Spring naar bijdragen

Nieuw model in de 66 serie: de GPSMap 66sr


Peetee

Aanbevolen berichten

  • 2 years later...
ReizenReizen

Ik heb zowel de 60CS als de 64s gehad. Toen de laatste samen met mijn auto werd gestolen ben ik naar de Oregon 700 gegaan, vanwege de connectiviteit (via Garmin Connect in het veld kunnen laden van caches). En dat bevalt me op zich goed.

Ik vond de 60cs en de 64s beiden erg fijn om mee te werken. De menustructuur (gebruikersvriendelijkheid) van de Oregon 700 daarentegen vind ik wel eens wat onlogisch. Dus een wat steilere leercurve.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gebruik naar volle tevredenheid de 64sx, hiervoor jarenlang een etrex 20. Voor de wherigo's heb ik ook nog een oude oregon, aan/uit knopje stuk, maar kan nog prima aangezet worden met een potloodje. Hou zelf niet zo van een touch-screen, omdat je bij een onhandige aanraking allemaal dingen krijgt waar je niet om gevraagd heb. 
Bovendien is het scherm van een toetsbediend toestel duidelijker afleesbaar.

Ik ken maar een nadeel van de 64sx, als je handmatig coördinaten invoert, heb je vier cijfers achter de komma, nutteloze toevoeging

  • Dank 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Op 29-1-2023 om 22:34 zei peter-saskia:

Dank voor de reacties. Geeft een beetje inzicht in hoe anderen er over denken.

Wij zal al even aan het rondkijken voor een andere GPS ter vervanging van onze oudere Oregon. Lijkt er echter op dat de Oregon serie niet meer bijgewerkt wordt en dus EOL is.

Maar Oregon niet weggooien, blijft een handig  ding voor wherigo's 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...