Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Kruimeldief, die bestaande caches te koop vraagt.  :unsure:

"Kruimel grandfathered-cache foundation" :o

Is "Kruimel Grandfathered-cache Bond" niet mooier? :lol:

Groetjes Quaerens :rolleyes:

Geplaatst
Is "Kruimel Grandfathered-cache Bond" niet mooier? :lol:

Groetjes Quaerens :rolleyes:

Wat jij maar leuk vind :o

ik prefereer toch een foundation. Dat heeft wel iets. Als ik mij een bond noem, dan ben ik niet meer on speaking terms met onze regering. Wat mij eigenlijk niet verkeerd lijkt.

Als bond word ik zo weer in verband gebracht met die andere bond, de KB. Je weet wel, kleine mannetjes die in het bos huishouden.

Moet ik mijn naam al weer aanpassen. :unsure:

GRTZ

Kruimel

Geplaatst

Ook ik heb de eigenaar van een vermiste cache aangeboden om zijn cache te adopteren. Dit was al in mei. De eigenaar zou kijken of hij zelf de cache ging herstellen of er afstand van zou doen. Nu, vele maanden later, heb ik nog niks gehoord. Ook krijg ik geen reactie meer op mail en als ik in zijn profiel kijk zie ik dat hij in mei voor het laatst heeft ingelogd. Wat kan ik nu doen om de cache over te nemen?

Geplaatst
Wat kan ik nu doen om de cache over te nemen?

Wij hebben destijds eerst de volgende punten in kaart gebracht: datum laatste found; hoeveel not-founds inmiddels gepost; wanneer was eigenaar voor het laatst online. Dit als zodanig gemeld aan Remco (Hawkeyes) en motivatie gegeven waarom we de cache evt. over zouden willen nemen. Voor ons was dit omdat we het zonde zouden vinden voor het gebied als de cache gearchiveerd zou zijn en dus geen bezoekers meer zouden komen. Kort erna kregen we het bericht dat de cache op onze naam zouden worden gezet! [:beerchug:]

Inmiddels hebben we de route opnieuw beschreven. Dat wil zeggen: alle "oude" waypoints zijn weer opgenomen, maar op een andere manier "gebruikt". De cache zelf hebben we op een andere (hopelijk veiligere) plek ondergebracht.

Op dit moment zijn we aan het laatste (en belangrijkste) punt bezig: de goedkeuring van de beheerders van het gebied (Vereniging Natuurmonumenten). Zodra deze hobbel is genomen, wordt de cache weer geactiveerd!

Dus om je vraag kort te beantwoorden: een adoptieverzoek indienen bij de approvers.

Suc6

Cache-Here!

Geplaatst
Hallo Ruud en Marja

Ik heb net naar Mr.Top.NL gemaild.

Ik hoop dat hij reageert en dan zullen we wel verder zien.

Als je op 9/10 oktober weer in onze buurt bent dan wil ik graag met je meegaan om de cache Hoogte.nl te zoeken. Ik ben er nl al 3x geweest en hij was er niet.

Maar ja dat zegt natuurlijk nog niets.

Daarna niets meer!

Dus ik wil graag mee! Je weet me te bereiken.

Groetjes Wil en Annita

Hallo Mr.Top.NL

Biertjuh is gisterenmiddag bij je cache Hoogte.NL geweest en hij kan melden dat de cache er echt niet meer is. Dus het wordt tijd voor onderhoud.

Hoop dat hij weer snel in de running is. Wachten vol spanning af.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...