Spring naar bijdragen

Geocaching op tv


stada

Aanbevolen berichten

Voor alle stad-Groningers:

 

Vanmiddag ben ik samen met een team van OOG TV, een lokale omroep in de stad Groningen, 3 uur op pad geweest. We hebben een kistje (mijn eigen) opgezocht en zijn er opnames van gemaakt voor ca. 8 minuten zendtijd.

Aanstaande vrijdag 18 februari om half zes begint het en het wordt een aantal keren herhaald. Ook op de zaterdag erna.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Da's best stoer, een cature is idd wel handig, kan ie wellicht op de geocachingsite komen. Leuk voor mensen die er helemaal niets van afweten.

 

Ik had de links die eerder op deze site stonden op een pers-pagina, willen laten zien aan die tv-mensen maar er kwam een melding dat die pagina er niet meer was, helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net om 18.20 gezien bij KetNet/CanVas in het progamma "Karrewiet" een stukje over geocaching.

Geocachen met grote groepen kinderen!

Daar zullen de "natuurbeschermers"het wel niet mee eens zijn, het is voor die kinderen wel erg leuk!

bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zeg maar 1 ding: capturen en ergens ter download zetten voor de niet-Grunn'n onder ons. :D

 

Ik heb het nu op DVD. Waar kan ik een inleiding vinden om de opname om te zetten in een pc-playable movie?

 

Eerst moet je het capturen naar de harde schijf van je pc (bijvoorbeeld met DVD shrink, gratis en sowieso een aanrader). Vervolgens omzetten naar een geschikt format, zoals realplayer etc..... Afhankelijk van wat je krijgt na het capturen zul je een programma moeten selecteren. Persoonlijk zou ik het doen met Adobe premiere, maar dat is een behoorlijke overkill. Wellicht dat er andere cachers zijn die simpeler (en goedkoper) prgramma's weten?

 

Groet en succes,

 

J-Roon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net om 18.20 gezien bij KetNet/CanVas in het progamma "Karrewiet" een stukje over geocaching.

Geocachen met grote groepen kinderen!

Daar zullen de "natuurbeschermers"het wel niet mee eens zijn, het is voor die kinderen wel erg leuk!

 

klopt...dit was een onderdeel van de ontmoetingsdag door Geocaching.BE . de cache was er speciaal voor de kinderen gelegd, het is Den tresoor van Nibla Cemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...