Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Beste Kruimeldief,

wat valt me dit tegen van jou!

Wat mij en mijn vrouw het meest ergert en vooral ook pijn doet, is het feit dat mensen onze verklaringen omtrent het loggen van geopatracaches niet geloven. Zelfs niet nadat mijn vrouw haar eerste en enige posting hieromtrent plaatste. Dat was om emotionele redenen.

Het doet bijzonder pijn als mensen ons voor leugenaar uitmaken.

En natuurlijk zijn dat mensen die ons helemaal niet kennen.

Geloof nu eens dat mijn vrouw -lees: Red - helemaal niets weet van de caches die ik -lees: Rocks = Geopatra - plaats.  En dat ik in dit opzicht uiterst principieel ben. 

Hetgeen je onderhand kunt weten gezien mijn uitlatingen op dit forum.

Lieve Geopatra of beste RedRocks.

Ik weet namelijk steeds niet wie nu wie is. Is het dezelfde of heb ik de ene keer het mannetje en de andere keer het vrouwtje. Dit maakt het voor iemand die reageert op de epistels van deze perso(o)n(en) er niet gemakkelijker op.

Ik begrijp niet dat je, en hier op het forum reageert, en via mijn Persoonlijke mailbox. Ik lees beide en dus is een genoeg.

Allereerst, offtopic mag als het tegen de starter van het draadje is en deze daartegen niet protesteert en, belangrijk, de starter er zelf al mee bezig is in zijn draadje.

Even ter zake, ik geloof je niet. Kort en krachtig huh?

Je wilt mij wijsmaken dat en jij caches verstopt en dat je vrouw ook caches verstopt. Jullie weten het beide niet van elkaar en jullie zoeken elkaars caches. Ieder voor zich en apart.

Allereerst is dit gewone flauwekul natuurlijk. En kom niet aan met dat je uiterst principieel bent. Niet in het cachen. Je bent uiterst principieel met het volhouden van deze leugen. Ach, het maakt mij geen ene ruk uit hoor. Die statistieken zijn voor mij niet serieus en als jij er nu 100 achter je naam hebt staan of duizend, het zal mij worst zijn. Ik word daar niet beter of minder van.

Maar leg me dan eens uit waarom jij niet zo principieel bent om hier dan ook in te loggen als RedRocks. Post hier dan ook als RedRocks.

Een paar feiten aangedragen door jou:

Echtpaar: RedRocks = man, Geopatra = vrouw

RedRocks plaatst caches zonder dat zijn vrouw het weet.

Geopatra plaatst caches zonder dat haar man het weet.

RedRocks zoekt graag de caches van Geopatra en logt ze, logisch, als RedRocks.

Geopatra zoekt graag de caches van RedRocks en logt ze, logisch, als GeoPatra.

RedRocks en GeoPatra is op het forum wel een en dezelfde, namelijk het mannetje

Weet je wat ik dan niet snap? Dat jij en als RedRocks hier op het forum zit en als GeoPatra.

Daar ben je dus niet principieel in. Dat schept verwarring. Zo erg dat ik het mannetje lieverd noem. En nee, ik ben niet van dat slag.

Wat gebeurt er nu als jullie samen cachen? Logt ieder apart? Mag, maar apart loggen is niet gebruikelijk en wordt dan al snel als niet normaal gezien. Daar hebben ze ooit het woordje "Team" voor uitgevonden. Lijkt me hier meer een soort machtsstrijd tussen het mannetje en het vrouwtje. Wie staat er voor op punten in Huize RedRocks/GeoPatra?

Dat jij hier als één en dezelfde persoon hier op het forum meerdere nicknames gebruikt als RedRocks en als Geopatra zegt mij genoeg over de betrouwbaarheid van het principieel apart zoeken van de door jullie verstopte caches.

Als ik dan ook nog kijk naar de periode dat Geopatra ineens op het forum verscheen en zich maanden voordeed als ene Geopatra die niets te maken had met RedRocks en in alle toonaarden ontkende een en dezelfde te zijn. Een Geopatra die Redrocks op het forum steunde, een Geopatra die zelfs op berichten van Redrocks replyde..... mogen we, als later blijkt dat dit een en dezelfde is, dan alsjeblieft jouw verklaring met een korreltje zout nemen?

