Spring naar bijdragen

Waypoint binnen NL in buitenland ontzichtbaar

Aanbevolen berichten

Gast Itapaka
Geplaatst

Beste mede Garmin gebruikers,

Sinds eind vorig jaar ben ik in het bezit van een Map 60. Nu ben ik vorige week op vakantie gegaan naar Oostenrijk. Dus ik denk handig zet het adres van het Hotel er in en Garmin zal me de weg wijzen. Dus de avond er voor laad ik de waypoint van het Hotel in Oostenrijk. Even checken, ja hij staat er in. GPS uit. De volgende morgen gepakt en wel in de auto, GPS aan en waypoint Hotel weg, niet te vinden....????? Oke snel het adres opgezocht en hup rijden maar. Afgelopen zaterdag de terug reis. Ik GPS aan zetten en wil de waypoint van mijn huis opzoeken en wat denk je...... niet te vinden. Er staat er nog maar 2 in. Die van het Hotel via het adres en de geladen waypoint. Ik snap er niets van. Oke trackback en rijden maar. Maar ik wilde graag weten hoe dat nou kan....... ondertussen in Nederland rijd mijn vriendin en we weten nu wel hoe we moeten rijden, mijn GPS nog eens beet gepakt en wat denk je daar zijn al mijn nederlands waypoint weer zichtbaar en ja die van Oostenrijk zijn weer weg. Ik kan hier niets van vinden in de handleiding. Maar kan iemand mij uitleggen hoe dit zit.

Moet je in het land zijn waar die waypoint zijn om ze te kunnen zien?

John

Geplaatst
Moet je in het land zijn waar die waypoint zijn om ze te kunnen zien?

Nee, ik kan me niet voorstellen dat dat de bedoeling is. Heb je de laatste firmware geladen? Want dit lijkt me toch een bugje.

Geplaatst

Op welke manier ben je op zoek gegaan naar de waypoints?

Ik gebruik meestal "Zoek in de buurt". Ik meen mij te herinneren dat ik in China alleen het lijstje in de buurt kreeg en niet een cache 1000 km verderop, hoewel het lijstje niet "vol" was.

Dat zou op zich overeen kunnen komen met jouw probleem als je op dezelfde manier de waypoints hebt gezocht.

Geplaatst

Als je op naam zoekt moet het goed gaan. Zoeken op dichtsbijzijnde werkt maar tot een kilometer of 50...

Gast Itapaka
Geplaatst

Ik had een aantal kaarten (map's) van het ski gebied en zuid-duitsland geladen. Geen kaarten van Nederland. Dit omdat er niet meer bij konden. Vervolgends ( voor mij de gebruikelijke manier ) ging ik via Find, Waypoints naar mijn lijstje met waypoints en daar stond hij dus niet in.

Ik weet niet of ik de laatste firmeware heb, zal ik vanavond even controleren.

John

Gast Itapaka
Geplaatst

Inderdaad daar staan ze wel !!

Het lijkt wel zelf allemaal !!

Toppie ik ben weer een beetje gelukkiger met mij Garmin

Bedankt

John

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...