Team Dakloos Geplaatst 31 oktober 2004 Geplaatst 31 oktober 2004 Hallo allemaal, Nog maar twee weken aan het cachen en vandaag tijdens 2 van de 4 caches vuuraanstekers gevonden. Niet echt handig in een bos natuurlijk waar ook kinderen niet onder toezicht van geocachende ouders de caches per ongeluk kunnen vinden . Jullie zouden een afgebrand bos of misschien erger een opgebrand kind niet op jullie geweten willen hebben. Volgens ons staat er in de richtlijnen ook zeker wel iets overgenoemd Wat stop je beslist niet in de cache? Gebruik je verstand. Geen vuurwerk en andere ontplofbare materialen, drugs, en alcohol. Respecteer de locale wetgeving. Ook kinderen zoeken naar caches ! Laat geen snel bederfelijke waar achter. Mensen van alle leeftijden verstoppen en zoeken caches, denk dus goed na voordat je spullen aan de cache toevoegt. Stop geen gratis rommel in de cache zoals hotelzeepjes, parfumtesters e.d. Geen kapotte rommel achterlaten. Stop in een cache wat je zelf ook leuk vindt om aan te treffen. Team Dakloos
Peetee Geplaatst 31 oktober 2004 Geplaatst 31 oktober 2004 Tja, het blijft een probleem. Ik heb bij mijn caches het verzoek geplaatst om, als men van plan is om iets te ruilen, iets te plaatsen wat voor kinderen leuk is. Zo nu en dan houd ik even controle, waarbij in in het laatste halfjaar een aantal zaken zoals maandverband, pruimtabak, en tampons heb moeten verwijderen. Ik weet het: "Je zult er maar om verlegen zitten", maar toch: voor kinderen niet echt leuk ...
Tornado Bram Geplaatst 31 oktober 2004 Geplaatst 31 oktober 2004 Vuuraanstekers horen niet in een cache thuis is mijn mening.
8BG Geplaatst 31 oktober 2004 Geplaatst 31 oktober 2004 Helaas tref ik ook regelmatig aanstekers en lucifers aan. Die zijn natuurlijk meteen uit de cache gehaald. Aanstekers gaan doorgaans naar kennissen die zo nodig moeten roken, lucifers zijn meestal al verdwenen bij terugkomst bij de auto. Onverbrand natuurlijk, en ook in dusdanige staat dat ze niet meer als lucifer herkenbaar zijn. Overigens heb ik me ooit eens beziggehouden met constructiewerk met behulp van de zwavelstokjes.
Team Gelaen Geplaatst 1 november 2004 Geplaatst 1 november 2004 tsja, net zo als je volgens mij GEEN reclame in een cache stopt. Jan
Kruimeldief Geplaatst 1 november 2004 Geplaatst 1 november 2004 Ik ben ermee eens dat vuuraanstekers en lucifers niet in een cache horen, maar Ik kom wel meer troep tegen die gevaarlijk zijn voor kinderen. Het zijn niet altijd kinderen die een cache rippen. Trouwens, ik vind ook dat kinderen zonder begeleiding niet in een bos horen, niet alleen ivm brandgevaar. GRTZ Kruimel
Aanbevolen berichten