Boa Geplaatst 2 juli 2004 Geplaatst 2 juli 2004 Grote kans dat vele mensen al zoiets hebben, maar ik bedacht me laatst dat een keycord erg handig is om je GPS aan te hangen. Ik had altijd problemen om mijn GPS op te bergen als ik naar een cache ging (meestal op de fiets, zonder rugzak bij korte routes). Ik had nog een paar keycords rondslingeren die je tegenwoordig regelmatig gratis kan krijgen. Het werkt prima. Naar mijn idee een goede tip dus.
MegaHeks Geplaatst 2 juli 2004 Geplaatst 2 juli 2004 Ook de goodieshop was al op dat idee gekomen en heeft ze in hun assortiment zitten, met geocaching logo zelfs
Team Gelaen Geplaatst 2 juli 2004 Geplaatst 2 juli 2004 Hoi, heb ik inderdaad ook gezien. Iemand een idee hoe je een keycord vastmaakt aan een Magellan Meridian? Jan
mc gregor Geplaatst 2 juli 2004 Geplaatst 2 juli 2004 de magellan in ruilen voor een garmin of gewoon een gat in de boven kant boren groeten Rob
mc gregor Geplaatst 2 juli 2004 Geplaatst 2 juli 2004 Rob is de naam ja en ik heb twee handjes Groeten Rob
dusee Geplaatst 2 juli 2004 Geplaatst 2 juli 2004 Achter op de meridian zit een bevestiging schroefgat voor de aansluiting van de data/stroom kabel dat zelfde gaatje wordt ook gebruikt voor het bijgeleverde "cord" Notter is zowel de Garminshop als de Magellanshop misschien kunnen die wat voor je betekenen? Mocht je dat te kleinvinden, kan je er een sleutelring tussen doen om aan het keycord te hangen. gr
Team Gelaen Geplaatst 2 juli 2004 Geplaatst 2 juli 2004 Hoi Dusee, schroefgat klopt, zou inderdaad een oplossing kunnen zijn. Wat bedoel je met het bijgeleverde "cord"? Jan
GPSiegurd Geplaatst 2 juli 2004 Geplaatst 2 juli 2004 Ik heb vroeger ook mijn GPS aan een keycord gehangen alleen vond het erg lastig dat het continu heen en weer bewoog bij het lopen. En als je hem loslaat wijst antenne naar beneden daardoor verloor hij vaak het signaal. Nu met de 60C(CS) zit er een verrekte handige clip die je vast kunt maken aan de rugzak of broek!!! Zou je moeten kijken of er van die clips leverbaar zijn voor de Magellan.
dusee Geplaatst 2 juli 2004 Geplaatst 2 juli 2004 Het is een soort Polsbandje met hetzelfde schroefje als de seriele kabel voor achterop; "wrist strap"
Team Gelaen Geplaatst 2 juli 2004 Geplaatst 2 juli 2004 Hoi, thanks, wat ik echter zo zie op internet, is dat de wrist wrap voor voor een GPS300 serie is, en niet voor een Meridian. Jan
dusee Geplaatst 2 juli 2004 Geplaatst 2 juli 2004 Hij is bij de mijne bijgeleverd............... What can i say more.................... Dear Janneman.
Team Gelaen Geplaatst 2 juli 2004 Geplaatst 2 juli 2004 En je hebt een Meridian? Dan moet ik eens gaan bellen denk ik. Jan
dusee Geplaatst 2 juli 2004 Geplaatst 2 juli 2004 Ja, sorry ik wil de meridian color testen naast de 60cs. Ik ben niet zo merk geboden. Ik heb alleen nog direct route europe nodig om de vergelijking met city select te kunnen maken. Als er iemand is die weet of er schermafdrukken met een ander programma dan g7towin van en meridian te maken zijn, dan hoor ik het graag. Ron Henderson van g7towin ziet dat somber in.
Team Gelaen Geplaatst 2 juli 2004 Geplaatst 2 juli 2004 Hoi, ok, ja, naar die test van direct route europe ben ik ook benieuwd. Wel geen kleru maar op een Meridian Gold werkt het ook. Jan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden