Spring naar bijdragen

23 okt. 2019: Release Notes (Website: Zoekfilters)


Peetee

Aanbevolen berichten

Met de release van vandaag activeert geocaching.com drie filteropties voor Basic-leden op de ingelogde startpagina-zoekfilters en de nieuwe zoekkaartfilters. Voorheen waren deze filters alleen beschikbaar voor Premium-leden op deze pagina's.
 
Basisleden kunnen nu filteren op:

     - Caches die ze hebben gevonden
     - Caches die ze bezitten
     - Caches verborgen door een andere speler

 
Voor Premium-leden zijn alle dezelfde filteropties beschikbaar. Om te markeren welke filters beschikbaar zijn voor Basic-leden, heeft men we de volgorde van de filters bijgewerkt. Met de toevoeging van keuzerondjes voor sommige filters, kan de geocacher u nu ook "Alles" selecteren naast alleen het filter in- of uitschakelen.

Lees hier meer: https://forums.geocaching.com/GC/index.php?/topic/353876-release-notes-website-search-filters-october-23-2019/

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als ik zo 1-2-3 deze nieuwe aanpassing bekijk, dan lijkt het alsof dit meer een 'dit mis je als je geen Premium bent ' scherm is, dan een werkelijk vooruitgang ( gelukkig ben ik PM en heb alle getoonde opties ).

Misschien wel handig om te vermelden is, dat indien je één keer alle filters hebt ingesteld, deze ook opgeslagen worden in de url/link/adres. Je kan daarvan dus een snelkoppeling maken ( voor op b.v. je bureaublad ) en zo met één klik de juiste kaart & instellingen openen.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

een aanvulling die geen aanvulling is
je kan dus als basics member niet filteren op cache's die je nog niet gevonden heb,  
gelukkig is GZAK nu gratis en de mogelijkheden nog uitgebreider dan een jaarlijks aan groundspeak betalende klant 

Barny
cachen't volgens de eenvoudige geocache beginselen 
Dus is van mening':
(Geocache's Voor Iedereen Beschikbaar)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Icemen4:

GZAK nu gratis ????...

GSAK is inderdaad al enige tijd gratis, sinds de bedenker en eigenaar een hersenbloeding heeft gehad: "GSAK author: "There are factors involved (mainly my stroke issues) which brings an end to the commercial version of GSAK. GSAK is now Freeware!

GSAK is gratis te downloaden vanaf deze website 

 

Het zou mij trouwens niets verbazen ( nu GSAk freeware is ) als GC.com binnenkort de api overeenkomst met GSAK ontbind, waardoor veel voordelen van GSAK wegvallen en GC.com weer wat controle terugkrijgt.

 
bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben bang dat je gelijk heb LinkaLovers,
zodra Groundspeak genoeg zelfvertrouwen heeft dan gaan ze daar ook de stekker er uit trekken
als ze dat nu doen dan gaat het voor de janckies meer geld kosten dan het eventueel zou opleveren, daar zijn ze erg gevoelig voor
omdat veel gebruikers jaarlijks hun 30 euro laat afpakken om optimaal van GSAK gebruik te maken
als dat niet meer kan dan stoppen ze ook met hun overtollige donatie naar Seattle

Barny
(die weet dat er meer wegen naar een cache toe lopen) 

bewerkt door barny
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei barny:

...omdat veel gebruikers jaarlijks hun 30 euro laat afpakken om optimaal van GSAK gebruik te maken als dat niet meer kan dan stoppen ze ook met hun overtollige donatie naar Seattle

Die 30 euro per jaar, is gewoon een hele kleine, maar slimme investering in je hobby. Waardoor je ook zonder GSAK, makkelijk je GPS vult met caches m.b.v. enkele PQ's.

