Spring naar bijdragen

Cache-sticker


BigFurryMonster

Aanbevolen berichten

Ha allen,

Ik ben op zoek naar de officiële, originele geocaching-stickers om op mijn cache te plakken. Zoiets als deze:
https://www.cacheboutique.com/en/stickers/75-stickerS.html

Ik zie echter dat sommige Nederlandse geocachingwinkels een andere versie aanbieden, hoewel daar ook het woord 'officiële' op staat:
https://www.geocachingshop.nl/en/cache-sticker-small-45-x-10-cm

Zijn beide versies "officieel" vanuit Groundspeak?

Tweede vraag: waar koop ik in Nederland de originele (small) stickers? Ik heb bij Waypoint gevraagd maar die hebben ze niet op voorraad.

-- BFM

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Zoals je aangeeft met de aanduiding "officieel" is maar wat je ervan denkt of maakt. Niets is officieel. Een andere cachingsite gebruikt ook officiële cachestickers met ook (je kan het raden) "official" op de sticker. Zie ook hier.

Koop gewoon wat je leuk lijkt en ga niet uit dat iets officieel moet zijn omdat er GC op staat :)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Peetee:

Op grond daarvan zou je kunnen concluderen dat het logo op geocachingshop.nl in ieder geval niet het "officiële" Groundspeak logo is, waarop .com destijds het trademark verwierf.

GS is blijkbaar hun eigen weg gegaan door van het originele caching logo af te stappen en een alternatieve logo op de markt te brengen.

Opencaching in het geheel blijft dus het originele logo gebruiken voor het cachen algemeen.

Het grootste verschil is dat er voor de stickers van GC betaald moet worden en voor die van OC niet ;)

bewerkt door harrie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...