Badeendje Geplaatst 23 februari 2005 Geplaatst 23 februari 2005 Ik vind die nieuwe site veel te serieus, maar op zich wel mooi, en dat nieuwe groen maar saai. Geocachinggroen is geen geocaching groen meer . Groetjes, Badeendje
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 23 februari 2005 Geplaatst 23 februari 2005 Het is inderdaad geen geocaching groen meer maar een tint die volgens de kleurenwaaier van de drukker erwtensoepgroen heet.
Reintje de Vos † Geplaatst 23 februari 2005 Geplaatst 23 februari 2005 Ik kijk eigenlijk zelden naar de homepage van geocaching.nl. <{POST_SNAPBACK}> Ongeveer de helft van de bezoekers start meteen op het forum. Nog altijd een kwart start op de index pagina.
thira en candor Geplaatst 28 februari 2005 Geplaatst 28 februari 2005 Ik vind het wel goed uitzien. Maaaaaaaar ik mis nu wel op de indexpagina van GC.nl de knop "Logs". Vanmiddag was hij er nog. Dus voor iedereen deze oproep: Wie heeft deze knop gezien!!! Voor info neem contact op met de plaatselijke politie.
Quaerens Geplaatst 28 februari 2005 Auteur Geplaatst 28 februari 2005 Ik vind het wel goed uitzien. Maaaaaaaar ik mis nu wel op de indexpagina van GC.nl de knop "Logs". Vanmiddag was hij er nog. Dus voor iedereen deze oproep: Wie heeft deze knop gezien!!! Voor info neem contact op met de plaatselijke politie. <{POST_SNAPBACK}> En statistiek staat dubbel... Maar Reintje zal wel nog bezig zijn met alles aanpassen en inmeten. Groetjes Quaerens
thira en candor Geplaatst 28 februari 2005 Geplaatst 28 februari 2005 En statistiek staat dubbel...Maar Reintje zal wel nog bezig zijn met alles aanpassen en inmeten. Klopt, had ik nog niet gezien. Maar die gebruik ik nooit, logs wel.
Reintje de Vos † Geplaatst 28 februari 2005 Geplaatst 28 februari 2005 Nou, ik begrijp niet waar jullie het overhebben. Ik heb maar een keer statistieken en logs staan er gewoon. Ja, ik ben wel eens te voortvarend. Soms heeft iemand mij dan door.
thira en candor Geplaatst 28 februari 2005 Geplaatst 28 februari 2005 Super,het klopt weer Reintje je bent geweldig. Of is dit te veel van het goede.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden