GeoVisvliet Geplaatst 3 januari 2021 Geplaatst 3 januari 2021 Ik heb een paar gearchiveerde caches die ik eigenlijk wel helemaal uit mijn omgeving wil verwijderen. Kan dat?
kalkendotters Geplaatst 3 januari 2021 Geplaatst 3 januari 2021 Ik neem aan dat het dan om de 'digitale omgeving' op geocaching.com gaat. simpel antwoord: nee Vroeger kon je ze nog adopteren naar een ander account, maar dat werkt tegenwoordig ook niet meer.
technetium Geplaatst 3 januari 2021 Geplaatst 3 januari 2021 Reviewers kunnen dat wel, maar ik vermoed dat ze "Ik vind het vervelend dat die cache daar nog staat" voldoende reden vinden om ze te verwijderen. Ook omdat de mensen die je cache gevonden hebben dan een "found" kwijtraken. Er zijn overigens (ten minste) twee varianten. Ik heb een cache die verdwenen is, maar die ik nog wel kan zien als ik het juiste URL intik, en een andere die ik helemaal niet kan zien. Tc
Linkalovers Geplaatst 3 januari 2021 Geplaatst 3 januari 2021 (bewerkt) Het zou natuurlijk ook fraai zijn, dat allerlei caches verdwijnen omdat iemand ze graag weg ( uit beeld ) wil hebben !! Nog nooit geprobeerd om een gevonden cache in de Ignore-bak te zetten, maar zo zou deze waarschijnlijk niet meer op de kaart zichtbaar zijn. 22 minuten geleden zei technetium: ...maar ik vermoed dat ze "Ik vind het vervelend dat die cache daar nog staat" ONvoldoende reden vinden om ze te verwijderen.... of 22 minuten geleden zei technetium: ...maar ik vermoed niet dat ze "Ik vind het vervelend dat die cache daar nog staat" voldoende reden vinden om ze te verwijderen.... Overigens heb ik het zelf ook wel 4 keer moeten lezen, voordat.... 3 januari 2021 bewerkt door Linkalovers 1
Sivota Geplaatst 3 januari 2021 Geplaatst 3 januari 2021 Digitaal: Nee, dat zal niet gebeuren, omdat ze achteraf mogen worden ingekeken (herinneringen en foto's van de loggers), de logs van die caches daarmee ook aan het aantallensysteem van die loggers vastzitten en ook nog achteraf gelogd kunnen worden ( bijvoorbeeld omdat een team uit elkaar gaat. Adoptie kan na archivering nooit meer.
GeoVisvliet Geplaatst 3 januari 2021 Auteur Geplaatst 3 januari 2021 Oke helder. Dank voor de reacties. Ik laat ze dan maar voor wat het is.
technetium Geplaatst 4 januari 2021 Geplaatst 4 januari 2021 Inderdaad @Linkalovers dat is wat ik bedoelde te tikken ;-) Tc
Aanbevolen berichten