Spring naar bijdragen

Forum offline.


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Forum is om precies te zijn 12 minuten buiten gebruik geweest.. van 18h17 tot 18h29.

 

Ingreep was nodig omdat er een rottigheidje in de database zat waardoor de werking van het board in gevaar kwam.

Opmerking doet me denken aan een portier bij Shell die mij toeriep "Ik mag u niet binnenlaten want u bent niet aangemeld, heeft u een afspraak?" Ik kwam daar om een acute storing te verhelpen. Storingen kondigen zich helaas nog steeds niet aan.

 

PS. Was overgens de eerste offline in een half jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

doet me denken aan een portier bij Shell die mij toeriep "Ik mag u niet binnenlaten want u bent niet aangemeld, heeft u een afspraak?" Ik kwam daar om een acute storing te verhelpen. Storingen kondigen zich helaas nog steeds niet aan.

Hey dat ken ik ergens van vervolgens mocht je na het kijken van 30.0000 veiligheids filmpjes wel naar binnen?

Van mij krijgen ze dan sowieso al een uur werk op de bon al zit ik dan alleen nog maar met m'n kop voor de tv om voor de miljoenste keer dezelfde film te kijken. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Forum is om precies te zijn 12 minuten buiten gebruik geweest.. van 18h17 tot 18h29.

 

...

 

PS. Was overgens de eerste offline in een half jaar.

Tja, als't niet erger wordt als zo, dan valt het heel erg mee. :lol:;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey dat ken ik ergens van vervolgens mocht je na het kijken van 30.0000 veiligheids filmpjes wel naar binnen?

Van mij krijgen ze dan sowieso al een uur werk op de bon al zit ik dan alleen nog maar met m'n kop voor de tv om voor de miljoenste keer dezelfde film te kijken. :lol:

"Heeft u uw veiligheidspaspoort bij de hand? Ahh het is meer dan een jaar geleden dat u 'de film' heeft gezien.

Stempeltje in uw paspoort van de B plant waar die antenne van u op staat is ook verlopen.

Ook nog maar de Powerpoint presentatie erachter aan dan"

En dat niet alleen bij de Shell...

 

Ahhhggggg ;)

 

Heel herkenbaar idd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan ook van te voren gecommuniceerd worden.  :lol:

Of is dit een typies voorbeeld van zo als het hier gaat.  ;)

Hehehe, een fractie van een paar seconden, dacht ik dat ik in de ban was gegooid....

 

Tja, hoe zou dat toch komen?

 

In ieder geval was me dat niet overgekomen als het even aangekondigd zou zijn.

 

GRTZ

 

Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey dat ken ik ergens van vervolgens mocht je na het kijken van 30.0000 veiligheids filmpjes wel naar binnen?

Van mij krijgen ze dan sowieso al een uur werk op de bon al zit ik dan alleen nog maar met m'n kop voor de tv om voor de miljoenste keer dezelfde film te kijken. :lol:

"Heeft u uw veiligheidspaspoort bij de hand? Ahh het is meer dan een jaar geleden dat u 'de film' heeft gezien.

Stempeltje in uw paspoort van de B plant waar die antenne van u op staat is ook verlopen.

Ook nog maar de Powerpoint presentatie erachter aan dan"

En dat niet alleen bij de Shell...

 

Ahhhggggg ;)

 

Heel herkenbaar idd.

Klinkt ook als DSM, moeilijk moeilijk streng streng allemaal. Ben je daar met een engelse collega, moesten we op een plant zijn waarvoor je weer een aanvullende film moest kijken en vragen moest beantwoorden, hebben ze die vragenlijst alleen in het nederlands. Voorzeggen was geen probleem ;)

 

Maar, wanneer het forum er even uit gaat is een aankondiging wel zo prettig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens trek nou eens even niet alles in het belachelijke.

 

Een storing kan indd optreden. Maar dan maak je daar melding van op de site.(Was het wel een storing? )

Jullie hebben alleen maar boardsettings aangepast en dat gaat het beste als er niemand online is. Toch..??

 

Jullie ondernemen een aktie(edit weg), daarop volgt reaktie, jullie nemen weer een aktie want jullie hebben spijt, die het beste gaat zonder forumbezoekers. Toch..??

 

En dat is het verhaal, volgens mij.

Als ik het mis heb dan graag gewoon openheid. Want mijn PBtje werkt niet lekker.

 

Ook al zoiets waneer krijg ik weer mailtje als ik PBtje heb..?

 

KerstHeks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook al zoiets waneer krijg ik weer mailtje als ik PBtje heb..?

Als je dat instelt bij je profiel.

Groeten remco

DAT STAAT INGESTELD. adem in adem uit. Vinkje staat netjes aan hoor. Net gecontroleerd.

 

Nu nog antwoorden op mijn ander vragen....?

bewerkt door MegaHeks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was het wel een storing?

Jullie hebben alleen maar boardsettings aangepast en dat gaat het beste als er niemand online is. Toch..??

 

Jullie ondernemen een aktie(edit weg), daarop volgt reaktie, jullie nemen weer een aktie want jullie hebben spijt, die het beste gaat zonder forumbezoekers. Toch..??

 

En dat is het verhaal, volgens mij.

Als ik het mis heb dan graag gewoon openheid.

Nee, het was geen harde storing maar meer een voorzorgsmaatregel.

Een optimize van de MySQL tabellen. E.e.a. na overleg met Albert.

Hij adviseerde dit z.s.m. uit te voeren omdat het board tekenen van traagheid vertoond welke verband houden met voorgaande.

 

Heeft niets met spijt te maken of met de edit knop. Die knop was al eerder op de dag rechtgetrokken.

Veranderingen aan boardsettings kunnen met een werkend board worden doorgevoerd.

 

Zoek toch niet overal wat achter...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook al zoiets waneer krijg ik weer mailtje als ik PBtje heb..?

Als je dat instelt bij je profiel.

Groeten remco

DAT STAAT INGESTELD. adem in adem uit. Vinkje staat netjes aan hoor. Net gecontroleerd.

 

Nu nog antwoorden op mijn ander vragen....?

Is dat nu nog zo Mega?

 

Ik krijg namelijk u net allemaal mail binnen van Privé berichten (PB's) van ongeveer de hele dag. En mijn mailserver zoekt ieder minuut naar email, ofwel, staat de hele dag te jodelen.

 

Ik krijg nu net 9 emailtjes dat ik PB's heb en dat zijn Pb's tussen 17:30 en 23:00

 

GRTZ

 

Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...