Spring naar bijdragen

Hoe kun je favo's interpreteren?


De_K

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

1 uur geleden zei technetium:

Dus ongeveer een op de vijftien krijgt een favoriet.

klopt niet helemaal, een overgroot deel van de geocachecommunitie is verstandig en is geen betalende lid
ik verwacht dat juist de betalende leden al hun favo's weggooien, filter de verstandige mensen er uit dan zal het getal meer 1 op 10 liggen dan naar 1 op 15  
betalende leden geven liever een favo uit als zogenaamde "waardering" dan een eerlijke log waar de cache-eigenaar wat aan heeft en de volgende bezoekers wat aan hebben 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei barny:

klopt niet helemaal

Wellus

Citaat

een overgroot deel van de geocachecommunitie is verstandig en is geen betalende lid

Nietus, ten minste niet de mensen die loggen

Citaat

filter de verstandige mensen er uit dan zal het getal meer 1 op 10 liggen dan naar 1 op 15

Zie boven, maakt dus niet zoveel uit.

 

Tc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

stom van mij, had het kunnen weten,,,
maar jij zal vast wel ergens gehoord hebben, de verhouding van hoeveel verstandige mensen er zijn, en hoeveel mensen zich makkelijk geld laten aftroggelen 
ik ben benieuwd, ik lees namelijk veel, en leuke logs van gewone verstandige mensen die via hun verhaal en foto's laten blijken dat geocachen voor hun een leuke hobby is, terwijl ik van mensen die zich snel laten beïnvloedden en zich ook nog gewillig alles laten wijsmaken, veel vaker stress puntjes (smily;s) verzamel logs 


Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt weer allemaal,

technetium, bedankt. 1/15 is dus ongeveer de middenlijn. Ik ben benieuwd of dit ook op te zoeken is?

Willekeurig uitgedeelde favo's vallen snel onder deze lijn en worden zo uitgefilterd.

Favo's op bonussen van rondjes tellen minder zwaar.

Favo's die opgepot/vastgehouden zijn tellen sowieso niet mee voor de score.

===

Die fotoratio vind ik wel interessant. Alleen minder voor mysteries, daar ze de locatie kunnen verraden, waardoor ik ze zelf daar ook minder vaak post. Ik zal er eens op gaan letten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...