Er waren er hier zelfs op het forum nog leden die achter je gingen staan omdat ze wel degelijk een RedRocks en een Geopatra samen zijn tegengekomen tijdens het cachen. Zie je wel, Geopatra bestaat.....

Je spreekt je trouwens tegen als je verontwaardigd meldt dat onder andere ik je niet ken:

Het doet bijzonder pijn als mensen ons voor leugenaar uitmaken.

En natuurlijk zijn dat mensen die ons helemaal niet kennen

en

En dat ik in dit opzicht uiterst principieel ben.

Hetgeen je onderhand kunt weten gezien mijn uitlatingen op dit forum.

Kennen we je nu wel of kennen we je nu niet? Ik zeg van wel. Ondanks dat ik van alle leden hier op het forum er misschien maar 100 ooit in real life ben tegengekomen en tientallen zelfs meermaals ben tegengekomen of soms samen mee ga cachen of koffiedrink, ben ik van mening dat als je iemand goed leest, je hem redelijk kent.

Je spreekt hiermee toch het vermoeden uit dat de "hacker" van Williii's site dezelfde bedoelingen heeft dan mensen die onder een andere naam eigen caches loggen? Zo veel mogelijk, zo snel mogelijk en zo gemakkelijk mogelijk: "Found It".....

En dit vind ik een belediging Kruimeldief !!

Dit slaat echt nergens op.

Het is je weer eens gelukt om me op de kast te jagen met deze persoonlijke aanval!

Het slaat wel degelijk ergens op :lol: Je voelt je beledigd omdat ik met mijn vinger in je wondje zit te porren. Dat het me gelukt is om je op de kast te krijgen zegt in deze genoeg. Natuurlijk heb ik gelijk. Het loggen van jullie eigen caches heeft geen enkel ander doel dan z zoveel mogelijk, zo snel mogelijk en zo gemakkelijk mogelijk een aantal found it's te krijgen en daarmee de persoonlijke statistieken op te jodelen.

Degene, die door een fout van Williii, de gegevens van een lading caches van Williii's site kon halen, of gehaald heeft, heeft ook maar een reden gehad om dit te doen: Zo veel mogelijk, zo snel mogelijk en zo gemakkelijk mogelijk een aantal found it's te krijgen en daarmee de statistieken op te jodelen.

Als je dat verstand van je - je hebt genoeg- nou eens benut om een beetje te relativeren. Dat zou je veel beter staan.

Geopatra.

Dank voor het compliment.

Relativeren = Redrocks/Geopatra met rust laten?

livetext1.gif

Kruimeldief :lol:"Ze" praat wel, maar er komen alleen maar letters uit.

Geplaatst (bewerkt)

Kruimeldief,

Je wil het maar niet weten. Je wil gewoon met modder gooien.

Ik zal nog een keer de situatie verduidelijken; voor de zoveelste maal.

het mannetje= Peter = Geopatra = Rocks

het vrouwtje = Corine= Red.

Geopatra plaatst caches, en wel geheel alleen.

Mijn vrouw wil ook wel graag die geopatracaches doen. Soms doet ze dat helemaal alleen, vaker doet ze dat samen met team Woutloper of samen met haar man die in dat geval uiters irritant zijn mond dicht houdt, geen aanwijzingen geeft of wat dan ook. Ik ben daar irritant principieel in.

Het zou fijn zijn als je ook eens iemand op zijn erewoord gelooft.

De nick geopatra heb ik aangenomen toentertijd om 2 redenen:

ten eerste was de naam RedRocks als cacheplaatser beschadigt dank zij een vervelend akkefietje met een zekere Chief Joseph. Jouw wellicht bekend.

ten tweede was mijn vrouw ongelukkig met het gehakketak op het forum tussen Joseph en mij en wilde niet meer daarmee vereenzelvigd worden.

Gevolg: geopatra werd geconcipieerd, en ik had er helemaal geen behoefte aan om dat verband bekend te maken aangezien de gehele Joseph etc. clan mijn caches boycotte ( nu nog voor een groot deel).

Ik heb inderdaad ontkent dat Geopatra Redrocks is. Daar is niets mee gelogen , want geopatra is slechts 50% RedRocks.

Dat is het verhaal.

