mgr Geplaatst 13 april 2005 Share Geplaatst 13 april 2005 Ow, ja ik denk dat ik mij vergis. Maar in dat geval moet Petra ff hier heen. Je ouders krijgen dan een mailtje terug met de inloggegevens. Het e-mail adres is immers al in gebruik, schrijft Petra... Grtz, M. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petra Geplaatst 13 april 2005 Auteur Share Geplaatst 13 april 2005 mgr, het hier werkt helaas niet dan krijgen ze te horen dat de gebruikersnaam onbekend is. maar bedankt voor het mee denken. kruimeldief, ook bedankt voor het mee denken en ja het is het aan maken van een account voor dit forum en onze server heeft met de snelheid die wij hebben momenteel nog 1 email adres. heb zerocool al een berichtje gestuurd en zoals ik daar ook al in schreef ik heb ook maar 1 mail adres en sta ook bij .com en hier ingeschreven dus waarom kunnen mijn ouders dat dan niet. er staat geen firewall op en volgens mij ook geen spam. ze kunnen zich niet herinneren dat ze een mail gehad hebben. wel van .com en daar is dus alles gelukt maar niet van dit forum. de uitleg mag niet te moeilijk zijn want zij en ik zijn niet van die techneuten, het moet het gewoon doen en we kunnen de aan en uit knop vinden maar dan houd het zo ongeveer wel op. echt vrouwen he? ahoewel onze mannen weten nog minder van computers maar we houden de moed erin en het gaat ons vroeg of laat vast wel lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mgr Geplaatst 13 april 2005 Share Geplaatst 13 april 2005 Dus enerzijds (bij opvragen inloggegevens) is het e-mail adres onbekend, maar bij aanmelden krijg je te horen dat e-mail adres in gebruik is? Hmmmm. Klusje voor Reintje? Succes, M. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zero CooL Geplaatst 13 april 2005 Share Geplaatst 13 april 2005 Petra, ik bedoelde ik maak voor jou een apart email adres aan bij G-Mail, dan kan je je ouders via dat e-mail adres hier op het forum laten registreren. Als je dat niet wilt zou je misschien jouw e-mail adres in je instellingen tijdelijk kunnnen veranderen naar die van je ouders, en je ouders laten registren op het e-mail adres van jou. Als dat allemaal gelukt is de adressen weer omzetten en voila.. nah voila is omslachtig en weet niet of dat laatste werkt. Als je een g-mail account wilt hoor ik het wel van je. ZC Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 13 april 2005 Share Geplaatst 13 april 2005 kruimeldief, ook bedankt voor het mee denken en ja het is het aan maken van een account voor dit forum en onze server heeft met de snelheid die wij hebben momenteel nog 1 email adres. <{POST_SNAPBACK}> Geen dank, zie dat ZC hier ook al onder mijn duiven zit te schieten Huh, heb het probleem bij de heren administratoren neergelegd, maar ja, die zijn niet zo vaak online. Ik denk dat het binnekort opgelost is. Ik zou een gratis account emailaccount nemen bij Gmail, maar als jullie niet zo techneutisch zijn dan ben ik bang dat juliie die mailtjes ook niet oppikken Als er en spamfilter te enthousiast staat mee te lezen dan zou ik echt via webmail van de provider gaan kijken. Is niks techneuterigs aan Emailtjes die je provider als SPAM of als Spyware ziet, blijven daar een paar maanden geparkeerd staan. Je kunt dezelfde inloggegevens gebruiken die je nu ook al gebruikt voor je email... Die van je ouders dan natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 13 april 2005 Share Geplaatst 13 april 2005 Als je dat niet wilt zou je misschien jouw e-mail adres in je instellingen tijdelijk kunnnen veranderen naar die van je ouders, en je ouders laten registren op het e-mail adres van jou.<{POST_SNAPBACK}> En dat wil dus niet ZC. Een en dezelfde emailadres is maar eenmalig te gebruiken om je hier op het forum aan te melden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden