Spring naar bijdragen

Naamsverandering


Geobobine

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Kan ik bij "edit profile" in "mijn cache pagina" mijn gebruikersnaam veranderen, en gaan dan alle gegevens, dat is dus belangrijk, over naar de nieuwe naam? Ik was namelijk in de veronderstelling dat na het inloggen de eigenlijke gebruikersnaam ingevoerd kon worden. Dat was dus niet zo. Mijn gebruikersnaam in het forum heeft Taco veranderd, dat is prima geregeld. De naam bij "mijn cache pagna" is makkelijk te veranderen denk ik, maar misschien draai ik de hele boel in de soep en dan!

 

Bob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi Geobobine,

 

Ja hoor dat gaat zonder problemen, gegevens blijven hetzelfden. Gevonden

caches etc. Alleen bijv. een geplaatste cache onder je andere naam blijft wel

onder die naam staan.

Een geplaatste naam bij een cache kunt je volgens mij ook gewoon zonder problemen veranderen.

 

GRTZ

 

Kruimeldief ;)Vrouwen zijn als kikkers: de billen zijn het best.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Kruimeldief,

 

Je bracht me aan het denken, ik heb zelf mijn cache na die nick change

nooit meer bewerkt. En dacht joh volgens mij kon dat ook??

 

Gelijk even gekeken en wat zie ik staan. In "Edit cache" onder de optie:

"Who placed the cache?" Ja daar kan je je naam veranderen.

 

Pfoe.... GeoBobine lees je mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Kruimeldief,

 

Je bracht me aan het denken, ik heb zelf mijn cache na die nick change

nooit meer bewerkt. En dacht joh volgens mij kon dat ook??

 

Gelijk even gekeken en wat zie ik staan. In "Edit cache" onder de optie:

"Who placed the cache?" Ja daar kan je je naam veranderen.

 

Pfoe.... GeoBobine lees je mee.

;)

 

Op zo'n soort manier ben ik er ook achter gekomen. Ik bemerkte ineens in GSAK tijdens search met een speciale filter dat niet al onze caches in beeld kwamen. Eerst zeg je natuurlijk, kloteprogramma, daar betaal je dan je euro's voor :ph34r:

 

Later zoek je de gemiste cache op en zie je ineens een verschil

 

Je ziet steeds Team Dauwtrappers en die ene vermiste cache had als maker Team dauwtrappers.

 

Die heb ik dus veranderd en tot mijn eigen verbazing werd dat nog gehonoreerd ook ;)

 

Een hoodletter verwisselen met een "kleine letter" is dus en op .com en ook in GSAK belangrijk.

 

GRTZ

 

Kruimeldief ;)Een verloren illusie is een gevonden waarheid!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfoe.... GeoBobine lees je mee.

 

Ik lees mee met volle interesse!

 

Ik heb mijn naam veranderd, nu maar afwachten of alles goed gaat, ik zag wel iets merkwaardigs, wij hebben 30 caches gedaan, 22 stuks staan goed met 30 stuks gecached en 8 stuks met 29 stuks gecached, zal wel iets zijn net als de kromme volt, in dit geval een bitje wat dwars heeft gelegen.

 

 

 

Bob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Ik heb, omdat bijna iedere vond dat ik Iteunis was ipv lteunis mijn naam gewijzigd in LTeunis. Heeft dit gevolgen voor het inloggen op dit forum en .nl?

 

Bij wie moet ik zijn om deze gegevens eventueel aan te laten passen?

 

 

LTeunis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb, omdat bijna iedere vond dat ik Iteunis was ipv lteunis mijn naam gewijzigd in LTeunis. Heeft dit gevolgen voor het inloggen op dit forum en .nl?
Nee, geen gevolgen. Alleen voor de stats op het forum, maar dat is in notime opgelost.

 

Bij wie moet ik zijn om deze gegevens eventueel aan te laten passen?

LTeunis

Bij mij?

 

Edit: lteunis is vanaf nu LTeunis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi dat je je naam kunt veranderen!

Maar ik zat wel te denken aan het volgende:

Het bewijs dat je een cache hebt gelopen is pas echt geleverd wanneer je je naam in het logboekje hebt geschreven, immers iedereen kan een cache op de website loggen. Hoe zit dat precies? Kan een ander dan weer met je oude naam aan de loop gaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi dat je je naam kunt veranderen!

