vesje Geplaatst 11 oktober 2020 Share Geplaatst 11 oktober 2020 Bij een Adventute Lab voer je 5 opdrachten uit. Deze 5 opdrachten worden gezien als het loggen van een cache en worden standaard bij het aantal vondsten geteld. Je kunt dit bijtellen voorkomen door op de site "https://labs.geocaching.com/logs#" je vondsten (logboeken) te deleten. Nu wil ik weer graag terug naar af, zodat de vondsten wel bijgeteld worden. Echter de opdracht Toon verwijderde logboeken werkt niet meer. Hoe los ik dit op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flo van Co Geplaatst 14 oktober 2020 Share Geplaatst 14 oktober 2020 Opnieuw ter plekke gaan en loggen? Nee geen idee anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
verhoeven Geplaatst 15 oktober 2020 Share Geplaatst 15 oktober 2020 Grappig, ik zou graag de mogelijkheid hebben om niet een puntje erbij te krijgen als ik zo'n waypoint bezoek. Nu moet ik ze handmatig verwijderen. Ieder z'n/h'r ding zullen we maar zeggen. Maar over de vraag: Op https://labs.geocaching.com/logs# werkt bij mij de knop Show Deleted Logs gewoon en je kunt de logs undeleten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berenboot Geplaatst 15 oktober 2020 Share Geplaatst 15 oktober 2020 13 uur geleden zei verhoeven: Grappig, ik zou graag de mogelijkheid hebben om niet een puntje erbij te krijgen als ik zo'n waypoint bezoek. Nu moet ik ze handmatig verwijderen. Ieder z'n/h'r ding zullen we maar zeggen. Er zijn nog een paar zeer eenvoudige oplossingen als je de Lab-puntjes niet wilt: 1. Fout antwoord geven 2. Geen antwoord geven 3. Er niet naar toe gaan en iets anders gaan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 16 oktober 2020 Share Geplaatst 16 oktober 2020 Ik zou zeggen dat punt 3 op het moment mijn voorkeur heeft - zo weer eens de herfstkleuren in het bos opzoeken 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden