Spring naar bijdragen

abonnement omzetten


Jolo05

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Niet helemaal. Als je een abonnement hebt via iTunes, dan moet je dit ook veranderen/stoppen via iTunes. Je kunt het zien als een soort automatische overschrijving vanuit iTunes.

Bij de Geocaching-app staat ook:

Citaat

You can buy a Premium membership subscription through your iTunes account. Premium membership is available with a monthly or annual subscription. You can subscribe and pay through your iTunes account. Your subscription will automatically renew unless cancelled at least 24 hours before the end of the current period. No cancellation of the current subscription is allowed during active subscription period.

En via de knowledgebase van Groundspeak https://www.geocaching.com/help/index.php?pg=kb.chapter&id=9&pgid=910

Citaat

When you switch from a monthly to an annually renewing Premium membership, your new membership starts the day your previous membership expires.

  1. Cancel your existing membership through iTunes or Google Play.
  2. Purchase an annual Premium membership through the app by selecting the annual membership option.

 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei kalkendotters:

Niet helemaal. Als je een abonnement hebt via iTunes, dan moet je dit ook veranderen/stoppen via iTunes. Je kunt het zien als een soort automatische overschrijving vanuit iTunes.

Ah, dat wist ik niet. Bedankt voor de aanvulling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Hallo

ik heb ook een vraag over uberhoud een abbo. ik zie dat als ik op de site va geo inlog het goedkoper is als via de app. en hoe zit het met de abbo is dit altijd auto verlenging? ben sinds vandaag begonnen dus weet niet of ik dit voor altijd wil doen.

Afwachtend op een antwoord.

MVG

LizKing

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...