En nu: dank zij de modder van Hagar ( who the *&^%$#@! is Hagar??) en ook van jou , heb je het weer voor elkaar dat mijn vrouw zwaar beledigt wordt en het geocachen niet meer ziet zitten!

Met dank aan mn. bovenvernoemde twee personen die het nodig vinden om mij en mijn vrouw met stront te overladen = een pure persoonlijke aanval.

En dan komen ook de moderatoren in beeld: ondanks hethaald verzoek mijnerzijds staat die vuilspuiterij nog steeds op het forum.

Sterker nog: het lijntje dat ik startte om achter de identiteit van Hagar te komen en dat niets anders dan info bevat die gewoon uit zijn eigen logs is gehaald werd direct gesloten wegens persoonlijke aanval op een type als Hagar die alleen bestaat om mij te beschimpen!

Over meten met 2 maten gesproken.

Ja door bovenstaande zaken heb ook ik er de balen van en overweeg ermee te stoppen. En al mijn caches op te heffen.

Bedankt, he.

Geopatra.

bewerkt door Geopatra
Geplaatst

Om verder gehakketak te voorkomen, de meesten nu wel woord en wederwoord gehad hebben, sluit ik (wellicht tijdelijk) het draadje.

Het wordt bijzonder op prijs gesteld als er niet nog een draadje naast gaat ontstaan met meer van hetzelfde. Die sluit ik namelijk ook.

Geplaatst
Allereerst is dit gewone flauwekul natuurlijk. En kom niet aan met dat je uiterst principieel bent. Niet in het cachen. Je bent uiterst principieel met het volhouden van deze leugen. Ach, het maakt mij geen ene ruk uit hoor. Die statistieken zijn voor mij niet serieus en als jij er nu 100 achter je naam hebt staan of duizend, het zal mij worst zijn. Ik word daar niet beter of minder van.

Kruimel,

Ik denk dat je hier toch over de schreef gaat. Jij kunt niet hard maken dat Geopatra liegt. Een aanpassing zou ik op zijn plaats vinden!

Geplaatst

Kruimel,

Ik denk dat je hier toch over de schreef gaat. Jij kunt niet hard maken dat Geopatra liegt. Een aanpassing zou ik op zijn plaats vinden!

Nou, vooruit. Het is dat ik het niet bewijzen kan en als je het niet kunt bewijzen is de ander onschuldig.

Peter, mijn excuses voor het feit dat ik je een leugenaar heb genoemd....

Ik kan het niet uit mijn reply halen omdat daar geen edit meer op zit.

GRTZ

KRuimeldief

Geplaatst (bewerkt)

@Kruimel.

Skansen durft de hoef in het vuur te steken dat Peter en Corine de waarheid spreken. Bewijs meegemaakt.

Peter heeft precies aangegeven wat hij wel en niet handig heeft gezegd.

Ik hoop echt dat je dit gelooft volgens mij is dit bij Peter en Corine erg hard aangekomen.

@...

Je moet hier soms een zeer dikke huid hebben om je niet te veel aan te trekken van allerlei insinuaties en de verstandigste te blijven.

Story makers maken meer kapot dan u lief is. Naar S.S Frotteur

bewerkt door skansen
Geplaatst

Geocachen is een hobby om te doen, en niet om verdachtmakingen over en weer te spuien.

Normaal gesproken laat ik dit soort draadjes dan ook helemaal voorbijgaan, maar soms moeten de feiten genoemd worden.

De uitleg over de verhouding Red-Rocks-Geopatra zoals die gegeven is klopt. Als Peter weer eens caches aan het leggen is, gaat Corine vaak met ons mee op pad. En nee, wij gebruiken nooit hulplijnen, hacks aanwijzingen of wat dan ook om de cache te vinden. Dat geldt voor alle caches, inclusief die van Geopatra!

wouTloper

Geplaatst

Even om Kruimeldief te kalmeren:

Maak je toch eens niet zo druk! Relax! Wordt wakker uit je winterslaap en loop een cache. Net zoals vele andere verslavingen kan het relaxt werken om je even helemaal over te geven aan je verslaving. :no:

