Kruimeldief Geplaatst 18 januari 2005 Geplaatst 18 januari 2005 (bewerkt) Dat de Amerikanen "gift" op de verpakking schrijven zien de ambtenaren niet meer. Dan schatten ze zelf de prijs. Hou er zeker rekening mee, dat bedrijven vaak het pakketje niet als gift willen versturen. Een kennis in de USA die als intermediar wil optreden is dan de beste oplossing. Goed opletten is zaak. Let goed op verborgen kosten, verzendkosten en shipping en handling. Ik ben er ook een keer het schip mee in gegaan, hoewel de meeste (ebay) verkopers best redelijk zijn, als je ze vantevoren een mailtje stuurt. Precies, door schade en schande word je wijs. Als ik voor de koop geen duidelijk antwoord heb wat de totale kosten bedragen, dan gaat het niet door. Klopt ook dat gelukkig niet iedereen zo gek doet. Privéverkopers zijn netter wat dat betreft. Ik heb het al eens eerder verteld en ik weet niet meer op welke forum, maar 2 jaar geleden is dus mijn echtgenote voor een maand naar Amerika geweest en zij trad op als intermediair/bezorgster Alles wat ik wilde was uitgepakt, zonder bon, beduimeld, geïnstalleerd en werkend. En ze had de bedieningskneepjes zover als een aapje aangeleerd dat ze tijdens een controle kon doen alsof ze er al jaren mee werkte. Geen problemen bij de douane. Laptop op schoot, aantal volgeladen Li-Ion accus in de 2e handse laptoptas, Druk doende met Word enz. PPC met afspraken dat uit de jaszak puilt. Een echte supertrien, huh superjup bedoel ik ... 23 februari 2005 bewerkt door Kruimeldief
deBruineBeren Geplaatst 21 januari 2005 Geplaatst 21 januari 2005 Bij www.gpscity.com kan je ze al kopen: GPS 60 $149,95 + $34,56 = $184,51 (/1,3 +19% = €168,89) GPSmap 60 $249,95 + $34,56 = $284,51 (/1,3 +19% = €260,48) Wat mij opvalt is dat er maar $100 verschil tussen zit en niet €160 als hier in Nederland.
zandor Geplaatst 23 februari 2005 Geplaatst 23 februari 2005 gps 60 besteld in de vs, via kennis, heb tot nu toe dan een paar caches gevonden met gpsmuis aan palm, dit is toch wat weerbestendiger en handiger.
team wolfje Geplaatst 23 februari 2005 Geplaatst 23 februari 2005 (bewerkt) De Map 60 kan automatic routing, maar wat heb je daar aan als er nagenoeg geen kaarten in passen.Zonde van de € 160 ten opzichte van de 60. Helemaal mee eens. Ik verwacht ook niet dat de Map 60 een succes-model zal blijken te zijn. <{POST_SNAPBACK}> MMMMMM zat te denken om hem te kopen !!!!! zijn er ook nog voordelen aan? wil wel wat anders na me etrex euro! vond dit wel een mooie waardige opvolger en het scherm is groter dan de ledgend. en de color uitvoering hebben toch heel wat mensen!!!!!!! Groetjes Wolfje 23 februari 2005 bewerkt door Wolfje
deBruineBeren Geplaatst 23 februari 2005 Geplaatst 23 februari 2005 (bewerkt) MMMMMM zat te denken om hem te kopen !!!!!zijn er ook nog voordelen aan? wil wel wat anders na me etrex euro! vond dit wel een mooie waardige opvolger en het scherm is groter dan de ledgend. en de color uitvoering hebben toch heel wat mensen!!!!!!! Groetjes Wolfje Ik heb de 60 (die gele zonder map dus) in mijn handen gehad (van Pa en Ma Beer). En dat is zeker een mooie GPS. Pa Beer gebruikte een eTrex Venture en had geen behoefte aan een MAP versie. En dan is de 60 een waardige opvolger voor de Venture Wil je echter wel kaart materiaal gaan gebruiken dan denk ik dat je snel tegen de beperkingen van 24 MB geheugen aan loopt. Zeker als je gebruik wilt gaan maken van de autorouting functie. Je moet dan volgens Garmin City Select 7 kopen en dat is ook niet goedkoop. Als je dan tegen beperkingen aan loopt krijg je spijt, veel spijt. En daar kan een goede ontvangst niet tegen op. GPS 60 GPS MAP 60 Dan maar sparen voor een GPS MAP 60 C(S). 23 februari 2005 bewerkt door deBruineBeren