Tevens heb je voor dat beetje geld, behalve meer caches en filters ook de Ignore-bak. Waarin je al die ( voor ons ) 'onzinnige' caches kan laten verdwijnen en zo je kaart ( maar ook je PQ's ) schoon kan houden met caches die je wel leuk vindt.

bewerkt door Linkalovers
  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

of het een slimme investering voor je hobby is durf ik te betwijfelen 
wat ik wel weet is datgene wat je met een jaarlijkse diefstal van het Groundspeak PM account kan, ongeveer 10 % is van wat je met het gratis programma GSAK kan 

om dat te compenseren zie ik dat er steeds meer mensen hun "cache" als PM cache laten publiceren,  
het interesseer die PMmers dus totaal niet da ze daarbij een grote groep mensen en belangstellenden asociaal rechts voorbij gaan, zijn gewoon vergeten hoe zijn ooit eens zijn begonnen, maar wel overal hoog van de toren blazen hoe "leuk" dat geocachen toch is, en lid zijn van groepen die ook nog eens beweren da geocachen voor iedereen is
#onbegrijpelijk

Barny

(die vind en altijd actief  bezig is om iedereen, Niemand uitgezonderd, buiten te laten spelen met een GPS)  



 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei barny:

...het interesseer die PMmers dus totaal niet da ze daarbij een grote groep mensen en belangstellenden asociaal rechts voorbij gaan, zijn gewoon vergeten hoe zijn ooit eens zijn begonnen, maar wel overal hoog van de toren blazen hoe "leuk" dat geocachen toch is, en lid zijn van groepen die ook nog eens beweren da geocachen voor iedereen is
#onbegrijpelijk...

Waar haal de die 'wijsheid' vandaan? Heb je een officiële bron waarin het bovenstaande staat of komt dit rechtstreeks uit je duim?

We weten allemaal allang al, dat je zonder noodzaak en zonder scrupules mensen/groepen voor alles en nog wat durft uit te maken, alleen maar om je eigen mening door te drammen. Je zou dát asociaal kunnen noemen en hoog van de toren blazen.
Blijkbaar vindt je het gewoon leuk om mensen te beledigen en je niet sociaal te gedragen ( zo anoniem verscholen achter je alias en lekker verstopt achter je computerscherm ). Dat deze site je nog niet verbannen heeft ( zoals alle andere websites dat lang geleden al wel hebben gedaan ), betekend niet dat je hier maar kan zeggen/schrijven wat je wilt, ondanks dat je dat wel doet. Je zou dát asociaal kunnen noemen en hoog van de toren blazen.

bewerkt door Linkalovers
  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

natuurlijk staat het niet ergens geschreven, dat weet jij ook, dat is geschreven uit ervaring
maar ik ben helemaal niet anoniem,  ik kom namelijk op veel geocache events en men weet zeker wel wie ik ben, daar praat ik dan ook met veel mensen, en daarvanuit kan ik zeggen dat de Pmmers het niet veel uitmaakt dat geocachers zonder PM hun cache niet bezoekt ( ze kunnen toch geen favo geven) 
dat deze site mij niet verbannen heef, heeft te maken dat deze site zich wel aan hun/ons eigen opgemaakte regels houd, dat in tegensteling van die ene enkele (al teloorgaande) site
ik daar me gewoon aan de geldende regels houd, (en niet zoals jij in het bericht hierboven Regel 3: Flamebait/flaming het op de man spelen) is er ook geen reden om mij daar zorgen over te makken  

Barny

(die openheid en eerlijkheid belangrijker vind dan "aardig" gevonden te worden)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei barny:

...het interesseer die PMmers dus totaal niet da ze daarbij een grote groep mensen en belangstellenden asociaal rechts voorbij gaan, zijn gewoon vergeten hoe zijn ooit eens zijn begonnen, maar wel overal hoog van de toren blazen hoe "leuk" dat geocachen toch is, en lid zijn van groepen die ook nog eens beweren da geocachen voor iedereen is...
 

 

1 uur geleden zei barny:

...en niet zoals jij in het bericht hierboven Regel 3: Flamebait/flaming het op de man spelen...


Flamebait is a message posted to a public Internet discussion group, such as a forum, newsgroup or mailing list, with the intent of provoking an angry response (a "flame") or argument over a topic, the "troll" (original poster provoking angry response) often has no real interest in, and finds humour, or entertainment in reactions

Gezien je vorige logjes, doet het bovenstaande ( exact stap voor stap ) me toch echt aan jouw denken, Barny ( ...the troll... ).

Maar je speelt het leuk. Eerst een grote groep mensen ( zonder enig bewijs ) beschuldigen en zodra iemand uit die groep iets terug zegt, je gelijk onterecht aangesproken voelen en je dan 'achter' Flamebait/flaming verbergen.
 

bewerkt door Linkalovers
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...