Spring naar bijdragen

Cache op tv


Quaerens

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Driemaal raden wat ik net op tv zag? De plaats van een cache, van heel dichtbij opgenomen! Ook nooit gehad?

 

Sorry, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand zo'n berichtje als spoiler kan zien ... :blink:

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Driemaal raden wat ik net op tv zag? De plaats van een cache, van heel dichtbij opgenomen! Ook nooit gehad?

 

Sorry, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand zo'n berichtje als spoiler kan zien ... :blink:

 

Op het moment van jouw berichtje had Quaerens zijn bericht al aangepast. Het beschreef de verstopmethode van de betreffende cache terwijl de omgeving ter plekke zodanig is dat je hiermee direct de cache kunt vinden.... Weldegelijk een flinke spoiler dus

 

groetjes, Watje5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

... Het beschreef de verstopmethode van de betreffende cache terwijl de omgeving ter plekke zodanig is dat je hiermee direct de cache kunt vinden.... Weldegelijk een flinke spoiler dus

 

groetjes, Watje5

 

En dat is jammer geweest. Het was/is een erg leuke puzzel op een bijzondere plek.

 

Kan iemand even wat video-opnames maken van de cacheplekken van die Diamant?!? ;):(

 

tot cache,

team Wij Drie :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Driemaal raden wat ik net op tv zag? De plaats van een cache, van heel dichtbij opgenomen! Ook nooit gehad?

 

Sorry, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand zo'n berichtje als spoiler kan zien ... ;)

 

Op het moment van jouw berichtje had Quaerens zijn bericht al aangepast. Het beschreef de verstopmethode van de betreffende cache terwijl de omgeving ter plekke zodanig is dat je hiermee direct de cache kunt vinden.... Weldegelijk een flinke spoiler dus

 

groetjes, Watje5

 

Aha, typisch geval van crommunicatie dus ... :huh: Skuus ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...