team wolfje Geplaatst 23 februari 2005 Geplaatst 23 februari 2005 MMMMMM zat te denken om hem te kopen !!!!!zijn er ook nog voordelen aan? wil wel wat anders na me etrex euro! vond dit wel een mooie waardige opvolger en het scherm is groter dan de ledgend. en de color uitvoering hebben toch heel wat mensen!!!!!!! Groetjes Wolfje Ik heb de 60 (die gele zonder map dus) in mijn handen gehad (van Pa en Ma Beer). En dat is zeker een mooie GPS. Pa Beer gebruikte een eTrex Venture en had geen behoefte aan een MAP versie. En dan is de 60 een waardige opvolger voor de Venture Wil je echter wel kaart materiaal gaan gebruiken dan denk ik dat je snel tegen de beperkingen van 24 MB geheugen aan loopt. Zeker als je gebruik wilt gaan maken van de autorouting functie. Je moet dan volgens Garmin City Select 7 kopen en dat is ook niet goedkoop. Als je dan tegen beperkingen aan loopt krijg je spijt, veel spijt. En daar kan een goede ontvangst niet tegen op. GPS 60 GPS MAP 60 Dan maar sparen voor een GPS MAP 60 C(S). <{POST_SNAPBACK}> Maare de map 60 is toch gewoon het zwart wit broertje van de 60c ze zijn toch verder identiek? groetjes Wolfje
Kruimeldief Geplaatst 23 februari 2005 Geplaatst 23 februari 2005 Maare de map 60 is toch gewoon het zwart wit broertje van de 60cze zijn toch verder identiek? Als ik ze vergelijk op de site van Garmin dan zit er meer verschil in dan wel of geen kleurenscherm.
team wolfje Geplaatst 23 februari 2005 Geplaatst 23 februari 2005 Maare de map 60 is toch gewoon het zwart wit broertje van de 60cze zijn toch verder identiek? Als ik ze vergelijk op de site van Garmin dan zit er meer verschil in dan wel of geen kleurenscherm. <{POST_SNAPBACK}> MMMMMMM op de nottersite staat De Garmin GPS 60 en GPSMAP 60 zijn de monochrome familieleden van de GPSMAP 60C en GPSMAP 60CS. Volledig waterbestendig en met een batterijlevensduur tot 28 uur op 2 stuks AA batterijen zijn deze twee modellen bedoeld als basismodellen voor de water- en buitensport markt. De GPS 60 is een gunstig geprijsde handheld GPS navigator waar plaatsbepaling de voornaamste eis is. Dit model kan worden gezien als een alternatief voor de GPS 12, GPS 12XL, GPS 72 en GPS 76. Af-fabriek is de GPS 60 voorzien van Garmin's World Wide City database. De GPSMAP 60 is voorzien van een internationale basiskaart en beschikt over 24 MB intern cartografiegeheugen dat via de USB aansluiting kan worden gevuld met MapSource detailcartografie. De GPSMAP 60 is volledig compatibel met de MapSourceâ producten BlueChartâ en City Selectâ. Met deze laatste cartografie kunnen afslag-voor-afslag route aanwijzingen worden verstrekt, echter ZONDER spraakinstructie. De GPSMAP 60 is een alternatief voor de Garmin GPSMAP 76. enne zijn geheugen is 24 ipv 50 mb Groetjes Wolfje
Kruimeldief Geplaatst 23 februari 2005 Geplaatst 23 februari 2005 MMMMMMMop de nottersite staat De Garmin GPS 60 en GPSMAP 60 zijn de monochrome familieleden van de GPSMAP 60C en GPSMAP 60CS. Volledig waterbestendig en met een batterijlevensduur tot 28 uur op 2 stuks AA batterijen zijn deze twee modellen bedoeld als basismodellen voor de water- en buitensport markt. De GPS 60 is een gunstig geprijsde handheld GPS navigator waar plaatsbepaling de voornaamste eis is. Dit model kan worden gezien als een alternatief voor de GPS 12, GPS 12XL, GPS 72 