Twinlife Geplaatst 23 maart 2005 Geplaatst 23 maart 2005 Dan ligt dat probleem in Emmen, ik zie mij avater wel gewoon hoor en ik kan je vertellen Sn@g ook. <{POST_SNAPBACK}> Ik zie hem niet. <{POST_SNAPBACK}> Tja Drenthe en Friesland en een Avater in Groningen dat vraagt om moeilijkheden. Gr Twinlife
Kruimeldief Geplaatst 23 maart 2005 Geplaatst 23 maart 2005 Dan ligt dat probleem in Emmen, ik zie mij avater wel gewoon hoor en ik kan je vertellen Sn@g ook. <{POST_SNAPBACK}> Ik zie hem niet. <{POST_SNAPBACK}> Maar ja PeeTee, wat doe je er aan? Ik zie van iedereen een avatar behalve bij Twinlife. En die Groninger gelooft een Drent en een Fries niet.... Ben bang dat de link naar zijn avatar naar de HD is...
MegaHeks Geplaatst 23 maart 2005 Geplaatst 23 maart 2005 Twinnie er staat echt bij je avatar een kruisje
Kruimeldief Geplaatst 23 maart 2005 Geplaatst 23 maart 2005 Ik heb gekeken waar je avatar wegkomt en heb hem gedownloaded. Heb het bij mij op mijn rommelpotje gezet. Probeer deze eens door te linken? http://members.home.nl/ead/wandelaar22.gif Als het werkt laat ik het wel staan dan mag je dat stykkie webspace gebruiken
Twinlife Geplaatst 23 maart 2005 Geplaatst 23 maart 2005 Ik heb gekeken waar je avatar wegkomt en heb hem gedownloaded. Heb het bij mij op mijn rommelpotje gezet. Probeer deze eens door te linken? http://members.home.nl/ead/wandelaar22.gif Als het werkt laat ik het wel staan dan mag je dat stykkie webspace gebruiken <{POST_SNAPBACK}> Ik maak nu gebruik van jou stukje webspace, als het goed is moet iedereen hem nu kunnen zien. Gr Twinlife
den Duit Geplaatst 23 maart 2005 Geplaatst 23 maart 2005 Nu in de betuwe heben wij ook geen zicht meer op de kaarten en sp II zit er al lang op dus een foutje bij..... groetjes, wij
Kruimeldief Geplaatst 23 maart 2005 Geplaatst 23 maart 2005 Ik maak nu gebruik van jou stukje webspace, als het goed is moet iedereen hem nu kunnen zien. Gr Twinlife <{POST_SNAPBACK}> Uitstekend vent. Goed gedaan en het werkt perfect. Gewoon staan laten totdat je weer wat anders neemt. Ik laat hem ook gewoon staan Een probleem opgelost en nu maar hopen dat Reintje dat ander probleempje oplost. Als ik het dus goed begrepen heb, heeft het dus niets te maken met wel of gen SP2 op XP. Mooie slinger naar de ontopicmode of niet dan.
Happy Rabbit Geplaatst 23 maart 2005 Geplaatst 23 maart 2005 Ik heb hier geen enkel probleem met het kaartje. Gewoon net als altijd. Ook xp met sp2
Kruimeldief Geplaatst 23 maart 2005 Geplaatst 23 maart 2005 Ik zal z.s.m. het probleem onderzoeken.<{POST_SNAPBACK}> Ik denk dus dat die "z.s.m." inmiddels geschiedenis is, m.a.w. het probleem is opgelost Reintje. Trouwens, nu we het toch over problemen hebben, ik kon vanmorgen zeker een uur lang niet op het forum en niet op de site komen. Weer dezelfde storing als verleden week toen de storing bij DeHeeg zat.
MegaHeks Geplaatst 23 maart 2005 Geplaatst 23 maart 2005 Ik zal z.s.m. het probleem onderzoeken.<{POST_SNAPBACK}> Trouwens, nu we het toch over problemen hebben, ik kon vanmorgen zeker een uur lang niet op het forum en niet op de site komen. Weer dezelfde storing als verleden week toen de storing bij DeHeeg zat. <{POST_SNAPBACK}> Dat had ik gisterenochtend
Twinlife Geplaatst 23 maart 2005 Geplaatst 23 maart 2005 [ik vermoed dat jou avatar lokaal op je PC staat en alleen te zien is als je online bent Ruud <{POST_SNAPBACK}> Nope hij staat niet lokaal op mijn PC, ik haalde hem van een computer af van een vage bekende. Maar volgens mij is het probleem nu opgelost omdat Kruimel zo aardig was om een klein beetje webspace beschikbaar te stellen voor mij. Maar om bij het topic te blijven, volgens mij zijn de problemen opgelost met het inzoomen, geen probleem meer hier in het zonnige noorden. Gr Twinlife
Twinlife Geplaatst 23 maart 2005 Geplaatst 23 maart 2005 Twinnie er staat echt bij je avatar een kruisje <{POST_SNAPBACK}> Ook in Brabant is hij volgens mij weer zichtbaar. Gr Twinlife
Twinlife Geplaatst 23 maart 2005 Geplaatst 23 maart 2005 Maar om bij het topic te blijven, volgens mij zijn de problemen opgelost met het inzoomen, Gr Twinlife <{POST_SNAPBACK}> Inzoomen is oke, maar de gevonden en niet gevonden caches geeft hij nog steeds een mooi rood kruis. Gr Twinlife
Peetee Geplaatst 23 maart 2005 Geplaatst 23 maart 2005 (bewerkt) Tja Drenthe en Friesland en een Avater in Groningen dat vraagt om moeilijkheden. Maar ja PeeTee, wat doe je er aan? Ik zie van iedereen een avatar behalve bij Twinlife. En die Groninger gelooft een Drent en een Fries niet.... Ach ja, maar weet je, Kruimel ? Hoewel d'r binnnen de drie noordelijke provincie onderling altijd wel wat wantrouwen bestaat komen we er uiteindelijk ook altijd weer uit ... 23 maart 2005 bewerkt door Peetee
Aanbevolen berichten