Maar ik zat wel te denken aan het volgende:

Het bewijs dat je een cache hebt gelopen is pas echt geleverd wanneer je je naam in het logboekje hebt geschreven, immers iedereen kan een cache op de website loggen. Hoe zit dat precies? Kan een ander dan weer met je oude naam aan de loop gaan?

Tja, daar zeg je wat. Degene die wil sjoemelen, kan sjoemelen. Maar wat zou het nut er van zijn behalve een snellere stijging in een of ander statistiek? Tegenover wie zou je wat moeten bewijzen? Je bent er geweest of je bent er niet geweest, dat is het enige dat telt.

 

Stel we spreken samen af, dat jij bij de door jou gevonden caches ook mijn naam invult en ik doe dat hetzelfde voor jou. Jij loopt er 10, ik loop er 10. Maar in 20 caches staan onze beide namen. En dat is dan afdoende bewijs dat we bij alle 20 zijn geweest? :beerchug:

 

Er zijn er trouwens genoeg die helemaal niet loggen, niet in het boekje en niet op het internet. Die weten van zichzelf dat ze een cache wel of niet gedaan hebben.

 

Een naamsverandering bestaat meestal uit het veranderen van een paar letters of een woordje als "team" erbij of juist eraf.

Verder zijn er nog teams die door omstandigheden geen team meer zijn en apart verder gaan, die nemen ook een andere naam.

 

Verder gaan met een ander zijn naam? Dat zou misschien kunnen. Ik weet niet in hoeverre groundspeak gewiste namen vasthoudt.

 

Maar je naam doet ook niet ter zake. Je hebt een nummer en deze blijft wel bestaan.

Hier op het forum ben ik nummer 624, Kruimeldief, met goed 6000 berichten.

Als ik mijn naam verander dan ben ik nog steeds nummer 624, Petty Thief, met dezelfde berichten.

 

Zo gaat het ook bij Groundspeak. (Geocaching,com)

 

Een ander zou in principe wel met jouw oude naam op de loop kunnen gaan, er zijn meer hondjes die Keesie heten :blink:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij wie moet ik zijn om deze gegevens eventueel aan te laten passen?

Houd even in de gaten of je DHZ kaarten en statistieken blijven kloppen.

 

:beerchug: Er zijn boze tongen die beweren dat er recent iets mee is misgegaan toen een gerenommeerde cacher zijn naam veranderde. Stond er opeens iemand anders op nummer een op de nl ranking.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij wie moet ik zijn om deze gegevens eventueel aan te laten passen?

Houd even in de gaten of je DHZ kaarten en statistieken blijven kloppen.

 

:beerchug: Er zijn boze tongen die beweren dat er recent iets mee is misgegaan toen een gerenommeerde cacher zijn naam veranderde. Stond er opeens iemand anders op nummer een op de nl ranking.

 

 

Ik heb gisteren begrepen dat de naamsverandering bij .com niet zo ingrijpens was; van klein naar grote letters. Ik kan gewoon met kleine of grote letters inloggen.

 

Maar bedankt voor de tip, ik zal het in de gaten houden.

 

 

LTeunis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat een naamsverandering op het forum gelijk is als bij gc.com. Kleine letters en hoofdletters, het maakt geen verschil. Het is meer het optische voor ons dat verschil maakt.

Als ik zoek op lteunis of op LTeunis, ik krijg dezelfde.

 

Om je naam te kunnen veranderen heb ik je eerst ook een ander naam moeten geven. Van lteunis naar LTeunis was niet mogelijk omdat de naam al bestond.

Heb dus van lteunis eerst Leo gemaakt en deze Leo direct weer veranderd in LTeunis.

 

Ach Reintje, boze tongen? Zolang het maar bij tongen blijft en er geen complete mensen aan vast geplakt zitten :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:blink: Er zijn boze tongen die beweren dat er recent iets mee is misgegaan toen een gerenommeerde cacher zijn naam veranderde. Stond er opeens iemand anders op nummer een op de nl ranking.

Dat zijn geen boze tongen. 100% zeker dat gisteren "wildernessdancer" de rankinglist aanvoerde :P

Zie nu trouwens dat de heer Wortel zijn voornaam veranderd heeft van "Willxii" naar "Wilxlii". Bewust icon14.gif of teveel ;):(

Ruud :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...