Spring naar bijdragen

.loc Hanzestedenroute


Piet&Lein

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Vorige week heb ik het stuk tussen Deventer en Zutphen gelopen (in omgekeerde richting): erg mooi langs de IJssel, ontzettend veel vogels.

Wij zijn overigens regelmatig van de route afgeweken om dichter langs de rivier te kunnen lopen.

De track van deze route (van Internet gehaald) kan ik je wel sturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja ja, breng anderen maar op ideeen ;) leuker om hem weer verder op weg richting Doesburg te helpen toch? Hij ligt overigens bij de Mac een stukje van het daadwerkelijke pad af, zoals ik dat op dit moment met de trk bestanden van Antartica kan beoordelen of heb ik dat fout?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij ligt overigens bij de Mac een stukje van het daadwerkelijke pad af, zoals ik dat op dit moment met de trk bestanden van Antartica  kan beoordelen

Uitgaande van de route van noord naar zuid: het Hanzestedenpad splitst zich bij het voetveer bij Deventer. Je kunt daar kiezen of je via de rechter- of linkeroever zuidwaarts loopt. Omdat ik de westkant al vaak heb bewandeld (een route rond de Veluwe volgend), heb ik ervoor gekozen de route aan de oostkant te lopen, en daar de koker te herplaatsen. Beide varianten staan beschreven in het officiële Hanzestedenpad-routeboekje.

bewerkt door gr2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...