cirkel Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 Hoe kan ik de optie "press enter to send" definitief uitschakelen? het vinkje uitzetten helpt niet. Groet Cirkel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kalkendotters Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 (bewerkt) Dat kan momenteel niet. Je kunt proberen om alle cachegeheugen van de browser te legen, en de cookies te verwijderen. Soms helpt dat, maar geen garantie... Op het amerikaanse forum zijn er regelmatig verzoeken aan GS om dat probleem eindelijk eens te verhelpen, maar daar is nog steeds geen reactie op. Waarschijnlijk wordt het wel verholpen, maar het kan nog even duren. zie: https://forums.geocaching.com/GC/index.php?/topic/361417-message-center-bug 6 mei 2021 bewerkt door kalkendotters linkje toegevoegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 (bewerkt) Hallo, Werkt dat in een andere browser ook niet ? Zelf gebruik ik het MessageCenter zelden. Vooral ook omdat de ontvanger dan ook op GC.com ingelogd moet zijn, om de mails te zien. Als ik iemand een mail wil sturen, dan gebruik ik altijd de "Send e-mail" optie. Die mailbox hebben velen op hun smartphone staan en daardoor wordt de mail eerder gelezen. Edit : Ik lees net van @kalkendotters dat die functie niet werkt. 6 mei 2021 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kalkendotters Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 5 hours ago, Frau Potter said: Thank you for your patience as we identified and resolved this issue. It is now fixed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cirkel Geplaatst 8 mei 2021 Auteur Share Geplaatst 8 mei 2021 1en ja hoor, plotseling werkt het weer. Bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spoekie Geplaatst 11 mei 2021 Share Geplaatst 11 mei 2021 Op 6-5-2021 om 16:59 zei Linkalovers: Zelf gebruik ik het MessageCenter zelden. Vooral ook omdat de ontvanger dan ook op GC.com ingelogd moet zijn, om de mails te zien. Als ik iemand een mail wil sturen, dan gebruik ik altijd de "Send e-mail" optie. Die mailbox hebben velen op hun smartphone staan en daardoor wordt de mail eerder gelezen. Ik gebruik het messenge center juist altijd, hier kan ik ook direct vorige conversaties zien. Leuk als je dezelfde persoon later weer terug ziet in de andere rol (CO of zoeker). Mijn email lees ik meestal pas een dag later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 11 mei 2021 Share Geplaatst 11 mei 2021 (bewerkt) 24 minuten geleden zei spoekie: ....Mijn email lees ik meestal pas een dag later. Ja, dan maakt het inderdaad niet uit. Eigenlijk doelde ik juist op het mailen naar een CO, i.v.m. problemen en/of vragen van een cache. Dan wil je ( toch ? ) graag zo spoedig mogelijk antwoord en is een mail naar de email van de CO beslist veel beter/sneller, dan een mail via GC's MessageCenter. 11 mei 2021 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spoekie Geplaatst 11 mei 2021 Share Geplaatst 11 mei 2021 Ik bedoel ook het mailen naar de CO. Ik krijg geocache mails niet binnen op m'n smartphone, dus ik heb ik mijn profiel het verzoek staan om vooral wel de messenger te gebruiken voor hulp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 11 mei 2021 Share Geplaatst 11 mei 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei spoekie: ...Ik krijg geocache mails niet binnen op m'n smartphone... Als u de mailbox die u bij GeoCaching.Com hebt ingesteld, niet op uw smartphone hebt, ja dan is de Messenger beter. Maar dan moet u wel steeds ( of heel regelmatig ) de MessageCenter-webpagina open hebben, anders ziet u geen nieuwe berichten. Vaak heeft de notificatie mail ( van de Messenger ) naar diezelfde mailbox, een extra vertraging en worden deze dan ook later bezorgd, dan mail die rechtstreeks verzonden is via "Send e-mail" naar diezelfde mailbox. 11 mei 2021 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden