Spring naar bijdragen

message center


cirkel

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Dat kan momenteel niet.

Je kunt proberen om alle cachegeheugen van de browser te legen, en de cookies te verwijderen. Soms helpt dat, maar geen garantie...

Op het amerikaanse forum zijn er regelmatig verzoeken aan GS om dat probleem eindelijk eens te verhelpen, maar daar is nog steeds geen reactie op. Waarschijnlijk wordt het wel verholpen, maar  het kan nog even duren.
zie: https://forums.geocaching.com/GC/index.php?/topic/361417-message-center-bug

bewerkt door kalkendotters
linkje toegevoegd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,
 

Werkt dat in een andere browser ook niet ?


932068070_Screenshot_2021-05-06MessageCenter.png.2f5189b7f242030c74af1d35ff066ecc.png

 

Zelf gebruik ik het MessageCenter zelden. Vooral ook omdat de ontvanger dan ook op GC.com ingelogd moet zijn, om de mails te zien. Als ik iemand een mail wil sturen, dan gebruik ik altijd de "Send e-mail" optie. Die mailbox hebben velen op hun smartphone staan en daardoor wordt de mail eerder gelezen.
443884581_UserProfile.png.9e4e4cc8389a13e8a0a6ce1349b828bc.png

 

Edit : Ik lees net van @kalkendotters dat die functie niet werkt.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-5-2021 om 16:59 zei Linkalovers:

Zelf gebruik ik het MessageCenter zelden. Vooral ook omdat de ontvanger dan ook op GC.com ingelogd moet zijn, om de mails te zien. Als ik iemand een mail wil sturen, dan gebruik ik altijd de "Send e-mail" optie. Die mailbox hebben velen op hun smartphone staan en daardoor wordt de mail eerder gelezen.
443884581_UserProfile.png.9e4e4cc8389a13e8a0a6ce1349b828bc.png

Ik gebruik het messenge center juist altijd, hier kan ik ook direct vorige conversaties zien. Leuk als je dezelfde persoon later weer terug ziet in de andere rol (CO of zoeker). Mijn email lees ik meestal pas een dag later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei spoekie:

....Mijn email lees ik meestal pas een dag later.

Ja, dan maakt het inderdaad niet uit.


Eigenlijk doelde ik juist op het mailen naar een CO, i.v.m. problemen en/of vragen van een cache. Dan wil je ( toch ? ) graag zo spoedig mogelijk antwoord en is een mail naar de email van de CO beslist veel beter/sneller, dan een mail via GC's MessageCenter. 

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bedoel ook het mailen naar de CO. Ik krijg geocache mails niet binnen op m'n smartphone, dus ik heb ik mijn profiel het verzoek staan om vooral wel de messenger te gebruiken voor hulp

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei spoekie:

...Ik krijg geocache mails niet binnen op m'n smartphone...


Als u de mailbox die u bij GeoCaching.Com hebt ingesteld, niet op uw smartphone hebt, ja dan is de Messenger beter. Maar dan moet u wel steeds ( of heel regelmatig ) de MessageCenter-webpagina open hebben, anders ziet u geen nieuwe berichten.

Vaak heeft de notificatie mail ( van de Messenger ) naar diezelfde mailbox, een extra vertraging en worden deze dan ook later bezorgd, dan mail die rechtstreeks verzonden is via "Send e-mail" naar diezelfde mailbox.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...