Spring naar bijdragen

Tomtom 5 komt eraan!


rhgs

Aanbevolen berichten

TomTom is naar de beurs gegaan. Dan verandert het gedrag van firma's altijd. In het nieuwe business-model passen gratis leukigheidjes niet meer. Die moeten geld gaan opbrengen want dat willen aandeelhouders en die zijn nu koning en niet de klant. Stemmetjes, handige extra software enz: betalen is het devies!

En als ze 10.000 mensen die 80 euro betaald hebben voor een update kunnen laten wachten een maandje (tot na 1 juli want dan begint een nieuw boekhoudkwartaal), dan levert dat extra omzet op zonder uitgaven (kwartaalwinst dus, aandeelhouders blij) en veel rente zonder dat ze er iets voor hoeven te doen. Juist niks doen zo lang mogelijk levert geld op. Ideaal toch? Zou ik ook willen.

Het getuigt van gezond zakelijk inzicht als ze snel een klachtenlijn voor gedupeerden openen a 1,50 euro per minuut.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ze doen maar. Ik gebruik mijn eigen flitspaal POI's wel. Ik ga daar geen 40 euro per jaar betalen als ik ze gatis kan downloaden van flitspaal.nl.

 

En ja, de stemmetjes. Weet je wat nog leuker is, je buurvrouw laten inspreken en dan ben je ook klaar. Tenminste, als je niet zo'n oude taart als buurvrouw hebt als ik ;)

 

Moet eerst eens zien of de upgrade (59 euro + gratis Europa) wel op mijn FS aan de loop kan krijgen.

Ik denk dat het probleem is dat TTN andere compoorten ziet. Er zijn voor de Toshiba al patches gevonden op Inet, en ik denk dat het dan ok wel met de Fujitsu Siemens wil.

 

En ik ben me al aan het oriënteren op een nieuwe PPC. Ben al aan het inversteren. De Fee vindt me ineens erg attent ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik ben me al aan het oriënteren op een nieuwe PPC. Ben al aan het inversteren. De Fee vindt me ineens erg attent  :blush:

Laat de Fee mij maar even bellen. Zal ze je een stuk minder attent vinden :dribble:

Voor degenen die TomTom 5 nu hebben maar het invoeren van coordinaten missen (Extra, Ga naar positie) is hier misschien een oplossing:

OS GPS convertor sinds 3 juni is deze ook geschikt voor TT5

Kijk hier heeft een mens iets aan. Het is wel een omweg maar het werkt wel. Bedankt :dribble:

Ruud :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook even aan het stoeien met TT5. Navigator en de Benelux kaart via USB en ActiveSync geinstalleerd. Alleen de andere kaarten van Europa moeten via een cardreader. Kan dit niet op een andere manier? Scheelt weer de aanschaf van een reader :nono: Ik heb een kort proefritje met de nieuwe versie gemaakt en twee storende foutjes hier in de omgeving zijn er inderdaad uit! Het scherm is even wennen ;) en hij lijkt iets trager dan TT3, maar dat kan natuurlijk ook aan de lengte van het proefritje liggen (paar km)!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...