Spring naar bijdragen

watchlist


den Duit

Aanbevolen berichten

Ik heb in het begin dat wij begonnen met het cachen aangegeven dat wij een cache wilde volgen om te kijken wat er gebeurde.

Leuk toch!?

Maar op een moment zeg zo dat is genoeg. :blush:

Dus even aangeven dat je de cache niet meer wilt volgen, nu wij zitten er echt aan vast!!!

Niet van lost te komen.

Althans niet op de gebruikelijke manier.

Is er nog een andere mogelijkheid.

Wie helpt ons uit de brand, want wij blijven de logingen maar op het emailadres krijgen.

groet team "de Duitjes" :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb in het begin dat wij begonnen met het cachen aangegeven dat wij een cache wilde volgen om te kijken wat er gebeurde.

Leuk toch!?

Maar op een moment zeg zo dat is genoeg. :blush:

Dus even aangeven dat je de cache niet meer wilt volgen, nu wij zitten er echt aan vast!!!

Niet van lost te komen.

Althans niet op de gebruikelijke manier.

Is er nog een andere mogelijkheid.

Wie helpt ons uit de brand, want wij blijven de logingen maar op het emailadres krijgen.

groet team "de Duitjes" :unsure:

Er is het één en ander verandert. Maar als je naar "my cache page"gaat.

En kijkt op watchlist, kun je zien welke cachejes je op de list hebt staan.En achter de cache staat remove . Als je die aanklikt ,zal de cache niet meer op je lijstje staan om hem te volgen. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi , dat heb ik ook al uitgeprobeerd, maar helaas pindakaas ze blijven komen!!!

Is er nog een andere manier om je daar uit te krijgen of..... zit ik er echt aan vast!!!!

Ik heb mij zelfs weer op de watchlist gezet en dan weer uit proberen te schrijven zoals het hoort maar het werkt echt niet!!!!

:blush::unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wellicht ten overvloedde, maar nadat je op remove hebt geklikt, moet je nog eens met ja bevestigen.

 

Jan

Gna gna gna, je moest eens weten hoe vaak dat wordt vergeten. Dat komt ook doordat de watchlist vaak een grote lijst is en remove achter de cache staat en de Yes or no weer bovenaan ;)

 

Ik vergeet het ook geregeld en kom dat dezelfde cache weer tegen.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :ph34r: Je had de mooiste scooter. Je was helemaal te gek. Maar toen je achterom keek, pleurde je op je bek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste forum bekijkers en beantwoorders enz,

Als ik dat niet had gedaan dan zou ik niet om raad hebben gevraagd via het forum, dus a.u.b. graag antwoorden waar ik iets aan heb en geen gel... :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste forum bekijkers en beantwoorders enz,

Als ik dat niet had gedaan dan zou ik niet om raad hebben gevraagd via het forum, dus a.u.b. graag antwoorden waar ik iets aan heb en geen gel... :ph34r:

Oh.

 

dus je wil alleen horen wat je nog niet weet?

 

wat weet je nog niet dan laat ik het je weten dat je het weet of zo ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben ook problemen om op de gc.com site komen op dit moment. Soms lukt het prima dan weer werkt het niet....

Denk dat ze ff een probleempje hebben met de server, of hun programmatuur.

 

Probeer het morgen nogmaals om je watch caches te verwijderen, ik heb wel 4 TB watchings weg kunnen halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste forum bekijkers en beantwoorders enz,

Als ik dat niet had gedaan dan zou ik niet om raad hebben gevraagd via het forum, dus a.u.b. graag antwoorden waar ik iets aan heb en geen gel... ;)

Gaan we zo om met mensen die met je meedenken? Als ze niet de juiste oplossing aandragen voor jouw probleem, het meteen afdoen met gel*l? Behoorlijke hooghartige snobistische reactie.

 

Schrijf dan in het vervolg eerst maar wat je allemaal wel gedaan hebt als je een probleem wilt aanzwengelen.

 

Het lijkt me dat jstevens een heel goede mogelijkheid heeft aangedragen. Ik heb het nog eens bevestigd door te melden dat mij dat al zo vaak is overkomen. Dat het toevallig niet de juiste oplossing is voor jou, wil nog niet zeggen dat het gecaramba is.

 

Vraag dan in het vervolg niets als je geen antwoord wilt dat jou niet zint.

 

Ik had er geen zin in, maar ik ben er toe gedwongen, ik mag dan ook de twijfelachtige eer hebben je vandaag te nomineren.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :ph34r: Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...