Piet&Lein Geplaatst 29 oktober 2004 Share Geplaatst 29 oktober 2004 Heeft iemand toevallig een .loc bestand van de volledige Hanzestedenroute? Of weet iemand hoe de route loopt tussen Deventer en Zutphen? Het boekje is helaas momenteel niet verkrijgbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Camelion Geplaatst 29 oktober 2004 Share Geplaatst 29 oktober 2004 Loc bestand heb ik niet. Heb het boekje wel. Moet morgen naar Apeldoorn mijn Wedstrijd TB droppen. Mag het boekje wel een paar dagen vasthouden Ik hoor het wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 29 oktober 2004 Share Geplaatst 29 oktober 2004 Vorige week heb ik het stuk tussen Deventer en Zutphen gelopen (in omgekeerde richting): erg mooi langs de IJssel, ontzettend veel vogels. Wij zijn overigens regelmatig van de route afgeweken om dichter langs de rivier te kunnen lopen. De track van deze route (van Internet gehaald) kan ik je wel sturen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Piet&Lein Geplaatst 29 oktober 2004 Auteur Share Geplaatst 29 oktober 2004 PB's zijn inmiddels verstuurd . Bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dmace Geplaatst 29 oktober 2004 Share Geplaatst 29 oktober 2004 (bewerkt) Goh, die hadden we nog niet gehad -> Waypoints Hanzeroute Wat is er trouwens zo speciaal aan die route? Is die heel erg mooi soms? Of gewoon erg populair? 29 oktober 2004 bewerkt door dmace Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Camelion Geplaatst 29 oktober 2004 Share Geplaatst 29 oktober 2004 Bijna goed dmace. Dat geeft je de waypoints van de fietsroute en niet van de LAW-route. Of de fietsroute en de wandelroute identiek zijn betwijfel ik, omdat ik een klein deel heb gelopen en daar was fietsen niet mogelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dmace Geplaatst 29 oktober 2004 Share Geplaatst 29 oktober 2004 Geloof dat de wandelroute ook op die site te vinden is, maar pin me daar even niet op vast. Je kunt overigens wel routes posten, dus als je een mooie hebt, dump hem dan daar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Slobra (AJvB) Geplaatst 29 oktober 2004 Share Geplaatst 29 oktober 2004 En als je dan toch in Zutphen bent, bezoek mijn cache "Hanzestad" dan even. Je ziet dan meteen een mooi stukje Zutphen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gr2 Geplaatst 29 oktober 2004 Share Geplaatst 29 oktober 2004 (bewerkt) De desbetreffende cache ligt momenteel trouwens bij McDonald's Deventer. Fluitje van een cent om ff de A1 te verlaten om de koker te grabben voor een snelle log. Zie de cachepage (laatste log gr): http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LU...5d-175051393a8f 29 oktober 2004 bewerkt door gr2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Yvonne (GOTCHA) Geplaatst 29 oktober 2004 Share Geplaatst 29 oktober 2004 Ja erg makkelijk...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Piet&Lein Geplaatst 29 oktober 2004 Auteur Share Geplaatst 29 oktober 2004 ja ja, breng anderen maar op ideeen leuker om hem weer verder op weg richting Doesburg te helpen toch? Hij ligt overigens bij de Mac een stukje van het daadwerkelijke pad af, zoals ik dat op dit moment met de trk bestanden van Antartica kan beoordelen of heb ik dat fout? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gr2 Geplaatst 29 oktober 2004 Share Geplaatst 29 oktober 2004 (bewerkt) Hij ligt overigens bij de Mac een stukje van het daadwerkelijke pad af, zoals ik dat op dit moment met de trk bestanden van Antartica kan beoordelen Uitgaande van de route van noord naar zuid: het Hanzestedenpad splitst zich bij het voetveer bij Deventer. Je kunt daar kiezen of je via de rechter- of linkeroever zuidwaarts loopt. Omdat ik de westkant al vaak heb bewandeld (een route rond de Veluwe volgend), heb ik ervoor gekozen de route aan de oostkant te lopen, en daar de koker te herplaatsen. Beide varianten staan beschreven in het officiële Hanzestedenpad-routeboekje. 29 oktober 2004 bewerkt door gr2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Piet&Lein Geplaatst 29 oktober 2004 Auteur Share Geplaatst 29 oktober 2004 oke, bedankt voor je toelichting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden