Richard en Monja Geplaatst 23 december 2020 Geplaatst 23 december 2020 (bewerkt) Hallo, Ik ben op zoek naar een goede download pagina voor het Urwigo programma voor Windows10. Op het internet kan ik zelf niks vinden. Alle links die beschikbaar zijn werken niet of zijn voor zeer oude Windows systemen. Indien niet meer beschikbaar...... Weet iemand anders een alternatief wat goed functioneert om Wherigo cartridges te maken ofwel te wijzigen? Groeten, Richard en Monja 23 december 2020 bewerkt door Richard en Monja
Berenboot Geplaatst 23 december 2020 Geplaatst 23 december 2020 (bewerkt) Waar je de wherigo's download kun je toch ook de Wherigo builder downloaden? Misschien kun je hier wat vinden: https://wherigofoundation.com/builders/default.aspx 23 december 2020 bewerkt door Berenboot aanvulling
Richard en Monja Geplaatst 24 december 2020 Auteur Geplaatst 24 december 2020 Ben opzoek naar de urwigo builder. Ook op deze website niet te downloaden.
StefandD Geplaatst 24 december 2020 Geplaatst 24 december 2020 https://www.urwigo.cz/instalace Dit is de officiële site van Urwigo.
Richard en Monja Geplaatst 24 december 2020 Auteur Geplaatst 24 december 2020 Deze had ik ook gevonden. Download werkt niet direct vanaf de website. De download link nu gekopieerd in nieuwe tabblad en werkt wel! Rara politiepet......
BeeksePythagoras Geplaatst 26 december 2020 Geplaatst 26 december 2020 Ik vind Urwigo een hele fijne builder. Heb een opensource cartridge geladen in Urwigo en zo alles uitgeplozen!
Richard en Monja Geplaatst 26 december 2020 Auteur Geplaatst 26 december 2020 Ben er nu twee dagen mee aan het stoeien. Heb mooie opensource cartridge gevonden en ben deze in Nederlands aan het omzetten en bepaalde plaatjes en audio aan het invoegen. Als je er eenmaal inzit is het leuk om te doen!
Linkalovers Geplaatst 26 december 2020 Geplaatst 26 december 2020 (bewerkt) Op 23-12-2020 om 15:56 zei Richard en Monja: ...Ik ben op zoek naar een goede download pagina voor het Urwigo programma voor Windows10. Op het internet kan ik zelf niks vinden. Alle links die beschikbaar zijn werken niet of zijn voor zeer oude Windows systemen... 44 minuten geleden zei Richard en Monja: ... Heb mooie opensource cartridge gevonden en ben deze in Nederlands aan het omzetten... Is het een idee om de locatie/url te delen, zodat uw hobby genoten er eventueel ook wat aan hebben ? 26 december 2020 bewerkt door Linkalovers
Aanbevolen berichten