Je zegt zelf de hele tijd dat je niks om stats geeft, maar je klaagt wel de hele tijd dat Red/Rocks/Geopatra vals zouden spelen. Als je denkt dat ze vals spelen, laat ze lekker gaan, wat kan jou het roesten? Mij in ieder geval niet. Ik heb er geen minder lol om als ik een cache loop. (Of fiets natuurlijk :cry: )

Groetjes Quaerens :eek:

PS veel succes met modderen ;)

Geplaatst
Even om Kruimeldief te kalmeren:

Maak je toch eens niet zo druk! Relax! Wordt wakker uit je winterslaap en loop een cache. Net zoals vele andere verslavingen kan het relaxt werken om je even helemaal over te geven aan je verslaving. ;)

Je zegt zelf de hele tijd dat je niks om stats geeft, maar je klaagt wel de hele tijd dat Red/Rocks/Geopatra vals zouden spelen. Als je denkt dat ze vals spelen, laat ze lekker gaan, wat kan jou het roesten? Mij in ieder geval niet. Ik heb er geen minder lol om als ik een cache loop. (Of fiets natuurlijk :P )

Groetjes Quaerens :eek:

PS veel succes met modderen ;)

Ik ben wel kalm hoor. :no:

Mijn rug houdt een winterslaap, ik wil wel cachen. De stats zeggen mij ook werkelijk niets, maar is in deze natuurlijk niet het enige waarover ik val.

Ik wil er verder geen woorden over vuil maken omdat ik niet wil meewerken aan een welles/nietes gezever. Mijn punt is duidelijk genoeg. Verder heb ik datgene wat ik niet kan bewijzen ingetrokken en mijn excuses voor aangeboden. Dan moet het klaar zijn.

Bedankt voor het suc6 dat je me wenst.

livetext1.gif

Kruimeldief :cry:een plastich chirurg die 50% korting geeft als je een lid aanbrengt, is nooit grappig

Geplaatst (bewerkt)
De uitleg over de verhouding Red-Rocks-Geopatra zoals die gegeven is klopt. Als Peter weer eens caches aan het leggen is, gaat Corine vaak met ons mee op pad. En nee, wij gebruiken nooit hulplijnen, hacks aanwijzingen of wat dan ook om de cache te vinden. Dat geldt voor alle caches, inclusief die van Geopatra!

wouTloper

Ik kan dit van team Woutloper bevestigen,

Bij het zoeken van de diverse caches in en rondom Den Bosch hebben Ingeborg & ik al vaker de listige verstopplekjes kunnen vinden, en regelmatig ook niet.

Bij een PM richting Geopatra / Redrocks krijgen we vaak van Peter een minieme aanwijzing, waar we dan al vaak genoeg aan hebben. Corine is dan al gauw diegene die meer hints wil geven, maar dan is voor ons volgens Peter de lol er weer te gauw af, en daar ben ik dan alleen maar weer blij om.

Het blijft tenslotte een puzzel en het vinden van de info en de cache wat de combinatie van een found maakt.

Ik stel een moeilijk te vinden cache met lastige opdrachten meer op prijs dan een Hit & Run, maar ook die doe ik wel eens indien ik zakelijk onderweg ben.

Een erg fijne en lastige Geopatra cache is Seldensate, Voor ons destijds een ware uitdaging.

En niet voor ons alleen, lees bijv. het log van Willxii er maar eens op na.

Tegenwoordig met het RD meetpunten loggen doe ik dat meer dan cachen, maar gezien het feit dat het steeds eerder donker wordt zal dat de komende tijd lastig gaan worden. :no:

PA3FUS & Ciara uit Uden,

Jan-Willem en Ingeborg

(die nog steeds een paar Geopatra caches willen vinden, ook al hebben we ze bijna allemaal :eek: )

bewerkt door pa3fus
Geplaatst

Prima, na zoveel adhesie-betuigingen aan het adres van RedRocks en GeoPatra ga ik dit draadje gewoon weer sluiten. Het lijkt er namelijk niet op dat er ook nog maar een reply komt dat verder ook maar iets met de topic van doen heeft.

livetext1.gif

Kruimeldief :eek:Het spreekwoord zegt: "Zoekt en gij zult vinden!" Alleen wordt er niet vermeld waar je moet zoeken en wat je zult vinden. Misschien is dat maar goed ook, want je vindt meestal wat je niet zoekt op plaatsen waar je anders nooit zou hebben gezocht.

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...