Spring naar bijdragen

Meest gebruikte codes


Aventurijn

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

14 uur geleden zei Aventurijn:

Ik ben bezig om in kaart te brengen wat de meest gebruikte codes binnen geocaches zijn. Heeft iemand van jullie enig idee welke dat zijn of waar ik moet zoeken?

Ik wil niet een beginnend feestje verstieren, maar het in kaart brengen van de meeste gebruikte codes bij geocaching, lijkt mij onbegonnen werk. Welke codering/versleuteling/puzzel/methode/... men moet gebruiken, om de cache coördinaat te bemachtigen, dat wordt nooit vermeldt. Dát is ( tegenwoordig helaas ) namelijk ook een onderdeel van het cachen.

Misschien zou men alle ( ! ) caches moeten controleren/oplossen, om zo te bepalen welke codering/versleuteling/puzzel men daarvoor nodig heeft. Maar dat is m.i. gezien het aantal caches onbegonnen werk. Tevens zijn er ondertussen ook veel geocachers die de codering/versleuteling/puzzel niet oplossen, maar via-via aan de coördinaat komen. Dit omdat ze de puzzel niet kunnen oplossen of omdat ze de puzzels zat zijn. Dus wordt die methode ook meegeteld?

En ... ( om het de cacher maar zo lastig mogelijk te maken :mad: ), worden er door de CO's dagelijks andere kronkels bij bedacht, waarmee de CO probeert het found aantal zo laag mogelijk te houden of zichzelf op de voorgrond te zetten ( omdat oplossen zonder hulp van de CO onmogelijk is ).

Suc6
 

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...