Spring naar bijdragen

TEAM KLUTS GAAT TROUWEN!!!


patje

Aanbevolen berichten

Op dinsdag 22 juni (morgen dus!) gaat Team Kluts trouwen! ;)

 

Het is altijd leuk om te horen dat er iemand gaat trouwen. Aangezien zij erg veel geocachen, zou het leuk zijn als zoveel mogelijk teams een leuk berichtje sturen of hier neer zetten!

 

Uiteindelijk zijn we toch een beetje één grote familie!

 

Bedankt!

 

:ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ojee, ik ben een weekje te laat, want ik zie nu dit draadje pas.

 

Team Kluts, alsnog van harte gefeliciteerd met jullie trouwen en heel veel (cache)geluk toegewenst! :yes:B):yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

IDEM DITO, ik ben ook te laat, maar ook vanuit de omgeving Utrecht de hartelijke groeten!!!

Ik ken jullie niet maar dat is niet van belang, gezien wij, Team GPSearching, ook gaan trouwen in oktober, is het denk ik altijd leuk om felicitaties te krijgen, ook van mensen die je niet kent!!!!

 

Veel plezier samen!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Team Kluts,

Skansen is te laat. Veel plezier en goeds van Skansen. :yes:

 

 

GPSearching wanneer geven jullie de coords door? B)

McGregor zoekt een plek me.. uh zonder bugs en teken?

 

Wij moeten zeker alle logs van jullie controleren. Want in een straal van ... zal het feest zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens onze vrienden zijn wij zo fanatiek dat we OP onze trouwdag nog hebben moeten cachen :o We zijn na de voltrekking naar de Efteling geweest en daar was speciaal voor ons een tijdelijke cache gemaakt: Kluts Trouwcache. We hebben poffertjes moeten bakken, moeten roeien, om kaartjes moeten vragen om de cache te kunnen krijgen. Een 'cache' gevuld met thee en gebak, want een doos verstoppen mag er niet!

Als klap op de vuurpijl waren twee van de huwelijkscadeaus ook nog eens verstopt in een cache gemaakt ter ere van ons huwelijk: Bruiloft in Klein Ravels. Een echte aanrader! Heel origineel en heel netjes verzorgd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...