ah toermalijn Geplaatst 16 februari 2005 Geplaatst 16 februari 2005 (bewerkt) Indien op de cachekaart van Nederland wordt ingezoomd dan komen op de kaart grijze rechthoekjes tevoorschijn. In de leganda wordt de betekenis niet gemeld. Wie weet wat deze grijze rechthoekjes betekenen. Groet ah toermalijn 16 februari 2005 bewerkt door ah toermalijn
De Roode Loper Geplaatst 16 februari 2005 Geplaatst 16 februari 2005 Treinstation? het station van Hattem is al heel lang opgeheven . Volgens mij zijn het opgeheven caches.
Twinlife Geplaatst 16 februari 2005 Geplaatst 16 februari 2005 Tja een treinstation was bij mij wel bekent wat voor aanduiding dat die hebben op de kaart. Maar ik zie nu, als je de kaart van de BeNeLux voor je pakt en je wilt zien op de kaart van de nieuwste caches (jonger als drie weken) dat er een aantal caches een wit/grijs randje er om heen hebben. Wie kan mij dat uitleggen wat daar de bedoeling van is? Gr Twinlife
Quaerens Geplaatst 16 februari 2005 Geplaatst 16 februari 2005 Treinstation? het station van Hattem is al heel lang opgeheven . Volgens mij zijn het opgeheven caches. <{POST_SNAPBACK}> Treinstations Groetjes Quaerens
Camelion Geplaatst 16 februari 2005 Geplaatst 16 februari 2005 Treinstation? het station van Hattem is al heel lang opgeheven . Volgens mij zijn het opgeheven caches. <{POST_SNAPBACK}> Nope, geen opgeheven caches. Bij 't Harde ligt en lag geen cache, maar wel een grijs blokje. Overigens is het ook geen (opgeheven) station. Wat het wel is zou Reintje moeten kunnen zeggen. Hij kent de oorsprong van de kaart, neem ik aan.
Doler Geplaatst 16 februari 2005 Geplaatst 16 februari 2005 Nope, geen opgeheven caches. Bij 't Harde ligt en lag geen cache, maar wel een grijs blokje. Overigens is het ook geen (opgeheven) station. Wat het wel is zou Reintje moeten kunnen zeggen. Hij kent de oorsprong van de kaart, neem ik aan. Ongetwijfeld stations. De grijze vlakjes komen overeen met de ligging van alle stations op Easytravel. Die bij 't Harde staat er ook op.
De Roode Loper Geplaatst 16 februari 2005 Geplaatst 16 februari 2005 Er staat ook een grijs blokje bij Hattem en daar is echt geen station!!! al zouden we die wel willen hebben . In 2004 heeft daar de EKpool cache van de Heirbauthunters gelegen. Ik blijf er bij dat het opgeheven caches zijn.
Quaerens Geplaatst 16 februari 2005 Geplaatst 16 februari 2005 (bewerkt) Er staat ook een grijs blokje bij Hattem en daar is echt geen station!!! al zouden we die wel willen hebben . In 2004 heeft daar de EKpool cache van de Heirbauthunters gelegen. Ik blijf er bij dat het opgeheven caches zijn. <{POST_SNAPBACK}> Wel toevallig dan dat al die opgeheven caches in een station liggen. Groetjes Quaerens 16 februari 2005 bewerkt door Quaerens
Kruimeldief Geplaatst 16 februari 2005 Geplaatst 16 februari 2005 Inactieve caches zijn een zwart vierkantje. Dat is sinds een week het geval. Dat nog niemand heeft gereageerd op het forum dat Reintje de kaartpagina weer veranderd heeft. Als Reintje met inactief ook de opgeheven caches bedoeld, dat zijn ze dus 4kant en zwart. Evenzo goed ins Reintje weer bezeig met een update of met weer wat nieuws. Sinds een goede week kun je dus kiezen uit zware caches, moeilijke caches, inactieve caches enz enz. Valt me wel op dat je die ene soort, die zo moeilijk ligt bij deze en gene, er nog niet uitgefilterd kan worden Kruimel
Doler Geplaatst 16 februari 2005 Geplaatst 16 februari 2005 Er staat ook een grijs blokje bij Hattem en daar is echt geen station!!! al zouden we die wel willen hebben . Dat grijze blokje bij Hattum is station Wezep Klein wereldje daar
Kruimeldief Geplaatst 16 februari 2005 Geplaatst 16 februari 2005 (bewerkt) Maar ik zie nu, als je de kaart van de BeNeLux voor je pakt en je wilt zien op de kaart van de nieuwste caches (jonger als drie weken) dat er een aantal caches een wit/grijs randje er om heen hebben. Wie kan mij dat uitleggen wat daar de bedoeling van is? <{POST_SNAPBACK}> Hmmmm, dat zijn caches jonger dan drie weken en nog steeds, jawel, MAAGD..... Dus nog niet gevonden. Reintje is bezig de DHZ pagina uit te breiden en dan vooral de zoek functiels op de kaart.... tenminste, dat lijkt me duidelijk ') Kruimel 16 februari 2005 bewerkt door Kruimeldief
Twinlife Geplaatst 16 februari 2005 Geplaatst 16 februari 2005 Hmmmm, dat zijn caches jonger dan drie weken en nog steeds, jawel, MAAGD..... Dus nog niet gevonden. <{POST_SNAPBACK}> Maar als ik dan naar de cache in het noorden van Duitsland kijk staat daar nog een grijs/wit randje omheen terwijl hij al wel gelogt is. Gr Twinlife
De Roode Loper Geplaatst 16 februari 2005 Geplaatst 16 februari 2005 Er staat ook een grijs blokje bij Hattem en daar is echt geen station!!! al zouden we die wel willen hebben . Dat grijze blokje bij Hattum is station Wezep Klein wereldje daar <{POST_SNAPBACK}> Ik zie het nu ook. Had het verband nog niet gezien. Het is trouwens HattEm, alhoewel sommige routeplanners daar anders over denken. Trouwens blij dat het een klein wereldje is.
Reintje de Vos † Geplaatst 16 februari 2005 Geplaatst 16 februari 2005 De grijze rechthoekjes zijn inderdaad de stations. Als er een station te veel op de kaart staat of er mist een station, dan hoor ik dat graag via dhz@geocaching.nl Het witte rondje om een cache op de kaart met recente caches is inderdaad een "nog niet gelogde" cache. Voor ieders informatie: op de "normale kaarten pagina" staat al jaren een popup menu voor het selecteren van een aantal speciale kaarten. Die staan los van DHZ kaarten. Een daarvan is de kaart met recente caches. Op die kaart worden de niet gevonden caches aangegeven. Die info is op dit moment alleen voor de BeNeLux accuraat. In Duitsland en Frankrijk kan de indicatie wat achter lopen. Dat ga ik binnenkort in orde maken. De indicatie "Niet gevonden" leek mij leuk in het kader van de FTF discussie en voor mij een vingeroefening voor veel mooiere zaken.....
Aanbevolen berichten