gian Geplaatst 8 november 2004 Share Geplaatst 8 november 2004 Ik heb een E-trex Legend, en wil graag een gedetailleerdere kaart inladen van Europa. Ik heb een kabeltje, maar niet de software. Op welke manieren kan ik aan die kaarten komen, en welke programma's kan ik gebruiken om de kaarten uiteindelijk in te laden? Gr Gian. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dmace Geplaatst 8 november 2004 Share Geplaatst 8 november 2004 MapSource. Kopen. Zo, 2 duidelijke antwoorden op 2 duidelijke vragen. Hint: Hoe kom je aan je MP3-tjes Meer zeggen we er hier niet over. Lees de forumregels dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
schatzoeker Geplaatst 8 november 2004 Share Geplaatst 8 november 2004 Geen 2 duidelijke antwoorden. Kopen accoord. Mapsource is gratis kun je zo downloaden. Je zult de kaarten moeten kopen die je met Mapsource in je GPS kunt laden. City Select of Metroguide. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
elsinga Geplaatst 8 november 2004 Share Geplaatst 8 november 2004 Of zelf kaarten maken. Zie www.elsinga.net/maps voor wat voorbeelden. Heb je nog steeds Mapsource nodig overigens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dmace Geplaatst 8 november 2004 Share Geplaatst 8 november 2004 I Stand Corrected!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
deBruineBeren Geplaatst 8 november 2004 Share Geplaatst 8 november 2004 Zie ook dit draadje : Kaarten voor de Garmin GPS, Maak ze zelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden