on4bam Geplaatst 30 april Geplaatst 30 april Hi, Het is weer die tijd van het jaar... een goeie week geleden wou ik mijn PM verlengen en vulde ik mijn CC info in, deze werd aanvaard en staat als "payment method" in mijn account. Ik kreeg ook een groene balk dat alles in orde was maar in tegenstelling to vorige jaren werd de einddatum niet verlengd, na een paar dagen zie ik ook geen bedrag bij de bank. Ik mailde HQ al maar kreeg na 6 dagen nog geen antwoord. Vandaag kreeg ik dat een mail dat mijn PM afloopt op 30/04 en probeerde ik weer te verlengen. In 4 browsers en met 2 credit cards geen succes. Dus opnieuw een mail naar HQ (zelfde ticketnr) en dan afwachten (9 uur tijdsverschil) maar het probleem is dat we er een weekend op uit trekken en er een groot aantal PM caches op onze lijst staan die ik dan natuurlijk niet kan downloaden/updaten/loggen vanuit GSAK 's avonds. Nog iemand die problemen heeft met vernieuwen van PM?
Peetee Geplaatst 30 april Geplaatst 30 april Zo te zien zijn er geen storingen of zo, die hier een rol bij kunnen spelen: https://status.geocaching.com
on4bam Geplaatst 30 april Auteur Geplaatst 30 april Dat had ik eerst gecontroleerd. Ondertussen getest op andere PC. Paypal account aangemaakt en ook dat werkt niet tegenstaande ik het bedrag al had klaar gezet . Citaat We were not able to authorize your payment method for this purchase. A payment may fail for lots of reasons. Make sure that your information is entered correctly, or try an alternate payment method. Daar wordt je ook niet wijze van natuurlijk. Geen idee hoe laat ze daar beginnen werken maar voor 5-6 uur vanavond kan er geen antwoord komen van GC. En als we morgen vertrekken is het nacht in de US het wordt dus dringend
on4bam Geplaatst 30 april Auteur Geplaatst 30 april Ik ben blijkbaar niet alleen: https://forums.geocaching.com/GC/index.php?/topic/419917-premium-account-could-not-be-extended/ En ook geen response van HQ
Peetee Geplaatst 30 april Geplaatst 30 april 13 minuten geleden zei on4bam: En ook geen response van HQ Ja, dat vind ik best raar. Want onze ervaring is dat als je een ticket inschiet via hun Help-pagina, dat ze doorgaans best wel vlot (binnen enkele dagen) reageren.
Peetee Geplaatst 30 april Geplaatst 30 april Hier staat het volgende: "Je betaalt de oude prijs als je binnen 30 dagen na het verstrijken van je vorige lidmaatschap met de oude prijs een nieuw Premium-lidmaatschap afsluit. De oude prijs is niet beschikbaar als er meer dan 30 dagen zijn verstreken tussen de vervaldatum en de datum waarop je een nieuw lidmaatschap afsluit." Kun je een nieuw PM-lidmaatschap afsluiten ipv te verlengen?
on4bam Geplaatst 30 april Auteur Geplaatst 30 april Dat ga ik niet proberen, ik wil mijn legacy niet kwijt en een nieuw abo zou geen rekening houden met mijn founds, lists en PQs... Ik hoop dat iemand op HQ vandaag nog (US tijd) het ticket ziet EN oplost (ijdele hoop waarschijnlijk).
Flo van Co Geplaatst 30 april Geplaatst 30 april 9 uur geleden zei on4bam: Nog iemand die problemen heeft met vernieuwen van PM? Hier is dat forum nu erg handig voor! Grappig, de mijne verloopt 24 mei, en na jaren een cadeau lidmaatschap besteld te hebben, dacht ik laat ik nu eens (afgelopen maandag) via de credit card het automatisch te regelen, dus ook alles ingevuld, en jawel aan het einde een bericht (niet per mail, maar op de site) dat alles geregeld was. Maar daar blijft het bij, ik krijg nog steeds te zien. Same problem denk ik, alleen heb ik nog even.
