Spring naar bijdragen

Keycord


Boa

Aanbevolen berichten

Deze week heb ik mijn Legend aan de rugzak vastgemaakt met de Carabinier stretch tas. En wel zo dat de onderkant aan de borstriem van de rugzag zat dit zit allemaal behoorlijk strak. Het GPS ligt hierdoor horizontaal alsof je hem in de hand houd. Het grote voordeel is dat je onder het lopen op de GPS kunt kijken want de display is aan de bovenkant. Dit kan ook makkelijk zijn bij het fietsen want de display is niet zo groot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
ReizenReizen

Het lijkt alsof de Garmin Map 60C(S) aan de bovenkant een gat heeft waaraan je een key-cord zou kunnen bevestigen. Zelf vind ik het geen stevige constructie :thumbup: maar zijn er personen die op die manier hun Map 60CS met hun meedragen??

 

GeoTeeth

Link naar opmerking
Deel via andere websites

B):no::thumbup:

 

dat ronde gaatje naast de antenne is niet voor de keycord als je een keer struikelt dan scheurt het rubbere gedeelte :D

 

er zit een klein gaatje aan de zij kant van de gps 60 dat is voor je keycord

 

ik draag de gps 60 aan de broek of heb de klip aan mijn rug tas

 

 

groeten Rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grote kans dat vele mensen al zoiets hebben, maar ik bedacht me laatst dat een keycord erg handig is om je GPS aan te hangen.

Ik had altijd problemen om mijn GPS op te bergen als ik naar een cache ging (meestal op de fiets, zonder rugzak bij korte routes). Ik had nog een paar keycords rondslingeren die je tegenwoordig regelmatig gratis kan krijgen. Het werkt prima. Naar mijn idee een goede tip dus

 

Ik heb dit ook maar raak dan regelmatig de ontvangst kwijt als ik mijn route die ik gelopen heb terugzie. Heeft iemand ook een idee om de gps (legend) horizontaal voor je te dragen? Als dit al ergens gevraagd sorry dan :beerchug: maar ik kon het niet vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze week heb ik mijn Legend aan de rugzak vastgemaakt met de Carabinier stretch tas. En wel zo dat de onderkant aan de borstriem van de rugzag zat dit zit allemaal behoorlijk strak. Het GPS ligt hierdoor horizontaal alsof je hem in de hand houd. Het grote voordeel is dat je onder het lopen op de GPS kunt kijken want de display is aan de bovenkant.

 

Bovenstaande bedoel ik waarschijnlijk maar ik snap hem niet :blush: komt misschien omdat ik niet weet wat ee carabinier stretch tas is? :beerchug: misschien mag ik om een toelichting vragen? :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb mijn GPS (etrex Vista) meestal in het originele Garmin hoesje (veel te duur, maar toch wel handig) aan de schouderband van mijn rugzak geclipt: werkt perfect bij lopen. Maar ik zoek nog iets om het ding tijdens het hardlopen ergens bij mijn schouder te klemmen. Heeft iemand een idee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bovenstaande bedoel ik waarschijnlijk maar ik snap hem niet  :blush: komt misschien omdat ik niet weet wat ee carabinier stretch tas is?  :beerchug: misschien mag ik om een toelichting vragen?  :cry:

carabinier-tas.jpg

 

Dit schijnt hem dan te zijn, de carabinier stretch tas. Maar hoe dat nou precies werkt, en waarvoor, is mij ook nu nog niet duidelijk ... :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb mijn GPS (etrex Vista) meestal in het originele Garmin hoesje (veel te duur, maar toch wel handig) aan de schouderband van mijn rugzak geclipt: werkt perfect bij lopen. Maar ik zoek nog iets om het ding tijdens het hardlopen ergens bij mijn schouder te klemmen. Heeft iemand een idee?

Klitteband misschien een idee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze tas bestaat uit een stuik leer met een elastiek. Wanneer de gps er in zit loopt het leer van de antenne via de achterkant tot net op scherm aan de onderkant. Het elastiek zit vast vlak boven de antenne loopt dan schuin overd de zijkant tot vlak onder de zoekknop en loopt dan weer naar de onderkant van het scherm. Er zetten een drietal lussen aan het leer waar je een haak of riem aan vast kunt maken.

 

De laatste tijd loop ik met de gps aan de rugzak op de kop. Dan kun je de gps ook onder het lopen lezen en er makkelijk afpakken.

 

Is dit nog iets?

 

www.gps24.de

 

Kijk vooral eens naar de softcasehalterungen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 years later...

Hallo cachers,

 

Kevin spaart keycords en nu wil ik aan jullie vragen of er de mogelijkheid bestaat om hem

een aantal keycords toe te sturen die zijn verzameling wat groter kan maken.

 

Groetjes

Kees

Gaarne via P.M reageren

 

 

Ter attentie van Kevin Verkade.

 

Je kan ze ook meenemen naar het "Ouwe stompen" event.

bewerkt door keske27
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo cachers,

 

Kevin spaart keycords en nu wil ik aan jullie vragen of er de mogelijkheid bestaat om hem

een aantal keycords toe te sturen die zijn verzameling wat groter kan maken.

 

Groetjes

Kees Verkade

<censored>

 

Ter attentie van Kevin Verkade.

 

Je kan ze ook meenemen naar het "Ouwe stompen" event.

Ook hier, je weet nooit wie meeleest dus verwijder je adres en vervang het door "PM mij"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...