en GPS 76. Af-fabriek is de GPS 60 voorzien van Garmin's World Wide City database. De GPSMAP 60 is voorzien van een internationale basiskaart en beschikt over 24 MB intern cartografiegeheugen dat via de USB aansluiting kan worden gevuld met MapSource detailcartografie. De GPSMAP 60 is volledig compatibel met de MapSourceâ producten BlueChartâ en City Selectâ. Met deze laatste cartografie kunnen afslag-voor-afslag route aanwijzingen worden verstrekt, echter ZONDER spraakinstructie. De GPSMAP 60 is een alternatief voor de Garmin GPSMAP 76. enne zijn geheugen is 24 ipv 50 mb <{POST_SNAPBACK}> Klopt helemaal, maar waarom de MMMMMMM? In jouw bericht staat geen antwoord op je eigen vraag. Er staat niet dat de GPSmap 60 identiek is aan de GPS60 buiten de colorscherm om. Het tegenovergestelde staat er ook niet. Als ik naar Garmin ga en ik open de specs van beide toestellen dan zit er meer verschil in dan alleen de kleuerenscherm. O.a. al de hoeveelheid waypoints. De GPSmap 60C kan er 1000 opslaan, de GPSmap 60 "maar" 500 en zo zijn er meer verschillen. Ik denk ook dat je 2 toestellen doorelkaar haalt. De GPS60 is een ander apparaat dan de map60 of de GPSmap60. De een heeft een kaartfunctie en de ander dus totaal niet. Maar ook als je de map en de niet map doorelkaar haalt, dan nog zit er ook tussen de 60 en de 60c meer verschil dan de c Dit was je vraag in origine: Maare de map 60 is toch gewoon het zwart wit broertje van de 60cze zijn toch verder identiek? De map 60 is de GPSmap 60 en dat is weer een ander apparaat dan de GPS60
Peetee Geplaatst 23 februari 2005 Auteur Geplaatst 23 februari 2005 Ik heb de 60 (die gele zonder map dus) in mijn handen gehad (van Pa en Ma Beer).En dat is zeker een mooie GPS. Waar ik nieuwsgierig naar ben: Hoe bevalt-ie in het veld?
team wolfje Geplaatst 24 februari 2005 Geplaatst 24 februari 2005 MMMMMMMop de nottersite staat De Garmin GPS 60 en GPSMAP 60 zijn de monochrome familieleden van de GPSMAP 60C en GPSMAP 60CS. Volledig waterbestendig en met een batterijlevensduur tot 28 uur op 2 stuks AA batterijen zijn deze twee modellen bedoeld als basismodellen voor de water- en buitensport markt. De GPS 60 is een gunstig geprijsde handheld GPS navigator waar plaatsbepaling de voornaamste eis is. Dit model kan worden gezien als een alternatief voor de GPS 12, GPS 12XL, GPS 72 en GPS 76. Af-fabriek is de GPS 60 voorzien van Garmin's World Wide City database. De GPSMAP 60 is voorzien van een internationale basiskaart en beschikt over 24 MB intern cartografiegeheugen dat via de USB aansluiting kan worden gevuld met MapSource detailcartografie. De GPSMAP 60 is volledig compatibel met de MapSourceâ producten BlueChartâ en City Selectâ. Met deze laatste cartografie kunnen afslag-voor-afslag route aanwijzingen worden verstrekt, echter ZONDER spraakinstructie. De GPSMAP 60 is een alternatief voor de Garmin GPSMAP 76. enne zijn geheugen is 24 ipv 50 mb <{POST_SNAPBACK}> Klopt helemaal, maar waarom de MMMMMMM? In jouw bericht staat geen antwoord op je eigen vraag. Er staat niet dat de GPSmap 60 identiek is aan de GPS60 buiten de colorscherm om. Het tegenovergestelde staat er ook niet. Als ik naar Garmin ga en ik open de specs van beide toestellen dan zit er meer verschil in dan alleen de kleuerenscherm. O.a. al de hoeveelheid waypoints. De GPSmap 60C kan er 1000 opslaan, de GPSmap 60 "maar" 500 en zo zijn er meer verschillen. Ik denk ook dat je 2 toestellen doorelkaar haalt. De GPS60 is een ander apparaat dan de map60 of de GPSmap60. De een heeft een