Spring naar bijdragen

Members only caches niet op de kaarten


Aanbevolen berichten

Naast een cache van Stationary (GCHKD7), is er nu ook een cache van Zuurtje (GCK6BN) die members only is.

Voor de goede orde meld ik dat deze caches niet op de cache kaarten staan. Dat geldt voor de generieke kaarten en ook voor de persoonlijke kaarten.

De reden is simpel: het script dat de informatie ophaalt is geen member, dus krijgt het geen informatie over die cache.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Kun je het niet met de hand invoeren?

Dat zou kunnen, maar de DHZ pagina voor het updaten van de cache eigenschappen en het toevoegen van gemiste logs werkt vervolgens ook niet. Ook die kan ik natuurlijk handmatig gaan doen, maar mijn filosofie was nu juist om alles automatisch te laten werken. Dan houd ik tijd over om zelf te gaan cachen. :D

 

Los daarvan: als ik de members only caches op de persoonlijke kaart laat zien, kan ik gaan zitten wachten op het verzoek om die weg te laten omdat iemand geen member is.... :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als ik de members only caches op de persoonlijke kaart laat zien, kan ik gaan zitten wachten op het verzoek om die weg te laten omdat iemand geen member is.... :angry:

Het Cairnteam zou daar nooit moeilijk over doen. Wel missen wij de kaboutercaches op de kaart. Wij staan open voor overleg over automatische toevoeging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hmmz...

 

toch zou ik het wel leuk vinden als een kaart komt waarop alleen de MOC caches te vinden zijn..

ben eigenlijk van mening dat het wel past tussen de andere kaartjes....

 

groets,

 

Gimli :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens, Jongens, ik ben nog steeds geen member. Puur vanwege het feit dat ik geen VISA of weet ik veel wat voor kaart heb. Binnenkort stuur ik gewoon een enveloppe met geld richting Amerika. Voorlopig vind ik het nog steeds enigszins vreemd dat er mensen zijn die caches maken voor members only. En ik vraag me af wat hier de achterliggende gedachte bij is........

 

Marja :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk ik zit met het zelfde probleem als Biertjuh.

Ook ik heb -en zeker- ik wil helemaal geen gebruik maken van een ene VISA of iets vergelijkens van dat.

Zo doende heb ik in het begin al eens gevraagd aan een andere member om via zijn kaart ook member te kunnen worden maar helaas werd dat nixs

Nu ben ik dus verblijd met een members cache op de tweede plek van mijn nearest lijst die ik niet kan ontmaagden.

Gelukkig heb ik van de maker gelezen dat het na verloop van tijd wel goor gewone hunters gelogd kan worden dus verlopig moet ik maar ff voor die cache in relax en peace houden

Tis jammer maar tis nie anders, maar ik zie liever een mogelijkheid om wel member te kunnen worden zonder dat er andere hunters er elk jaar er lastig mee te vallen en natuurlijk om toch het clubje een beetje te steunen, misschien een ideetje voor .nl?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hmmz...

 

misschien moeten we weer leuk een nieuw onderwerpje over MOC maken?

MOC (Member Only Cache)

Ik snap dat je het lastig kan vinden om lid te worden.

aan de andere kant is het wel zo dat er daar aardig hard veel werk verzet wordt wat ook geld kost dus een bijdrage doen is in mijn beleving helemaal niet raar....

 

maar dat gaat vast een eindeloze discussie worden!

 

groets,

 

Gimli

:dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hmmz...

 

misschien moeten we weer leuk een nieuw onderwerpje over MOC maken?

MOC (Member Only Cache)

Ik snap dat je het lastig kan vinden om lid te worden.

aan de andere kant is het wel zo dat er daar aardig hard veel werk verzet wordt wat ook geld kost dus een bijdrage doen is in mijn beleving helemaal niet raar....

 

maar dat gaat vast een eindeloze discussie worden!

 

groets,

 

Gimli

:dribble:

Begrijp mij niet verkeert maar ik wil member worden en zo ook het clubje een beetje steunen voor al het werk maar ik weet niet hoe het zonder creditkaart kan

Vandaar misschien via .nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...