Spring naar bijdragen

22 t/m 26 juni, de week van de Teek


Linkalovers

Aanbevolen berichten

"...De Week van de Teek wordt jaarlijks georganiseerd door landelijke samenwerkende organisaties. Of u nu werkt in het groen of graag recreëert in de natuur, het is goed om meer te weten over de risico’s en het voorkomen van tekenbeten..."
Bron.


De TekenRadar.nl.

En natuurlijk is er ook een app voor:  NOS.nl.

Meer-teken-dit-jaar.jpg.0cd2ebb7768bbe4bfa5bf4db5e56d01a.jpg
 

bewerkt door Linkalovers
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Nature Today Go

Download de Nature Today-app in Google Play en de Apple Store en zie meer met Nature Today. Lees de natuurberichten. Ontdek de vogels, zoogdieren, planten, vlinders en libellen die je nu tegen kunt komen en wat je in de natuur kunt doen. Overal in Nederland: in natuurgebieden, op het platteland maar ook midden in de stad. Zo leer je jouw directe omgeving steeds beter kennen.

Download de Nature Today app in de appstores van Apple en Google Play.

Je kunt de locatiegebonden natuurinformatie ook bekijken in de webapp via NatureToday.nl

 

Persoonlijk vraag ik me wel eens af, wat moeten we met al die app's. Het is tegenwoordige gewoon een must, een hype. Als een merk geen eigen app heeft, dan tel je blijkbaar niet mee. Of de app inhoudelijk zinnig is, is vaak niet eens belangrijk.

Ik ga deze ( zoals heel veel ) app niet downloaden, ik maak wel een linkje naar de TekenRadar.nl.

Het nadeel van een appje is dat men daar veel meer mee kan doen, dan je vaak qua privacy kwijt wil. Ik gebruik liever een linkje naar een website, die ik pas open op het moment dat ik dat nodig acht en niet steeds een pop-up krijg, wanneer een app z'n reclame kwijt moet.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Berenboot:

De week van de teek is ook wel heel erg kort......

Vrees dat we er veel langer last van houden. :mad:

Misschien moeten we een "Teek van de week!"-verkiezing gaan houden. :wink2: (i.p.v. 'de week van de teek')

Dat houdt in ieder geval de aandacht langer vast. :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...