Spring naar bijdragen

Caches ge-disabled i.v.m. de Corona crisis


kalkendotters

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

2 uur geleden zei kalkendotters:

Alleen jammer voor de lezers dat nu een groot deel van de geocaches op disabled staan.

Zouden dat er echt veel zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier in de omgeving (West-Brabant) staan tradi’s en multi’s vrijwel niet op disabled. En waarom ook? 
Tijdens het cachen gisteren kwam ik werkelijk geen kip tegen. Ook afgelopen weekend was er niets aan de hand.
Voor de Randstad liggen de zaken mogelijk anders, maar niets lijkt mij makkelijker dan tijdens het cachen anderhalve meter afstand houden. 

Tot je dit bord tegenkomt.... omkeren. 
 

D1232D66-3AB9-4B9E-A3C1-F1F78CB613EA.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei Geoman:

Hier in de omgeving (West-Brabant) staan tradi’s en multi’s vrijwel niet op disabled...

Bij ons in de regio zijn toch wel veel caches disabled. Terwijl er hier toch erg veel ruimte is. Afgelopen weekend nog een multi in het bos gedaan en in de dik 4 uur die we daarmee bezig waren, hebben we helemaal niemand gezien.

Deze gegevens staan bij Project-Gc.Com. Geen idee of de verhouding Enabled <> Disabled slecht is ( ik kijk zelden op deze site ), maar misschien nu wel iets om regelmatig hier te posten.
239254297_Screenshot_2020-04-09Project-GC-Overview-1.png.aad7bea629d0bcde87950af7e4e57e5b.png

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een snelle telling gedaan op de 'TempDisable' logjes:

1/3/2020-4/4/2020:  5883
1/3/2019-4/4/2019:  1465

Dus even grof geschat zijn het er 4400 meer gedisabled dan 'normaal' in het voorjaar, en dat is dan weer zo'n 13% van de actieve caches.

Zeker hier in NH zijn er best veel gedisabled.

Maar we gaan nu wel heel erg offtopic; misschien splitsen in een nieuw draadje ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...