Linkalovers Geplaatst 30 april Geplaatst 30 april (bewerkt) Maar een bestaand account gaat niet verloren, ook al vervalt het PM lidmaatschap. Zodra een account weer wordt opgewaardeerd naar PM, worden ( meen ik ) ook alle oude ( van de vorige keer PM ) 'zaken' weer actief. Ik meen me te herinneren dat lang geleden, mijn PM ook ( per ongeluk ) afliep en na de handmatige upgrade naar PM al mijn PM instellingen ( o.a. PQ ) weer exact zo waren als voor de tijdelijke 'downgrade'. M.b.t. de vakantie : er is toch wel een bevriende PM geocacher, die u ( voor die tijd ) kan voorzien van een paar PQ met caches ? En anders wil ik die wel leveren. 30 april bewerkt door Linkalovers
on4bam Geplaatst 30 april Auteur Geplaatst 30 april een nieuw account zou PQs geven met reeds gevonden caches, mijn logs (via GSAK API zouden dan ook op het nieuwe account staan dus het is eigenlijk niet echt een oplossing voor wat ik wil doen. Als er geen oplossing komt ga ik gewoon mijn logs offline schrijven en eventuele TBs offline discoveren. Alle caches zitten in GSAK dus daar zit het probleem niet, ik wil ze wel updaten (API) en als member zijn dat er 3 per dag als ik mij niet vergis i.p.v 16000. Geen idee welke verschillen ik nog ga ontdekken (ik ben altijd PM geweest sinds 2006).
Linkalovers Geplaatst 30 april Geplaatst 30 april 2 uur geleden zei on4bam: een nieuw account ... Maar waarom een nieuw account ? Een account blijft een account of het nu wel of niet een PM account is !! Als PM afloopt, blijft er een normaal account over. Die natuurlijk weer ge-upgrade kan worden naar een PM account !
on4bam Geplaatst 1 mei Auteur Geplaatst 1 mei Vannacht een mail gekregen dat mijn PM verlopen was, twee minuten later een mail dat ik opnieuw PM was. Ook een mail van Paypal dat er een betaling naar GC was geweest. Het zou handig zijn dat i.p.v. een melding op de website te tonen dat er iets mis liep bij de betaling dat GC toont dat de betaalgegevens bewaard zijn en dat debetaling automatisch verloopt op de einddatum van PM. Volgende week mijn Paypal weer verwijderen... die is voor niets meer nodig. 1
Linkalovers Geplaatst 1 mei Geplaatst 1 mei (bewerkt) 3 uur geleden zei on4bam: Vannacht een mail gekregen dat mijn PM verlopen was, twee minuten later een mail dat ik opnieuw PM was. Ook een mail van Paypal dat er een betaling naar GC was geweest. Het zou handig zijn dat i.p.v. een melding op de website te tonen dat er iets mis liep bij de betaling dat GC toont dat de betaalgegevens bewaard zijn en dat debetaling automatisch verloopt op de einddatum van PM. Volgende week mijn Paypal weer verwijderen... die is voor niets meer nodig. Gelukkig. Ik heb de verlening al jaren op automatisch staan en betaal volgens mij ( nog steeds ) €29,-. Dat we steeds minder caches doen dat maakt niet uit, want dat bedrag is toch wel heel erg weinig t.o.v. van de andere 'hobby's' en ik kan dat 'enorme' bedrag best missen. 1 mei bewerkt door Linkalovers
Peetee Geplaatst 1 mei Geplaatst 1 mei 4 uur geleden zei on4bam: Vannacht een mail gekregen dat mijn PM verlopen was, twee minuten later een mail dat ik opnieuw PM was. Ook een mail van Paypal dat er een betaling naar GC was geweest. Mooi dat het nu toch voor elkaar is gekomen.
Aanbevolen berichten