Spring naar bijdragen

Waar moet ik toestemming vragen voor het terrein van utrechts landschap


Fabian

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Goedemorgen Fabian,

Aangezien hierover geen informatie staat op de webpagina van de NL reviewers (en hierover dus kennelijk geen duidelijke afspraken zijn gemaakt) lijkt het mij het beste rechtstreeks contact te zoeken via de contactpagina op de site van het Utrechts Landschap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb al een mail naar ze gestuurd(2 weken geleden). Ik wist geen andere manier. Maar het lijkt er op dat ik geen antwoord meer ga krijgen. Dus ik vroeg het hier eventjes. Ik ga ze wel even proberen te bellen aankomende week

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7-6-2020 om 11:36 zei Peetee:

Aangezien hierover geen informatie staat op de webpagina van de NL reviewers (en hierover dus kennelijk geen duidelijke afspraken zijn gemaakt) 

Jammer dat het bij het overzicht van de reviewers er nog niet bij staat. Ik heb ze 6 maanden terug geinformeerd en documenten gestuurd over hoe het bij Utrechts Landschap werkt.
Maar aan de andere kant..... Utrechts Landschap is, zoals ik heb ervaren, wat onvoorspelbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelf heb ik een document, maar moet zeggen deze is al enkele jaren oud, van Utrechts Landschap dat bedoeld is voor het aanvragen van voor plaatsen van geocaches.
Ze accepteren enkel multi caches! (heel fijn :yes: ) en geen traditionele caches.

Nu ik hun pagina af speur kan ik dat document helaas nergens vinden.
Ik kan je vertellen dat zodra het een Landgoed is ze niet meer accoord gaan met plaatsen van geocaches.

Zo had ik een toestemming voor Landgoed Sandwijck in De Bilt. Maar zodra er een vrijwilliger lucht van kreeg werd mijn toestemming gewoon ingetrokken.
Helaas kon ik de multi met 2 fysieke puzzeltjes en verder virtuele punten opdoeken en weer opruimen vlak voor het online laten gaan. :wacko: 

Mocht je dat document willen ontvangen Fabian, laat maar weten dan zoek ik het voor je op.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afspraken met het Utrechts Landschap en het Gelders Landschap zijn de vroegste afspraken die zijn gemaakt (ergens 2006 o.i.d.).

Ze stonden vroeger op de natuurpagina van deze site, met links naar de formulieren.

Waar ze, met het vernieuwen van deze site, gebleven zijn dat weet ik niet.

Ook in de reviewers wiki stonden deze afspraken met een link naar deze site en ik vermoed dat ze zijn weggehaald omdat ze niet meer werkten.

De afspraken die destijds gemaakt zijn (compleet met oude formulieren en waar ze in te dienen) gelden wel nog steeds.

 

Is er een manier om ze terug te krijgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een gebruiksovereenkomst in 2017 en in 2019 ontvangen. Het enige verschil is de naam van de de persoon die namens de stichting van het Utrechts Landschap ondertekend.
Eens zien of het lukt de versie van 2019 hier te plaatsen.

GEBRUIKSOVEREENKOMST plaatsing Cache voor GPS - INVULVOORBEELD_v1.doc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Let op de voetnoot in het formulier!!

Citaat

Het Utrechts Landschap streeft bij voorkeur naar plaatsing van een multi-cache (cache met één of meerdere waypoints), die vanaf parkeerplaats via paden richting cache gaan of naar een virtuele cache (een bepaalde plek) leidt i.t.t. een single cache (1 coördinaat), waarbij gestruind wordt; dit niet is toegestaan bij de stichting.

Een traditional zijn ze dus niet blij mee. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Let op de voetnoot in het formulier!!

Citaat

Het Utrechts Landschap streeft bij voorkeur naar plaatsing van een multi-cache (cache met één of meerdere waypoints), die vanaf parkeerplaats via paden richting cache gaan of naar een virtuele cache (een bepaalde plek) leidt i.t.t. een single cache (1 coördinaat), waarbij gestruind wordt; dit niet is toegestaan bij de stichting.

Een traditional zijn ze dus niet blij mee. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...