Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Dan ligt dat  probleem in Emmen, ik zie mij avater wel gewoon hoor en ik kan je vertellen Sn@g ook. :D

Ik zie hem niet. :beerchug:

Maar ja PeeTee, wat doe je er aan? Ik zie van iedereen een avatar behalve bij Twinlife. En die Groninger gelooft een Drent en een Fries niet....

Ben bang dat de link naar zijn avatar naar de HD is...

Geplaatst

Nu in de betuwe heben wij ook geen zicht meer op de kaarten en sp II zit er al lang op dus een foutje bij.....

groetjes, wij :beerchug:

Geplaatst
Ik maak nu gebruik van jou stukje webspace, als het goed is moet iedereen hem nu kunnen zien. :D

Gr Twinlife  :beerchug:

Uitstekend vent. Goed gedaan en het werkt perfect. Gewoon staan laten totdat je weer wat anders neemt. Ik laat hem ook gewoon staan ;)

Een probleem opgelost en nu maar hopen dat Reintje dat ander probleempje oplost. Als ik het dus goed begrepen heb, heeft het dus niets te maken met wel of gen SP2 op XP.

Mooie slinger naar de ontopicmode of niet dan. :D

Geplaatst
Ik zal z.s.m. het probleem onderzoeken.

Ik denk dus dat die "z.s.m." inmiddels geschiedenis is, m.a.w. het probleem is opgelost Reintje.

Trouwens, nu we het toch over problemen hebben, ik kon vanmorgen zeker een uur lang niet op het forum en niet op de site komen. Weer dezelfde storing als verleden week toen de storing bij DeHeeg zat.

Geplaatst
Ik zal z.s.m. het probleem onderzoeken.

Trouwens, nu we het toch over problemen hebben, ik kon vanmorgen zeker een uur lang niet op het forum en niet op de site komen. Weer dezelfde storing als verleden week toen de storing bij DeHeeg zat.

Dat had ik gisterenochtend

Geplaatst
[ik vermoed dat jou avatar lokaal op je PC staat en alleen te zien is als je online bent ;)

Ruud :beerchug:

Nope hij staat niet lokaal op mijn PC, ik haalde hem van een computer af van een vage bekende. ;)

Maar volgens mij is het probleem nu opgelost omdat Kruimel zo aardig was om een klein beetje webspace beschikbaar te stellen voor mij. :D

Maar om bij het topic te blijven, volgens mij zijn de problemen opgelost met het inzoomen, geen probleem meer hier in het zonnige noorden.

Gr Twinlife :D

Geplaatst
Maar om bij het topic te blijven, volgens mij zijn de problemen opgelost met het inzoomen,

Gr Twinlife  :beerchug:

Inzoomen is oke, maar de gevonden en niet gevonden caches geeft hij nog steeds een mooi rood kruis. :D

Gr Twinlife :D

Geplaatst (bewerkt)
Tja Drenthe en Friesland en een Avater in Groningen dat vraagt om moeilijkheden. :beerchug:

Maar ja PeeTee, wat doe je er aan? Ik zie van iedereen een avatar behalve bij Twinlife. En die Groninger gelooft een Drent en een Fries niet....

Ach ja, maar weet je, Kruimel ? Hoewel d'r binnnen de drie noordelijke provincie onderling altijd wel wat wantrouwen bestaat komen we er uiteindelijk ook altijd weer uit ... :D

bewerkt door Peetee
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...