GeoGerard Geplaatst 17 januari 2005 Share Geplaatst 17 januari 2005 Er is weer een incident met geocachers geweest. Lees meer hier: http://freecachingnews.blogspot.com/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steensnoeper Geplaatst 17 januari 2005 Share Geplaatst 17 januari 2005 the group was unable to figure out how to work the GPS device, had no flashlights or survival gear Duidelijk onvoorbereid aan de tocht begonnen. Ik zou ook geen twee 14 jarige meisjes alleen het bos in laten gaan, slechte zaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quaerens Geplaatst 17 januari 2005 Share Geplaatst 17 januari 2005 En dan zat ik net te klagen over koude vingers op de fiets. Groetjes Quaerens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 17 januari 2005 Share Geplaatst 17 januari 2005 Let op: straks een bericht: geocachers aangevallen door beren in Poolse wouden (2 kerkjes team). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dmace Geplaatst 17 januari 2005 Share Geplaatst 17 januari 2005 Let op: straks een bericht: geocachers aangevallen door beren in Poolse wouden (2 kerkjes team). <{POST_SNAPBACK}> Geocachers in Luxemburg overrompeld door wilde zwijnen... en zo kunnen we nog wel even doorgaan..... Maar dit soort nieuws is best interessant, hoewel de nieuwswaarde in Nederland niet echt groot is. Maar zo merk je wel hoe druk het is in GeoCache-land. En hoe infantiel de media is om maar al het onbekende aan te pakken om maar lezers e.d. te scoren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 17 januari 2005 Share Geplaatst 17 januari 2005 Let op: straks een bericht: geocachers aangevallen door beren in Poolse wouden (2 kerkjes team). <{POST_SNAPBACK}> Doet mij denken aan een liedje van dr P We rijden met de biertrapkar door 't eindeloze woud Het vriest een graad of dertig, het is winter en vrij koud We reizen met Quaerens, al is hij nog wat jong Door 't eindeloze woud waarover ik zo-even zong Een lommerrijk en zeer onoverzichtelijk terrein Waarin men zich gelukkig prijst dat er geen leeuwen zijn We zijn op weg naar andre, maar de weg daarheen is lang En daarom vullen wij de tijd met feestelijk gezang Intussen gaat zich iets bewegen in de achtergrond: Iets donkers en iets talrijks, en het lijkt me ongezond Ze zijn nog vrij ver achter ons, ik zie ze echter wel Het is een hele massa en ze lopen nogal snel En door ons achterna te lopen halen zij ons in Wat onvoordelig uit kan pakken voor een jong gezin De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen Ze hebben grote tanden, dat is duidelijk te zien Het zijn waarschijnlijk beren, en kwaadaardig bovendien Al is de toestand zorgelijk, ik raak niet in paniek Ik houd de moed erin door middel van de volksmuziek We kennen onze bundel en we zingen heel wat af Terwijl de beren nader komen in gestrekte draf (biertrapkar hier, biertrapkar daar) Ja, je ziet er veel dit jaar biertrapkar hier, biertrapkar daar) Overal zit paardehaar biertrapkar hier, biertrapkar daar) Steeds uit voorraad leverbaar (biertrapkar hier, biertrapkar daar) Zachtjes snort de samovaar biertrapkar hier, biertrapkar daar) Met een Slavisch handgebaar biertrapkar hier, biertrapkar daar) Doe het zelf met naald en schaar biertrapkar hier, biertrapkar daar) Is dat nu niet wonderbaar biertrapkar hier, biertrapkar daar) Twee halfom en een tartaar (biertrapkar hier, biertrapkar daar) Een liefdadigheidsbazaar biertrapkar hier, biertrapkar daar) Hulde aan het gouden paar biertrapkar hier, biertrapkar daar) Foei hoe suffend staat gij daar biertrapkar hier, biertrapkar daar) Moeder is de koffie klaar biertrapkar hier, biertrapkar daar) Kijk daar loopt een adelaar biertrapkar hier, biertrapkar daar) Is hier ook een abattoir biertrapkar hier, biertrapkar daar) Basgitaar en klapsigaar biertrapkar hier, biertrapkar daar) Flinkgebouwde weduwnaar biertrapkar hier, biertrapkar daar) Leve onze goede Thex! Ik zou het wel weten wie er het eerst uit moet wat is er trouwens mis met beren op de weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden