Spring naar bijdragen

Extra optie Mileu


Jan en Jany

Aanbevolen berichten

Wie weet hier en oplossing voor?

Volgens mij moet jij eerst de CITO pagina maar eens goed doorlezen.

Dan word het wel duidelijk en komen deze vragen ook niet. :blush:

 

Gr Twinlife :beerchug:

Zelf je vuilniszak meenemen is de oplossing? Soms ruim ik gewoon iets op als afval me stoort. Heb ik geen CITO voor nodig.

 

GQ :thumbup:

 

--------->

 

Oei, in een uur een pagina vol gekalkt.

 

Internetvervuiling ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Of doe zoals ik.. plaats je cache naast een vuilnisbak :beerchug: Voordat ik die micro daar ergens neerplanten moest ik een hele zooi kapotte bierflesjes opruimen. Was wel makkelijk dat die vuilnisbak er in de buurt staat :o

 

Maar... wat ik wel merk dan staat er zo'n bak, de rommel wordt er nog omheen gegooid? En het is nog wel een moooooiee bak... ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké af en toe wat losse rommel meenemen vanaf een cache locatie vind ik niet erg (doen we ook wel)

 

Maar wij voelen ons geen  "CHEMOKAR"

Ik gooi zowiezo wel 's wat in de vuiligheidsemmmer (van anderen dus). Of het naast een cache is of niet.

Op bar- en drankapparaten zit tegenwoordig een "houd nederland schoon" stikker onder de bak waar je flesje/ blikje/ mars/ enz. uithaalt.

Op school is het nu een sport om je vuilnis in zo'n bak te gooien vanaf de andere kant van de gang. ;):o

 

Is niet echt schoon moet ik toe geven. Maar je vraagt er wel om als je een stikker op zo'n plaats plakt.

 

GQ :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enige tijd geleden een mooie wandeling gemaakt. In het begin veel vuil, geen zwerfvuil, maar gegroepeerd bij elkaar. Van matrassen tot luiers, van alles lag er, te veel voor een vuilniszak. Na een stukje wandelen kwam je geen afval meer tegen wat de tegenstelling des te groter maakt. De cache Grotelsche Heide was ondanks dat meer dan de moeite waard :o Dit in tegenstelling tot caches zoals deze die naar mijn idee niet de moeite waard zijn om te lopen, maar waar je struikelt over de condooms en de lege bierflesjes :beerchug:

 

Groetjes Marja ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie het probleem niet zo. Als er rommel in de buurt van een cache ligt, en de eigenaar van de cache wil graag hebben dat zijn cache gezocht en gevonden wordt, dan mag deze wel iets terug doen voor het verstoppen van zijn cache. En dat is dus gewoon de cache omgeving opruimen en schoonhouden.

Van wie die troep ook is. Zorg dat de route naar je cache brandschoon is, idem op de cacheplek.

Ga maar minstens 1 x per maand je cache volledig lopen met een grote vuilniszak en een prikker om de hele boel schoon te maken.

Al sik een vervuilde cache-omgeving tegenkom dan kan de cache eigenaar gegarandeerd een emailtje van mij verwachten.

 

Lijkt me allemaal niks meer dan billijk. :beerchug:

 

GRTZ

 

Kruimeldief

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al sik een vervuilde cache-omgeving tegenkom dan kan de cache eigenaar gegarandeerd een emailtje van mij verwachten.

 

Lijkt me allemaal niks meer dan billijk. :)

 

Soms is de hele omgeving brandschoon en ligt de rommel alleen (heel toevallig) vlak bij de cache. De verantwoordelijkheid ligt dan bij de cache-bezoekers en niet bij de cache-plaatser. Ik ga dan echt de eigenaar niet mailen, maar neem gewoon zelf de troep mee die mijn voorganger(s) klaarblijkelijk hebben achtergelaten. Ook als bezoeker mag je je best verantwoordelijk voelen voor een opgeruimde plek en dat houdt naar mijn idee in: zelf geen troep achterlaten en door collega's achtergelaten troep meenemen. Dus niet laten liggen voor de volgende bezoeker of de eigenaar..

 

Nico.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon een keer per maand je cache een flinke beurt geven. Afstoffen, schrobben, in de was zetten en tenslotte de omgeving even met een kruimeldief behandelen  :yes:

 

Maar dat werkt niet! ;)

 

Als ik de kruimeldief aan zet, dan gaat er alleen een e-mail de deur uit, maar zuigen: ho maar! :)

 

Nico.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon een keer per maand je cache een flinke beurt geven. Afstoffen, schrobben, in de was zetten en tenslotte de omgeving even met een kruimeldief behandelen  :yes:

 

Maar dat werkt niet! ;)

 

Als ik de kruimeldief aan zet, dan gaat er alleen een e-mail de deur uit, maar zuigen: ho maar! :)

 

Nico.

 

Kortom: geef je cache net zoveel aandacht als je vrouw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...