Spring naar bijdragen

Weer te snel gekocht


Radio749

Aanbevolen berichten

ff goed zoeken hier in het forum wil je helpen..

er zijn mooie kaartjes voor BELGIE beschikbaar.. tot mijn verdriet nog niet voor nl....

 

maar leuk is het wel...

 

 

overigens koop je altijd te snel voor gps-en.. er zitten altijd wel mooiere en betere modellen in de pijplijn die de moeite waard kunnen zijn.. ff genieten van je eigen gps is een goed idee dan volgens mij....

 

 

 

groets,

 

Gimli :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Cachen met de Dom Dom Go LOL :thumbup:

 

Ik zie het al voor me "sla bij de grote eik links af.....

 

Sta je bij de cache "indien mogelijk hier keren"

 

Volgens mij werkt het ding alleen op een 12 Volt voeding dus kan je ook nog mety een auta accu op je rug rond gaan sjouwen.

 

Bovendien betwijfel ik of die "verkoper " bij de halve fords wel gelijk had Dom Dom werkt namelijk met Teleatlas en voor zover ik weet kan dit programma niet met onze WGS 84 notaties omgaan :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bovendien betwijfel ik of die "verkoper " bij de halve fords wel gelijk had Dom Dom werkt namelijk met Teleatlas en voor zover ik weet kan dit programma niet met onze WGS 84 notaties omgaan  ;)

Weet het niet van de DomDomGo ;) maar DomDom3 kun je inderdaad een coordinaat invullen om naar toe te gaan.

 

Helaas is dat niet in G.m.mmm maar in G.m.s.sss waar je dan weer flink moet omrekenen (De gradencalculator van de BruineBeren kan ik je aanbevelen op de PPC).

Ook zal het projecteren naar de dichtsbijzijnde weg, en niet naar het coordinaat.

 

Voor cachen heb je er dus waarschijnlijk geen ruk aan. Koop dan een PPC, da's veel goedkoper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...