Spring naar bijdragen

PDA-software


Geinponem

Aanbevolen berichten

Ik heb al een tijdje een pda (iPAQ 2210) i.c.m. een Rikaline 6020 ontvanger. Met behulp van dit forum is het me inmiddels gelukt naar de startpunten van de caches te navigeren. Eenmaal aangekomen gebruik ik het programaatje Vito Navigator II om de cache en eventuele tussenpunten op te sporen. Dat gaat op zich vrij goed, maar ik ben eigenlijk op zoek naar een beter programma. In Vito zit bijvoorbeeld geen tripteller (kan bij sommige caches handig zijn) en daarnaast vind ik de pijl te beweegelijk als ik dat vergelijk met de garmin etrex-en en Magellan meridians. Met andere woorden kent iemand een beter programmatje waarmee ik op mijn PDA kan geocachen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ikzelf heb vandeweek Cachedragon getest, maar daar zijn de meningen over verdeeld. Het schijnt erg buggy te zijn, hoewel ik geen enkel probleem ermee had.

Een andere methode die ik veel lees, is gewoon POI's te maken in programma's als TomTom. GPS Tuner lijkt ook heel mooi, maar ik vind hem erg traag reageren.

Maar er zijn er vast nog veel meer.

 

Als je GPX-files kunt inlezen, zijn extra programaatjes als GPX Sonar erg handig, omdat je dan de hele cachefile (of meerdere) bij de hand hebt, incl. de hints en foto's.

 

Suc6 ermee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb al een tijdje een pda (iPAQ 2210) i.c.m. een Rikaline 6020 ontvanger. Met behulp van dit forum is het me inmiddels gelukt naar de startpunten van de caches te navigeren. Eenmaal aangekomen gebruik ik het programaatje Vito Navigator II om de cache en eventuele tussenpunten op te sporen. Dat gaat op zich vrij goed, maar ik ben eigenlijk op zoek naar een beter programma. In Vito zit bijvoorbeeld geen tripteller (kan bij sommige caches handig zijn) en daarnaast vind ik de pijl te beweegelijk als ik dat vergelijk met de garmin etrex-en en Magellan meridians. Met andere woorden kent iemand een beter programmatje waarmee ik op mijn PDA kan geocachen?

Kijk maar eens hier

Gebruik in op mijn Ique 3600

 

Suc6

 

Groeten Wil :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In Vito zit bijvoorbeeld geen tripteller (kan bij sommige caches handig zijn)

Hallo Geinponem,

 

Ik gebruik ook Vito Navigator II en je kan op de site van Vito Technolgy de odometer plugin gratis downloaden. Als je die in de Plugin directory zet en activeert dan krijg je twee triptellers onder elkaar die ook los van elkaar te resetten zijn (Zie foto).

 

VitoNavigator2_pic_odo_clock.gif

 

Ik ben eigenlijk best tevreden met Vito Navigator II. Soms gebruik ik ook OziExplorerCE als ik een kaartje van de omgeving wil zien,.

 

André

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Kijk maar eens hier

Gebruik in op mijn Ique 3600

 

Suc6

 

Groeten Wil :thumbup:

Krijg ik niet aan de praat. In de readme-file staat iets over "Cetus GPS for Palm''. Is het programmatje dan niet geschikt voor mijn iPAQ? Of is de Pocket-PC versie ergens anders verkrijgbaar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ikzelf heb vandeweek Cachedragon getest, maar daar zijn de meningen over verdeeld. Het schijnt erg buggy te zijn, hoewel ik geen enkel probleem ermee had.

Een andere methode die ik veel lees, is gewoon POI's te maken in programma's als TomTom. GPS Tuner lijkt ook heel mooi, maar ik vind hem erg traag reageren.

Maar er zijn er vast nog veel meer.

 

Als je GPX-files kunt inlezen, zijn extra programaatjes als GPX Sonar erg handig, omdat je dan de hele cachefile (of meerdere) bij de hand hebt, incl. de hints en foto's.

 

Suc6 ermee

Kan je me links geven van de programma's die je noemt?:

 

Cachedragon

GPS Tuner

GPX Sonar

 

Dan kan ik het wellicht even uit proberen!

 

Bvd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...