Spring naar bijdragen

Java pagina 2


mgr

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik denk dat je een manier zoekt om een scriptje te maken waarmee je eigenlijk automatisch op de NEXT button drukt, zodat je een voor een de pagina's kunt binnen halen voor een of ander doel.

 

Ik heb daar ook al eens naar zitten kijken.

In de broncode zie ik dat je toch echt access op de database moet hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet iemand een truc om pagina 2 hiervan rechtstreeks te benaderen?

Ik heb daar natuurlijk al een jaar geleden naar zitten kijken. :lol1:

Mijn conclusie was dat het relatief complex is om daar in een keer te komen. Ik kan me zelfs voorstellen dat het onmogelijk is om het in een keer te doen.

Als dezelfde truuk wil uithalen met b.c. België werkt de link niet eens. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan me zelfs voorstellen dat het onmogelijk is om het in een keer te doen.

Ik denk niet dat je meteen naar de 2e pagina kan springen. Er wordt een lijst dynamisch gebouwd adhv je opgegeven coordinaten. Die lijst wordt gepresenteerd in een aantal pagina's en de eerste wordt getoond. Met behulp van javascripts kun je bladeren in die lijst. Als je het voor elkaar krijgt om na het opvragen van die lijst meteen dat commando (__doPostBack('ResultsPager2$_ctl16','') ) na te sturen, dan ben je er. Dat kan wel, maar dan zul je iets in elkaar moeten bastelen met perl of misschien wsh. Het commando __doPostBack('ResultsPager2$_ctl5','' geeft pagina 2. En zo zijn er nog wel een paar. Je ziet ze onder in de statusbalk van je browser.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan me zelfs voorstellen dat het onmogelijk is om het in een keer te doen.

Ik denk niet dat je meteen naar de 2e pagina kan springen. Er wordt een lijst dynamisch gebouwd adhv je opgegeven coordinaten. Die lijst wordt gepresenteerd in een aantal pagina's en de eerste wordt getoond. Met behulp van javascripts kun je bladeren in die lijst. Als je het voor elkaar krijgt om na het opvragen van die lijst meteen dat commando (__doPostBack('ResultsPager2$_ctl16','') ) na te sturen, dan ben je er. Dat kan wel, maar dan zul je iets in elkaar moeten bastelen met perl of misschien wsh. Het commando __doPostBack('ResultsPager2$_ctl5','' geeft pagina 2. En zo zijn er nog wel een paar. Je ziet ze onder in de statusbalk van je browser.

 

even zitten neuzen .. het _dopostback commando is een javascript functie die niets anders doet dan wat input velden vullen en een form.submit ...

function __doPostBack(eventTarget, eventArgument) {

var theform;

if (window.navigator.appName.toLowerCase().indexOf("microsoft") > -1) {

theform = document.Form1;

}

else {

theform = document.forms["Form1"];

}

theform.__EVENTTARGET.value = eventTarget.split("$").join(":");

theform.__EVENTARGUMENT.value = eventArgument;

theform.submit();

}

 

er worden 2 variabelen gezet die, met de post mee worden gestuurd

De url wordt dan dus http://www.geocaching.com/seek/nearest.aspx? aangevuld met de form attributen die in Form1 staan (deze zijn meestal hidden)

in dit geval :

<input type="hidden" name="__EVENTTARGET" value="" />

<input type="hidden" name="__EVENTARGUMENT" value="" />

<input type="hidden" name="__VIEWSTATE" value="<knip want te lang>"/>

 

de url zou dan iets van

h**p://www.geocaching.com/seek/nearest.aspx?__EVENTTARGET='ResultsPager2:_clt5'&__EVENTARGUMENT=''&__VIEWSTATE="<knip want te lang>"

 

het probleem zit hem in de __VIEWSTATE, ik heb het vermoeden dat die dynamisch wordt opgebouwd op de server ... Een beetje scripter kan hem wel uit de source van de pagina halen.

 

Ik hoop dat je er wat aan hebt ..

 

Mindless

bewerkt door Mindless
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...