Spring naar bijdragen

Nieuw met GSAK - Waypoints exporteren naar Geocaching.com


Richard en Monja

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik ben nieuw met het GSAK programma en zeer waarschijnlijk met een heel basic probleem. Zo eentje die allang eerder is beantwoord en waarvan de meesten zullen zeggen; Maar ja, dat is toch voor de hand liggend....... We cachen al sinds 2013, maar nog nooit eerder mee bezig geweest. Samen met een mede cacher hebben we redelijk wat mysteries opgelost de laatste tijd en delen de oplossingen dan met elkaar. Nu krijg ik de opgeloste myteries in GPX format binnen. Medecacher gebruikt C:Geo, wij de Geocaching App. Middels C:Geo in zijn de GPX bestanden snel binnen te halen naar ik begreep.

Nu wil ik de opgeloste mysterie GPX file vanuit GSAK exporteren naar Geocaching.com zodat de juiste oplossing coördinaten zijn bijgewerkt maar krijgen dit niet voor elkaar. Iemand een uitleg zodat we verder kunnen?

Alvast bedankt,

Richard.

bewerkt door Richard en Monja
foutje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

@kalkendotters,

Bedankt voor de info van de macro. Heb deze in GSAK geinporteerd en paar keer geprobeerd de opgeloste mysteries te verwerken. Helaas tot op heden niet gelukt. Ik krijg melding als in bijlage. Geen idee wat we fout doen. Macro gaat alle oplossingen 1 voor 1 bij langs. Als we naderhand op de Geocaching website kijken dan staan alle caches nog als voorheen en origineel......

Graag nog enige hulp in deze

Naamloos.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je ze allemaal wilt exporteren dan moet je een filter zetten.

Wat ook kan zijn is dat er in je bestandje helemaal geen corrected coords staan, maar de cache zélf de corrected coordinaten heeft gekregen (afhankelijk van hoe c:geo het exporteert) Dan werkt de macro natuurlijk niet. Wat hier dus idd het geval is... Je moet dus eerst de cachecoordinaten omzetten naar het corrected veld in GSAK, dan pas zal de macro werken.