kaartfunctie en de ander dus totaal niet. Maar ook als je de map en de niet map doorelkaar haalt, dan nog zit er ook tussen de 60 en de 60c meer verschil dan de c Dit was je vraag in origine: Maare de map 60 is toch gewoon het zwart wit broertje van de 60cze zijn toch verder identiek? De map 60 is de GPSmap 60 en dat is weer een ander apparaat dan de GPS60 <{POST_SNAPBACK}> Hee kruimel ik bedoel de gpsmap60 die staat als het monochrome broertje van de gpsmap 60c het verschil tussen die twee behalve kleur, waypoints, geheugen groetjes WOLFJE
team wolfje Geplaatst 24 februari 2005 Geplaatst 24 februari 2005 MMMMMMMop de nottersite staat De Garmin GPS 60 en GPSMAP 60 zijn de monochrome familieleden van de GPSMAP 60C en GPSMAP 60CS. Volledig waterbestendig en met een batterijlevensduur tot 28 uur op 2 stuks AA batterijen zijn deze twee modellen bedoeld als basismodellen voor de water- en buitensport markt. De GPS 60 is een gunstig geprijsde handheld GPS navigator waar plaatsbepaling de voornaamste eis is. Dit model kan worden gezien als een alternatief voor de GPS 12, GPS 12XL, GPS 72 en GPS 76. Af-fabriek is de GPS 60 voorzien van Garmin's World Wide City database. De GPSMAP 60 is voorzien van een internationale basiskaart en beschikt over 24 MB intern cartografiegeheugen dat via de USB aansluiting kan worden gevuld met MapSource detailcartografie. De GPSMAP 60 is volledig compatibel met de MapSourceâ producten BlueChartâ en City Selectâ. Met deze laatste cartografie kunnen afslag-voor-afslag route aanwijzingen worden verstrekt, echter ZONDER spraakinstructie. De GPSMAP 60 is een alternatief voor de Garmin GPSMAP 76. enne zijn geheugen is 24 ipv 50 mb <{POST_SNAPBACK}> Klopt helemaal, maar waarom de MMMMMMM? In jouw bericht staat geen antwoord op je eigen vraag. Er staat niet dat de GPSmap 60 identiek is aan de GPS60 buiten de colorscherm om. Het tegenovergestelde staat er ook niet. Als ik naar Garmin ga en ik open de specs van beide toestellen dan zit er meer verschil in dan alleen de kleuerenscherm. O.a. al de hoeveelheid waypoints. De GPSmap 60C kan er 1000 opslaan, de GPSmap 60 "maar" 500 en zo zijn er meer verschillen. Ik denk ook dat je 2 toestellen doorelkaar haalt. De GPS60 is een ander apparaat dan de map60 of de GPSmap60. De een heeft een kaartfunctie en de ander dus totaal niet. Maar ook als je de map en de niet map doorelkaar haalt, dan nog zit er ook tussen de 60 en de 60c meer verschil dan de c Dit was je vraag in origine: Maare de map 60 is toch gewoon het zwart wit broertje van de 60cze zijn toch verder identiek? De map 60 is de GPSmap 60 en dat is weer een ander apparaat dan de GPS60 <{POST_SNAPBACK}> Hee kruimel ik bedoel de gpsmap60 die staat als het monochrome broertje van de gpsmap 60c het verschil tussen die twee behalve kleur, waypoints, geheugen groetjes WOLFJE <{POST_SNAPBACK}> Gevonden op http://www.gps-koopgids.nl/ontvangers_vergelijken.php he he
Twinlife Geplaatst 24 februari 2005 Geplaatst 24 februari 2005 Gevonden op http://www.gps-koopgids.nl/ontvangers_vergelijken.php he he <{POST_SNAPBACK}> Is weinig te zien Wolfje. Gr Twinlife
team wolfje Geplaatst 24 februari 2005 Geplaatst 24 februari 2005 klopt maar als je er twee invoerd krijg je een mooie vergelijking groetjes Wolfje
Twinlife Geplaatst 24 februari 2005 Geplaatst 24 februari 2005 klopt maar als je er twee invoerd krijg je een mooie vergelijking groetjes Wolfje <{POST_SNAPBACK}> Dus dan word het deze link. Gr Twinlife
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden