachtig door.

 

dit is het geen wat de computer meld als ik probeer om mijn ouders te registreren. email adres is echt juist en daarvandaan is niet eerder wat naar dit forum toe gedaan. ze hebben maar 1 email adres dus wat moeten wij nu?

de validatie instucties hebben wij niet gekregen alleen die van .com en die werken niet bij dit forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga hier eens heen. dan krijg je een e-mail terug met je -ooit ingevoerde- username en password.

 

Als je dan vervolgens met die gegevens inlogt bij geocaching.com kun je je account veranderen.

 

Grtz,

M.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is al een account met die e-mail adres, Kies een ander

Je moet zeker weten dat je alles hebt in gevult, zeker het wachtwoord.

Er is een e-mail verzonden met de validatie instructies, lees deze aandachtig door.

 

dit is het geen wat de computer meld als ik probeer om mijn ouders te registreren. email adres is echt juist en daarvandaan is niet eerder wat naar dit forum toe gedaan. ze hebben maar 1 email adres dus wat moeten wij nu?

de validatie instucties hebben wij niet gekregen alleen die van .com en die werken niet bij dit forum.

Wat probeer je nu steeds te doen dan? Probeer je in te loggen of probeer je een account aan te maken?

 

Ik denk dus dat je steeds probeert een account aan te maken. Je krijgt een melding dat het emailadres al bestaat. Die melding is niet fout. Je hebt namelijk al eens deze account aangemaakt. Probeer je het nog een keer aan te maken dan krijg je de melding dat het emailadres al bestaat.

 

Je weet welke inlognaam je hebt opgegeven en welke password. Probeer dat eens in te vullen?

 

Ik ben bang dat het dan nog niet lukt omdat je bij de eerste keer een email hebt gekregen nadat je de account hebt aangemaakt. De link in dat emailtje moet je aanklikken zodat het systeem weet dat het een bestaande emailadres is als het antwoord van het mailtje terugkomt.

 

Je moet dat mailtje gekregen hebben. Of je hebt dat mailtje gedeleted of er is ergens een beveiliging op de PC dat het mailtje als zijnde spam heeft gefilterd.

Dat kan misschien een viruspogramma zijn, of een firewall. Alhoewel ik dat betwijfel.

Is er op die PC een stukje software geïnstalleerd dat emailtjes controleert op SPAM? Iets als Mailwasher?

Ook kan het zijn dat de provider email automatisch laat scannen op spyware en Spam. Zo'n filter kun je meestal instellen van licht naar zwaar. Bij zwaar komt er niet veel email van vreemden langs.

@Home gebruikt zo'n gratis filter bij hun op de server. Ook bieden veel providers aan om het mail te zuiveren van spam en spyware en doen dat op hun server tegen betaling van een eurotje per maand. Dat zijn providers als HetNet en Wanadoo. Je merkt daar dus helemaal niets van.

Stop in ieder geval maar met je steeds aan te melden met een nieuwe account. Ik denk dat op .nl gewacht wordt op een retourmailtje van het verzonden bericht direct na de eerste keer dat je aangemeld hebt. Je kunt proberen eens in te loggen. Je weet maar nooit. Ik kan hier niet zien dat er een GiWi zit te wachten op validate.

Als je nu weer probeert met dezelfde naam een account aan te maken, maar een ander emailadres, lukt het ook niet omdat je dan een bericht krijgt dat de inlognaam er al is.

 

 

Ze hebben maar een emailadres? Het gaat me verder niets aan, maar dat vind ik wel een beetje vreemd. Iedere provider geeft toch meer dan een emailadres af? Ze hebben er misschien maar een in gebruik, maar dan moeten er bij de provider nog een paar liggen te wachten op aanmaak ;)

 

Ik bedenk me net dat als er gefilterd wordt door de provider, dan blijven de verdachte mailtjes wel op de server staan. Via webmail kun je ze dan wel inzien en alsnog beslissen of ze afgevoerd kunnen worden.

Je kunt dus online nog even kijken of het mailtje op de server staat. Gewoon naar de site van de provider gaan en daar even zoeken naar email of webmail. Daar log je in precies zoals het in je emailprogramma staat.

Enige verschil is dus dat je het mail online bekijken kunt.

 

Zeg maar of je het allemaal snapt, of het lukt of wat dan ook.

 

Ik zal proberen of ik een van de admins te pakken kan krijgen om het probleem voor te leggen.

Het zal lukken, ook al moet ik je van emailadressen voorzien. :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga hier eens heen. dan krijg je een e-mail terug met je -ooit ingevoerde- username en password.

 

Als je dan vervolgens met die gegevens inlogt bij geocaching.com kun je je account veranderen.

 

Grtz,

M.

Het gaat helaas niet om een account bij geocaching.com maar een account hier op gc.nl op het forum.

 

Tenminste..... als ik het goed begrepen heb.

 

Petra?? Het gaat toch om het inloggen op het forum van geocaching.nl? Dit forum?

 

Ander kan ik het niet meer volgen :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...