Spring naar bijdragen

92 leden hebben gestemd

1. 1. Etenswaren in de Cache?

• Ja
      9
    • Nee
      72
    • Geen mening
      4

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Dat is dus gebeurd.

Gisteravond effe tijd om te tjekken en inderdaad er was nixs anders meer dan een lege plek waar anders een ammoboks verscholen was.

Helaas maar het is niet anders :thumbdown:

Dat is inderdaad jammer :angry:

Het was een van de weinige caches bij ons in de buurt. We hebben van deze cache erg genoten, omdat het een van de eerste caches was die we gedaan hebben en omdat we hem toen hebben kunnen vinden zonder GPSr in het bos :thumbup:

André

Gast De Zoekende
Geplaatst

Ik vind drank wel een goed idee! :thumbup::thumbdown:

Groets

Geplaatst
Ik vind drank wel een goed idee! :thumbup:    :thumbdown:

Groets

Ik ook hoor. In Dld wil ik nog wel eens miniflesjes met Jägermeister-achtige brouwsels uit caches plukken. En in Ierland flesjes whiskey. Ooit heb ik zelfs wel eens een ruim met whiskey gevulde TB gescoord die naar Ierland moest.

Maar ja, dan kom je in Ierland en stop je een kakelvers blikje vis in een cache, dan word je een dag later uitgefoeterd door de Duitse eigenaar van die cache die er pal naast woont, dat is me ook overkomen.

Geplaatst
Maar ja, dan kom je in Ierland en stop je een kakelvers blikje vis in een cache

Had er dan ook vacuum verpakte kaas in gestopt.

Je weet toch dat de duitsers denken dat ze het beste zelf vis kunnen vangen, zeker die vis die net aan het westen van ons kikkerlandje zwemt.(Veel vissende duitsers in provincie Zeeland tijdens vakantie dit jaar)

Nah das een geintje. Zuid Ierland is een favoriete visplek. Net als Zweden.

Geplaatst

Gestemd op "Ja", maar met een maar...

Iets als chocolade, lijkt me wel goed. Zeker als je een rot end gefietst hebt, dan is een stukje chocolade

wel lekker. En wat ik lees hier over hondenbrokjes. Wrom niet dat blijft volgens mij wel goed.. en de cachers met een uitgehongerde hond vinden de cache zonder GPS :holiday:

Aaaahaaa daarom is dat icoontje bij de DIY pagina's hmmmm;)

Vis enzo vindt ik maar gek?

Geplaatst

Die hondenbrokken plaats ik een vraaagteken bij :holiday:

Straks zijn er verwarde geoachers, (Zijn geocachers niet zowiezo verward? ;) ) die per ongeluk die hondenbrokken opeten. :holiday:

Groets

Geplaatst

Leek me gewoon geen prettig idee... Ik heb 't zowiezo niet op honden: Alle straten en parken in de steden van Nederland zijn ondergescheten. In het buitenland zijn de straten veel schoner qua hondenpoep. :holiday:

Groets

Geplaatst
En het is de hond zijn schuld niet.

Da's waar, maar de hondeneigenaren kunnen er blijkbaar wel wat aan doen. In het buitenland kan het toch ook? ;)

Begint overigens wel off topic te worden. :holiday:

Dus weer even on topic: Waarom mag je geen alcohol in een cache stoppen? Drugs :holiday: snap ik wel, 't zou anders een vrij dure hobby worden. :yes:

Groets

Geplaatst

Drinken onderweg dan: halverwege de 15 kilometer van onze "Birds" kom je langs een pomp midden in de bossen.

Even zwengelen levert heerlijk ijskoud, sprankelend, drinkbaar (bron)water op .............................

Geplaatst
Dus weer even on topic: Waarom mag je geen alcohol in een cache stoppen? Drugs ;)  snap ik wel, 't zou anders een vrij dure hobby worden. :yes:

Ha, de jeugd moet zich legitimeren en bewijzen dat ze 16+ zijn voordat ze alcohol mogen kopen. Maar er is gelukkig een alternatief voor degenen die te jong zijn: Ze kunnen altijd nog gaan geocachen.. ;)

Ik snap het al: het is alleen bedoeld om de jeugd te interesseren voor onze leuke hobby.. ;)

Nico.

Geplaatst
Dus weer even on topic: Waarom mag je geen alcohol in een cache stoppen? Drugs ;)  snap ik wel, 't zou anders een vrij dure hobby worden. :yes:

Ha, de jeugd moet zich legitimeren en bewijzen dat ze 16+ zijn voordat ze alcohol mogen kopen. Maar er is gelukkig een alternatief voor degenen die te jong zijn: Ze kunnen altijd nog gaan geocachen.. ;)

Ik snap het al: het is alleen bedoeld om de jeugd te interesseren voor onze leuke hobby.. ;)

Nico.

Geen C2H5OH <16? Er zijn alleen kinderen die geocachen samen met hun ouders. Of ze zijn >16. En het geen halsmisdaad als je alcohol drinkt als je 15 bent.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...