Spring naar bijdragen

Offline Caches wegens COVID


Aanbevolen berichten

Ik zie een aantal caches offline door CO's ivm Covid besmettingsrisicos. Dat is denk ik het goed recht van een CO. Maar wat als die CO dan wel ergens anders in het land zelf caches logt ?

Lijkt me een puntje van aandacht voor de NL-reviewers en mogelijk zelfs een archiving-actie (?)

Ik ben benieuwd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Vind ik opmerkelijk, maar er kan wel verschil zijn in omstandigheden. Denk bijvoorbeeld aan caches die op het terrein van instellingen voor (geestelijke) gezondheid liggen en waarvan die terreinen dicht zijn voor bezoek. Of wanneer je in een risicogebied woont/een cache hebt liggen. Of wanneer je een cache in je tuin hebt liggen.

Ik denk dat het anders kan zijn dan caches die in de vrije natuur liggen en/of wat oudere caches of multies die niet zo vaak bezocht worden.

Iedereen over één kam scheren is in deze situatie lastig, denk ik.

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het ligt natuurlijk ook aan waar de caches liggen en hoe druk het daar is. Hier ( bij ons ) heb je meer natuur dan die paar steden en een hoop dorpen. Als ik zo'n 5 minuten fiets, dan ben ik op het platteland met zeeën aan ruimte. Als de je dus de caches waar het druk is links laat liggen, dan is er op het land nog genoeg te doen.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...