Spring naar bijdragen

Andere cache op zelfde coordinaten.


Team Ramses

Aanbevolen berichten

Verder kijk eens naar de kaart van Utrecht. De helft van de caches zie je daar niet op omdat ze verdrukt zijn door andere. Cache mogen 125 meter van elkaar liggen en dat kun je op zo'n klein kaartje niet allemaal laten zien.

 

GRTZ

 

Kruimel

 

Ik zag op buitenlandse geocache-sites dat de stippen daar een stuk kleiner zijn, waardoor ze elkaar minder snel overlappen. Ze lijken ook semi-transparant. Wel minder mooi dan 'onze'. Er komt in Nederland waarschijnlijk een keer plaatselijk een zodanige cache-dichtheid dat de kaart dichtloopt. Oplossingen kunnen zijn: een grotere inzoom-functie of kleinere stippen. Of kun je dit instellen in bv je DHZ-pagina ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Volgens mij zijn het bij multi caches toch echt de startposities en niet de cache locaties voor de stippen. Op deze manier liggen 2 caches die een stuk uit elkaar liggen toch op elkaar omdat ze op (bijna) dezelfde plek beginnen.

Bij de traditionals zijn het wel de cacheposities, zo zijn bijvoorbeeld niet alle 8 van 8 te zien.

 

EDIT: bij traditionals startposities veranderd in cacheposities. Het vorige klopte natuurlijk ook maar het sloeg alleen nergens op in vergelijking met de multi caches.

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij zijn het bij multi caches toch echt de startposities en niet de cache locaties voor de stippen. Op deze manier liggen 2 caches die een stuk uit elkaar liggen toch op elkaar omdat ze op (bijna) dezelfde plek beginnen.

Bij de traditionals zijn het wel de startposities, zo zijn bijvoorbeeld niet alle 8 van 8 te zien.

Je kunt voor verschillende caches je auto op dezelfde pakeerplaatsen achterlaten.

Die regel van een 0.1 mi geldt voor de verstopplek en niet voor de startplek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het probleem met de overlappende stippen hebben wij ook met onze cache "Jan Hilgers". Deze word overlapt door "Duivelse cirkels". Dit terwijl de startposities niet hetzelfde zijn. Onze startpositie is die van de parkeerplaats, maar die van de Duivelse cirkels niet. In principe zou hij ook een stukje verderop kunnen liggen. Tenminste als ik het goed begrijp uit dit draadje. Dus eigenlijk zouden wij een verzoek aan de eigenaar van de Duivelse cirkels kunnen doen of zij iets op willen schuiven? Ik wist niet dat dit kon. Of vergis ik me?

Corrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het probleem met de overlappende stippen hebben wij ook met onze cache "Jan Hilgers". Deze word overlapt door "Duivelse cirkels". Dit terwijl de startposities niet hetzelfde zijn. Onze startpositie is die van de parkeerplaats, maar die van de Duivelse cirkels niet. In principe zou hij ook een stukje verderop kunnen liggen.  Tenminste als ik het goed begrijp uit dit draadje. Dus eigenlijk zouden wij een verzoek aan de eigenaar van de Duivelse cirkels kunnen doen of zij iets op willen schuiven? Ik wist niet dat dit kon. Of vergis ik me?

Je zou dus inderdaad het koordinaat iets kunnen veranderen en het koordinaat van de parkeerplaats op de cache pagina vermelden.

Dit eventueel in overleg met de approver.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...