Team Foxlake Geplaatst 26 september 2004 Geplaatst 26 september 2004 (bewerkt) Wie kan mij helpen aan de Ozi kaarten van Nederland en of weet waar ik ze kan kopen of downloaden? Groeten, team Underground 30 juli 2009 bewerkt door Team Underground
0 japi Geplaatst 29 september 2004 Geplaatst 29 september 2004 Nogmaals als ik wil praten over K-A-Bouterkaarten om maar eens iets te noemen (dat wil ik niet hoor) dan moet dat kunnen zolang ik mij niet schuldig maak aan het illegaal verspreiden van die kaarten. Als ik dan toch wordt gecensureerd dan is dat niet in overeenstemming met de forumregels. Deze stellen immers alleen de beperking aan illegale praktijken. En daar gaat het mij om dat je op een forum gewoon over dingen kunt praten zonder dat een of andere moderator denkt dat hij een god is of zo!!!! En wat mij betreft is het nu over en uit!!!
0 Heirbaut Hunters Geplaatst 29 september 2004 Geplaatst 29 september 2004 (bewerkt) ...Helaas heb je op mij de indruk achter gelaten als je niets te doen hebt toch wel momenten gekozen hebt om je hier eens lekker te gaan vervelen. Jij bent in mijn beleving een van degene die voortdurend bezig is geweest het subtiel jennen instand te houden. ... Als dit een verklaring van je is dat er zelf nu definitief mee stopt kunnen alle draadjes over zulke onderwerpen wel worden verwijderd wat mij betreft. Reactie verwijderd, weinig toegevoegde waarde 29 september 2004 bewerkt door Heirbaut Hunters
0 dutch-locutus Geplaatst 29 september 2004 Geplaatst 29 september 2004 Nogmaals als ik wil praten over K-A-Bouterkaarten om maar eens iets te noemen (dat wil ik niet hoor) dan moet dat kunnen zolang ik mij niet schuldig maak aan het illegaal verspreiden van die kaarten. Als ik dan toch wordt gecensureerd dan is dat niet in overeenstemming met de forumregels. Deze stellen immers alleen de beperking aan illegale praktijken. En daar gaat het mij om dat je op een forum gewoon over dingen kunt praten zonder dat een of andere moderator denkt dat hij een god is of zo!!!! En wat mij betreft is het nu over en uit!!! Japi heb je nou echt een bord voor je kop, vind je het gewoon leuk om de boel hier op scherp te zetten. Je bent bij het inschrijven akkoord gegaan met de forum regels, die regels bepaal niet jij maar degene die er tijd en energie in gestoken hebben om dit forum op te zetten en in de lucht te houden.. Regels zijn regels, slikken of stikken. Hoewel ik niet altijd eens ben met de moderatie op het forum sta ik nu pal achter ByTheWay, Geoman en de andere moderators. Ik erger me dood aan een aantal van jou en dominee ting ting's uitlatingen. Ik kan me onderhand ook vinden in de eerste uitlating van de door jullie bekritiseerde moderator, als het je hier niet bevalt...zorg dan dat je het ergens anders beter krijgt en loop de sfeer hier niet de verzieken. Ik weet wat ik aan ByTheWay heb en wat ik niet aan hem heb, en ik hoop dat hij zich door diverse positieve uitlatingen van leden die het wel kunnen accepteren dat er regels zijn gesteund voelt zicht te blijven inzetten voor het forum . Locutus
0 Bytheway Geplaatst 29 september 2004 Geplaatst 29 september 2004 En wat mij betreft is het nu over en uit!!! Ok. Bytheway
0 beetle Geplaatst 29 september 2004 Geplaatst 29 september 2004 En waarom werd japi nu ineens eruit gegooid? Daar was en is geen reden voor geloof ik!!
0 dmace Geplaatst 29 september 2004 Geplaatst 29 september 2004 Met een Zone alarm fire wall bepaal je zelf welk progamma internet op mag. Betere ideeen? Creditkaart? Wat? Zone Alarm? KICK!!!! (Echte systeembeheerders houden niet van zo'n kwalarm.) Maar een creditcard is wel een redelijk alternatief, al hebben lang niet alle mensen die. Daarnaast zijn er genoeg jongeren die geocachen (al dan niet met hun ouders). Moeten die nu naar hun eigen forum? Beetje hypo, iet?
0 Bytheway Geplaatst 29 september 2004 Geplaatst 29 september 2004 En waarom werd japi nu ineens eruit gegooid? Daar was en is geen reden voor geloof ik!! Je wordt er gewoon weer uitgegooid. En als je door blijft gaan dan wordt iedereen daar de dupe van. Dan moeten we overgaan op gevalideerde e-mail adressen, en worden gratis accounts niet meer geaccepteerd. Maar misschien dat dat je bedoeling is? Maar goed, iedereen die zich nu aanmeld wordt nagechecked. Slechts na goedkeuring kunnen ze dan op het forum komen. Hopelijk een tijdelijke oplossing. Bytheway
0 Kruimeldief Geplaatst 29 september 2004 Geplaatst 29 september 2004 Uitstekend werk ByTheWay. Begin wat mij betreft maar gelijk met gevalideerde emailadressen en dan mag je er nog een IPadres aan verbinden ook. Dat gezeik iedere keer weer. Trouwens, ik lees een uitstekende reprimande van Heirbaut aan het adres van Japi. Ik snap dus niet wat de totale offtopic en op de man spelende reply van DJ Bel alias Dominee TingTing, op dit bericht van Heirbaut moet. Wat is dat voor natrapperij? Ik meende toch werkelijk dat de tijdelijke ban die jullie Ronald hadden toebedeeld, ook al lang weer door jullie is opgeheven. Of heeft dominee TingTing nu de functie van "te pas en te onpas blijven zeurende en natrappende moderator" gekregen? Zo ja dan zeg ik bij deze hier mijn lidmaatschap op Naar mijn bescheiden mening mag deze lid ook wel eens een virtuele draai om de oren hebben. GRTZ Kruimel
0 Jaap Driest Geplaatst 26 februari 2005 Geplaatst 26 februari 2005 Ik vind het ook wel vermakelijk. Naast speulen met de GPS heb ik nog een andere hobby: knutstelen aan oldtimer viertaktbromfietsen. Daar hebben we ook een messageboard met moderators. Het grootste deel van bovenstaande discussie zou zo van het viertaktmessageboard gekopieerd kunnen zijn. Zelfde wijsneuzerige betweters, gekrenkte moderators, verstandige redelijke bemiddelaars, uitleggerige schoolmeesters. Mijn idee: net als bij kinderen opvoeden, aandachttrekkerij negeren.
0 Kruimeldief Geplaatst 26 februari 2005 Geplaatst 26 februari 2005 Niet iedere moderator was ten tijde van dat het speelde ook al moderator. Dat is het vervelende als je een de naam, handtekening of functie veranderd. Alles wordt dan vanaf je eerste bericht ooit, veranderd. Blij in ieder geval dat het ook herkenningen en zelfs een glimlach oplevert
Vraag
Team Foxlake
Wie kan mij helpen aan de Ozi kaarten van Nederland en of weet waar ik ze kan kopen of downloaden?
Groeten,
team Underground
bewerkt door Team Underground56 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten