Quaerens Geplaatst 25 november 2004 Geplaatst 25 november 2004 (bewerkt) Driemaal raden wat ik net op tv zag? De plaats van een cache, van heel dichtbij opgenomen! Ook nooit gehad? Sorry, dacht dat ziet toch niemand. Groetjes Quaerens 25 november 2004 bewerkt door Quaerens
Jan en Jany Geplaatst 25 november 2004 Geplaatst 25 november 2004 Zo nou weet iedereen waar deze hangt Zal de plaatser blij mee zijn Thanx Quaerens
Watjes Geplaatst 25 november 2004 Geplaatst 25 november 2004 Driemaal raden wat ik net op TV West zag? .... Zo nou weet iedereen waar deze hangt Zal de plaatser blij mee zijn Thanx Quaerens <{POST_SNAPBACK}> Inderdaad Kan dat aangepast worden aub ?? groetjes, Watje5 (jeps, de plaatser...)
8BG Geplaatst 25 november 2004 Geplaatst 25 november 2004 Was dit in een programma in het kader van geocachen?
Quaerens Geplaatst 25 november 2004 Auteur Geplaatst 25 november 2004 Nee het had niks met geocaching te maken, maar het viel me gewoon heel erg op. vandaar. Groetjes Quaerens
Peetee Geplaatst 25 november 2004 Geplaatst 25 november 2004 (bewerkt) Driemaal raden wat ik net op tv zag? De plaats van een cache, van heel dichtbij opgenomen! Ook nooit gehad? Sorry, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand zo'n berichtje als spoiler kan zien ... 25 november 2004 bewerkt door Peetee
8BG Geplaatst 25 november 2004 Geplaatst 25 november 2004 Gewoon toeval dus, dat uitgerekend daar een camera wordt neergezet. Cache zelf was dus ook niet in beeld, want aan achterkant van het bordje?
Biertje Geplaatst 26 november 2004 Geplaatst 26 november 2004 Ik heb zojuist contact gehad met de redactie van die zender, en morgen zullen ze de locatie van Terpsichore duidelijk in beeld brengen... Groetjes, Biertje
Watjes Geplaatst 26 november 2004 Geplaatst 26 november 2004 Driemaal raden wat ik net op tv zag? De plaats van een cache, van heel dichtbij opgenomen! Ook nooit gehad? Sorry, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand zo'n berichtje als spoiler kan zien ... <{POST_SNAPBACK}> Op het moment van jouw berichtje had Quaerens zijn bericht al aangepast. Het beschreef de verstopmethode van de betreffende cache terwijl de omgeving ter plekke zodanig is dat je hiermee direct de cache kunt vinden.... Weldegelijk een flinke spoiler dus groetjes, Watje5
Wij Drie Geplaatst 26 november 2004 Geplaatst 26 november 2004 ... Het beschreef de verstopmethode van de betreffende cache terwijl de omgeving ter plekke zodanig is dat je hiermee direct de cache kunt vinden.... Weldegelijk een flinke spoiler dus groetjes, Watje5 <{POST_SNAPBACK}> En dat is jammer geweest. Het was/is een erg leuke puzzel op een bijzondere plek. Kan iemand even wat video-opnames maken van de cacheplekken van die Diamant?!? tot cache, team Wij Drie
Peetee Geplaatst 27 november 2004 Geplaatst 27 november 2004 Driemaal raden wat ik net op tv zag? De plaats van een cache, van heel dichtbij opgenomen! Ook nooit gehad? Sorry, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand zo'n berichtje als spoiler kan zien ... Op het moment van jouw berichtje had Quaerens zijn bericht al aangepast. Het beschreef de verstopmethode van de betreffende cache terwijl de omgeving ter plekke zodanig is dat je hiermee direct de cache kunt vinden.... Weldegelijk een flinke spoiler dus groetjes, Watje5 Aha, typisch geval van crommunicatie dus ... Skuus ...
thex Geplaatst 27 november 2004 Geplaatst 27 november 2004 Kan iemand even wat video-opnames maken van de cacheplekken van die Diamant?!? oja, heb ik, een boom !
Watjes Geplaatst 27 november 2004 Geplaatst 27 november 2004 Kan iemand even wat video-opnames maken van de cacheplekken van die Diamant?!? oja, heb ik, een boom ! <{POST_SNAPBACK}> Ja, dat is flauw, die hebben we al gevonden, kun je een spoiler geven van die andere ? grt, Watje5
barny Geplaatst 28 november 2004 Geplaatst 28 november 2004 ook een boom <{POST_SNAPBACK}> En die ene met die steen dan die is ook van hem
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden