Spring naar bijdragen

Hoeveel caches zijn er in Nederland?


Wilxlii Carrotte

Aanbevolen berichten

Even een update:

 

Ik heb mijn 4e query even gecontroleerd en zat al op 500 caches. Ik ben net zo lang in data teruggegan dat ik beneden de 500 uit kwam.

 

Ik heb de einddatum van de 4e query ingekort naar 13-05-2005. Dan kom ik in die query al op 498 caches.

Ik heb nu een 5e aangemaakt vanaf 14-05-2005 en wat schets mijn verbazing? Al 74 caches.

 

En..... wonder boven wonder, volgens alle queries opgeteld kom ik uit op.... Jawel Williii heeft (deze keer) gelijk.

 

Er zijn in Nederland, tot aan de dag van vandaag precies 1952 caches. Dat er databases zijn met meer caches hoef ik niet uit te leggen, zie een paar berichten terug van Reintje de Vos. Allemaal al gearchiveerde caches.

 

Van die 1952 caches die er nu nog liggen zijn er dus, jawel Williii, 198 (tijdelijk) op nonactief.

Chapeau Williii. Ons verschil zat hem dus in een 4e query dat al aan zijn einde was ;)

 

Nu er inmiddels 2 zijn die op hetzelfde getal uitkomen, kan het niet anders zijn dan dat er in Nederland 1952 caches liggen.

 

Statistisch gezien klopt dat toch Williii? ;););)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Nu er inmiddels 2 zijn die op hetzelfde getal uitkomen, kan het niet anders zijn dan dat er in Nederland 1952 caches liggen.

 

Statistisch gezien klopt dat toch Williii?  ;)  ;)  ;)

Hm...

Volgens mij staat het goede antwoord op ieder willekeurig moment links boven aan deze pagina. Achter "Total Records:".

Bijna 2000 dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu er inmiddels 2 zijn die op hetzelfde getal uitkomen, kan het niet anders zijn dan dat er in Nederland 1952 caches liggen.

 

Statistisch gezien klopt dat toch Williii?  ;)   ;)   ;)

Hm...

Volgens mij staat het goede antwoord op ieder willekeurig moment links boven aan deze pagina. Achter "Total Records:".

Bijna 2000 dus.

Nu moet je ophouden hoor.... ;)

 

1949 staat daar. Williii en ik komen dus op 1952 ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu er inmiddels 2 zijn die op hetzelfde getal uitkomen, kan het niet anders zijn dan dat er in Nederland 1952 caches liggen.

 

Statistisch gezien klopt dat toch Williii?  ;)   ;)   ;)

Hm...

Volgens mij staat het goede antwoord op ieder willekeurig moment links boven aan deze pagina. Achter "Total Records:".

Bijna 2000 dus.

Nu moet je ophouden hoor.... ;)

 

1949 staat daar. Williii en ik komen dus op 1952 ;)

 

Dus intussen 3 gearchiveerd, of

1 nieuwe en 4 gearchiveerd, of

2 nieuwe en 5 gearchiveerd, of

etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Goed  :dribble:

 

Als men nu vraagt hoeveel caches er in Nederlan liggen, zeggen we gewoon, ach, om en nabij de 2000, kan er een paar meer zijn, kan er een paar minder zijn. Wat is je aantal found its? Hmmmm, dan mag je nog wel even  :crybaby:

 

Vandaag zijn we volgens de nieuwe caches list over de 2000 grens gegaan.

Het aantal staat inmiddels op 2008.

 

Het gaat de laatste tijd behoorlijk hard. :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...